NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هي الستات بتقرف من اللبن

الي قريتو ان الاكل و الغذا بياثر جدا حاجه زي التدخين بتخلي ريحتو و طعمو وحشين انما الاناناس او الموز باين بيخلو طعمو مقبول

الي قريتو ان الاكل و الغذا بياثر جدا حاجه زي التدخين بتخلي ريحتو و طعمو وحشين انما الاناناس او الموز باين بيخلو طعمو مقبول
متقولش كدا تالين بتزعل اصلها شربت قسطين لبن من رجاله مختلفين ولقتهم نفس الطعم وكامل الدسم

• بيضحكني
التفاعلات: عـُمـَر
متقولش كدا تالين بتزعل اصلها شربت قسطين لبن من رجاله مختلفين ولقتهم نفس الطعم وكامل الدسم
المثل بيقول و انت جعان اي حاجه طعمها حلو فعشان كدا هتلاقي مبتلاحظش الفرق بس

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
عمري ماخليت ست نبلعو لكن بقذف ع جسمها او الوش او البطن

النهارده كنت بتكلم مع صديقة وبتقولي ان اغلب الستات بتقرف من اللبن بتاع الرجالة وطبعا كلامها بناء على الي بيتقال في قعدات الحريم

السؤال هنا للستات او البنات هل الكلام ده صحيح؟
ايه الكلام ده ياعم، مفيش واحدة عرفتها الا وكانت اول فانتاسي بتفكر فيها لحد ما نتقابل ونعملها
فيه بنات بتوصل معاها لدرجة الهوس والادمان كمان.

مش كل الستات
في ست كنت بعد ما بجيبهم كانت تقولي حنضفهولك ببقى، وتقعد تمص لحد ما تنضف بتاعي من اللبن
أنا كخول كنت برضو بقرف من اللبن، لكن دلوقتي شايفه حاجة مثيرة جدا وأحب آخد اللبن في بقي
فهي بتبقى مسألة تعود

انا مبقرفش

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: hani1، xxahmedx و gasser selim
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: xxahmedx، big-blackdick و الأستاذ المنحرف
النهارده كنت بتكلم مع صديقة وبتقولي ان اغلب الستات بتقرف من اللبن بتاع الرجالة وطبعا كلامها بناء على الي بيتقال في قعدات الحريم

لو بتحب الشخص الي قدامك هتحب اي حاجة فيه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الشبيح الدمشقي، The Night Wolf و الأستاذ المنحرف

هو تقريباً الستات الي بيحكو لبعض انو قرف وكدة بيبصو للموضوع كتقيم شرف فكلهم بيقولو قرف انما كل وحدة منهم تسأل جوزها ولى صاحبها ولى حبيبها هو الي هيقولك اه او لا (طبعاً في جزء اكيد بتقرف) لكن بتكلم بشكل عام انا شخصياً بمعظم ما سبق من علاقات كلو اتبلع بالهنا والشفا.

زي ما فيه كده فيه كده

اه طبعا بيقرفوا بس دوال جنس وسخ

بصراحة حاجة ولها لها طعم ولا ريحة ... رأي شخصي قرف فعلا .

ممكن اقبل ينزل على جسمي أو وشي من نوع التغيير والإثارة انما ابلعة حاولت كتييير وكل مرة اقرف وبيحصل حاجات بلاش اقولها لانها مقرفة لكم
حصلك اية وانتى بلعتيه فعلا؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%