NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احمد أخو مني

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
الموضوع ده هنتكلم فيه علي واجب الفحل نحية الديوث باختصار وهنزل موضوع تاني بوضح فيه واجب الديوث نحية الفحل لان العلاقة بين الاتنين مبنية علي الحقوق والواجبات
واجب الفحل تجاه الديوث الاتي :

١ ) الامان
لازم الديوث يحس معاك بالأمان لازم تكون مصدر ثقة ليه لانه مش بيعرض عليك سلعة ده بيعرض عليك شرفه وعرضه لازم انت كفحل تقدر ده وتكون قد الثقة واللي بينك وبينه يكون سر بينكم انتو الاتنين بس ومتتعاملش مع الديوث علي انه مخصي لان ٧٥ % من الديوثين زبره ممكن يكون اكبر من زبرالفحل لكن متعته هي انه يشوف محارمه بتتناك ودي ميول لازم تقدرها

٢ ) الاحتواء
لازم انت كفحل تحتوي الديوث و تكفي كل احتياجاته و تكون أخر حاجة تفكر فبها هي شهوتك لانك لو عرفت تظبطه هيظبطك ولو طمعت وبقي همك علي زبرك هينطرك ويشوف غيرك

٣ ) الكاريزما والشخصية
انت كفحل لازم يكون ليك هيبة وشخصية والشخصية دي مبتجيش بالزعيق والشتيمة والعربجة دي اسمها بلطجة مش فحولةوساعتها هتتهان و هيسيبك ويشوف حد غيرك برضو

٤ ) التفاهم
لازم يكون فيه تفاهم وتفهم ان الديوث مش عبد عندك يعني مش كل شوية تخش تقوله صور لي اختك صورلي امك وتبقي بهيم لان الديوث بيبقي خايف ومتردد وبيحاول علي قد ما بقدر انه يبسطك ممكن يكون مش عارف يصورعشان وخايف او ممكن يكون نفسيته تعبانة لازم تقدر ده وتصبرعشان وده هياثر بالايجاب ع الديوث وهيقدرك وهيفتكرلك ده

• عجبني
  • أتفق
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Corlione, Ba7raa, E.mo7awailed و 14 آخرين
..

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed
..

• عجبني
الموضوع ده هنتكلم فيه علي واجب الفحل نحية الديوث باختصار وهنزل موضوع تاني بوضح فيه واجب الديوث نحية الفحل لان العلاقة بين الاتنين مبنية علي الحقوق والواجبات

١ ) الامان
لازم الديوث يحس معاك بالأمان لازم تكون مصدر ثقة ليه لانه مش بيعرض عليك سلعة ده بيعرض عليك شرفه وعرضه لازم انت كفحل تقدر ده وتكون قد الثقة واللي بينك وبينه يكون سر بينكم انتو الاتنين بس ومتتعاملش مع الديوث علي انه مخصي لان ٧٥ % من الديوثين زبره ممكن يكون اكبر من زبرالفحل لكن متعته هي انه يشوف محارمه بتتناك ودي ميول لازم تقدرها

٢ ) الاحتواء
لازم انت كفحل تحتوي الديوث و تكفي كل احتياجاته و تكون أخر حاجة تفكر فبها هي شهوتك لانك لو عرفت تظبطه هيظبطك ولو طمعت وبقي همك علي زبرك هينطرك ويشوف غيرك

٣ ) الكاريزما والشخصية
انت كفحل لازم يكون ليك هيبة وشخصية والشخصية دي مبتجيش بالزعيق والشتيمة والعربجة دي اسمها بلطجة مش فحولةوساعتها هتتهان و هيسيبك ويشوف حد غيرك برضو

٤ ) التفاهم
لازم يكون فيه تفاهم وتفهم ان الديوث مش عبد عندك يعني مش كل شوية تخش تقوله صور لي اختك صورلي امك وتبقي بهيم لان الديوث بيبقي خايف ومتردد وبيحاول علي قد ما بقدر انه يبسطك ممكن يكون مش عارف يصورعشان وخايف او ممكن يكون نفسيته تعبانة لازم تقدر ده وتصبرعشان وده هياثر بالايجاب ع الديوث وهيقدرك وهيفتكرلك ده
ادفق معك

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed و SWEET ASS BOY
100%

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed و SWEET ASS BOY
بس سوال بقة اي مفيش هنا ديوث جاد

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed، ديوث امي فاطمه2 و Medoo-sd

١ ) الامان

٢ ) الاحتواء

٣ ) الكاريزما والشخصية

٤ ) التفاهم
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👍👍

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed و مازن صقر
  • عجبني
ياريت الكل بفهم متلك

• عجبني
التفاعلات: hani1, E.mo7awailed, Mimo.dz و شخص آخر
كلام صحيح ١٠٠ بال ١٠٠ وًعن تجربة … و لهادا السبب قررنا انا و مرتي كل علاقاتنا تكون خارج المملكة 🙈

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: hani1, The_Cuck, E.mo7awailed و 3 آخرين
كلام صحيح ١٠٠ بال ١٠٠ وًعن تجربة … و لهادا السبب قررنا انا و مرتي كل علاقاتنا تكون خارج المملكة 🙈
اهم شي أن الكل يفهم أن انت كفحل اوديوث لتعيش العلاقة دى للمتعة فقط لا غير وكل واحد لو حياتو جوا العلاقة شي وخارجها الاتب والاحترام المتبادل

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed و حلّاق مرتي
اتفق كل الفحول اللي هنا عاوزين صورة لمحارمك وبس

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed و نزيه الخاطر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهم شي أن الكل يفهم أن انت كفحل اوديوث لتعيش العلاقة دى للمتعة فقط لا غير وكل واحد لو حياتو جوا العلاقة شي وخارجها الاتب والاحترام المتبادل
تسلم دماغك 🙏🏽🙏🏽

• عجبني
التفاعلات: مازن صقر
  • عجبني
التفاعلات: حلّاق مرتي
كلامك صحيح

١ ) الامان

٢ ) الاحتواء

٣ ) الكاريزما والشخصية

٤ ) التفاهم

• عجبني
التفاعلات: حلّاق مرتي
مظبوط

• عجبني
لو انت عاوز فحل ينيك كس مراتك و يجلخه و يكب و يغرقه لبن طبيعي بجد انا موجود و جاهز و تحت الامر و للعلم انا راجل سنجل في كامل فتوتي دكر فحل عنتيل موجب جامد جداً لو انت موافق و معندكش مانع اتصل على الخاص و نتفق على المكان و الوقت و نتقابل و انيك كسها و اعملها ال هي عاوزاه و بتحبه و نفسها فيه من الاوضاع و اجلخ كسها و اكب و اغرقه لبن و اطفي نارها و اريحها و ادلعها و امتعها و اكيفها و اكفيها و اشبعها و اظبطها و اروقها و اسعدها و ابسطها معايا اكتر و هتحبني اوي اوي و شكراً

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed و عاشق زوجتي المتحررة
اتفق كل الفحول اللي هنا عاوزين صورة لمحارمك وبس
انا لحد الان ملقتش ديوث او متحرر جاد نبقا صحاب و نتكلم في كل حاجه نحكي لبعض الي بيمصل في حيتنا العادي وو كده مش شرط الجنس و الاهل ملقتش متحرر او نبقا اصدقاء ساعه الشهوا نتكلم في الجنس و نريح بعض في العادي نتكلم ففي العادي كلو بيخلع مني و مش بيبقا جاد اصلن

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%