NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمود 333

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في اعدادي اشتريت هديه ال Valentine لصاحبتي المهم امها قفشت الهديه معاها والبنت اعترفت عليا علطول وامها جت

لأبويا البيت واديتله الهديه وقالتله ربي ابنك فا انا اول ما

رجعت علي البيت لقيت ابويا بيديلي الهديه وبيقولي الجماعه

بعتولك الدهب وبيقولولك كل شئ قسمه ونصيب .

• بيضحكني
التفاعلات: T i to
في اعدادي اشتريت هديه ال Valentine لصاحبتي المهم امها قفشت الهديه معاها والبنت اعترفت عليا علطول وامها جت

لأبويا البيت واديتله الهديه وقالتله ربي ابنك فا انا اول ما

رجعت علي البيت لقيت ابويا بيديلي الهديه وبيقولي الجماعه

بعتولك الدهب وبيقولولك كل شئ قسمه ونصيب .
يا ميرت يا خاينه يا سافله 😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmed al brans و محمود 333
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmed al brans
  • بيضحكني
وما نهاية ذلك

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans، Moheb sex و سراب انسان
ولا اي حاجة ابويا قالي ولا يهمك لما تكبر اجوزك ست ساعات 😂😂😂
هههههههههههههههه شيل فكرة الزواج العزوبية عز هههههههههههههههههههه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmed al brans و Moheb sex
ربي ابنك؟
هي الهدية بقت قلة ادب!
حلوة انك عندك مشاعر

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans و Justme
بتتريقي ولا بتتكلمي جد

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
بتتريقي ولا بتتكلمي جد
بتكلم جد
ليه قايلالو ربي ابنك و هو ما عملش حاجة غلط، كان ممكن ترد الهدية بلطافة من غير ما تحسس الولد انو عمل حاجة غلط لانو ما غلطش
هو الحب او التعبير عنو عيب؟ العيب و الغلط عمرو ما كان فالمشاعر.

• عجبني
بتكلم جد
ليه قايلالو ربي ابنك و هو ما عملش حاجة غلط، كان ممكن ترد الهدية بلطافة من غير ما تحسس الولد انو عمل حاجة غلط لانو ما غلطش
هو الحب او التعبير عنو عيب؟ العيب و الغلط عمرو ما كان فالمشاعر.
بصي بعيدا عن اي حاجة بس فعلا غلط لانو مكنش حب واحنا كنا صغيرين فا مينفعش تخلي بنتها فتحاها كدة للي رايح والي جاي

• عجبني
بصي بعيدا عن اي حاجة بس فعلا غلط لانو مكنش حب واحنا كنا صغيرين فا مينفعش تخلي بنتها فتحاها كدة للي رايح والي جاي
فاتحة ايه؟
هي كانت كلمت بنتها و فهمتها تقبل العدية ازاي و ترفضها باحترام ازاي… تسمع مشاعر حد ازاي وًتقفل السكة بردو باحترام ازاي. بمعنى ان الي عملتوه مش عيب
فاتحاها ده ايه! ده كلام بردو؟ يعني حد عندو مشاعر و كلم واحدة واداها هدية تبقى فاتحاها؟
المشاعر دي حاجة نقية و حلوة، لكن لازم تكون في مكانها و في حدود، و المراهقة هي فترة الي الواحد يكتشف المشاعر الحلوة الطاهرة.

• عجبني
فاتحة ايه؟
هي كانت كلمت بنتها و فهمتها تقبل العدية ازاي و ترفضها باحترام ازاي… تسمع مشاعر حد ازاي وًتقفل السكة بردو باحترام ازاي. بمعنى ان الي عملتوه مش عيب
فاتحاها ده ايه! ده كلام بردو؟ يعني حد عندو مشاعر و كلم واحدة واداها هدية تبقى فاتحاها؟
المشاعر دي حاجة نقية و حلوة، لكن لازم تكون في مكانها و في حدود، و المراهقة هي فترة الي الواحد يكتشف المشاعر الحلوة الطاهرة.
مفيش الكلام دا خالص يعني مثلا انا لو لقيت بنت اختي بتكلم حد هقولها عادي ياحبيبتي دي مشاعر لاطبعا ممكن اول مرة اعرفها أن دا غلط وان مينفعش تكلمي حد غريب وان الحاجات دي لما تكبري وحد يجي يطلبك غير كدا لا ودا بيكون تنبيه وتحذير اول مرة بس

• عجبني
مفيش الكلام دا خالص يعني مثلا انا لو لقيت بنت اختي بتكلم حد هقولها عادي ياحبيبتي دي مشاعر لاطبعا ممكن اول مرة اعرفها أن دا غلط وان مينفعش تكلمي حد غريب وان الحاجات دي لما تكبري وحد يجي يطلبك غير كدا لا ودا بيكون تنبيه وتحذير اول مرة بس
انت عايش فالقرن الرابع ولا مش عايش معانا في الدنيا دي ولا ايه؟
الغلط غلط بيكون باين لكن لما الحاجات الحلوة نحطها مع الغلط ده هو ام عين الغلط يا اوحي
لكن هي طريقة تفكير… اهي خلي البنات تطلع جواميس وًالولاد ديابة و سيب ده على ده و خلاص
هي ثقافة ان الحب الطاهر عيب الي فاشخة المجتمع.

• عجبني
التفاعلات: محمود 333 و Ahmed al brans
حلوه 🤣🤣🤣 تصرف جميل

• بيضحكني
التفاعلات: محمود 333
ابوك كان المفروض يقوله اللي عنده معزة يربطها 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: محمود 333 و Ahmed al brans
انت عايش فالقرن الرابع ولا مش عايش معانا في الدنيا دي ولا ايه؟
الغلط غلط بيكون باين لكن لما الحاجات الحلوة نحطها مع الغلط ده هو ام عين الغلط يا اوحي
لكن هي طريقة تفكير… اهي خلي البنات تطلع جواميس وًالولاد ديابة و سيب ده على ده و خلاص
هي ثقافة ان الحب الطاهر عيب الي فاشخة المجتمع.
حب طاهر دا لما اجيلك اتقدملك ويبقي قدام الناس كلها لاكن الي بيحصل بيكون لعب ببنات الناس الي هو أخرج معاكي ونقضيها فون وضحك وهزار دي اقل حاجة طبعا في اوسخ من كدا

• عجبني
التفاعلات: jo.youssef

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%