NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Medone

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
24 ديسمبر 2021
المشاركات
119
مستوى التفاعل
169
نقاط
418
الجنس
ذكر
انا جون ٢٥ وهيلانه ٢٤
نزلت قصص كتير ليهلانه على نسوانجى
في يوم لقيت حد باعت رسالة وفيها رقم فا اتصلت والرقم كان امريكى
رد عليا واحد بيتكلم عربى وعرفتة بنفسي شرحلى انه مندوب تبع شركه افلام اباحية وهو شاف القصص وعجبتة هيلانه وعايزها تبقى بورن ستار
فى الاول استغربت الفكرة بس قالى كل فيلم هيلانه هتعملة هنيجى امريكا اقامه كاملة لمدة اسبوع شاملة كل المصاريف وهناخد ٥ الاف دولار فى الفيلم الواحد
قولتلة هرد عليك بليل قالى مستنى الموافقة بتاعتك
طبعا اتكلمت مع هيلانه وعرضت عليها الموضوع وهى وافقت منغير اى سؤال وفرحت انها عجبت الرجالة
بليل كلمت الرقم قالى نبعتلة صور الباسبور بتاعتنا
فى خلال اسبوع كان باعتلنا معاد فى السفارة روحنا وخدنا التاشيرة وتانى يوم لقيتو باعت تزاكر الطيران
كل دة خلص فى اسبوع
انا وهيلانه جهزنا الشنط وروحنا المطار وكل حاجه خلصت بسرعه وكان واضح ان متوصى علينا
ركبنا الطيارة وبعد رحلة طويلة نزلنا فى امريكا
استقبلنا واحد بعضلات وزنجى اخدنا فى عربية
ووصلنا مكان كبير حوالية سور دخلتا جوة
ووقف بينا قدام بيت صغير وسبلنا المفتاح واتحرك منغير ميتكلم كلمة
دخلت انا وهيلانه استحمينا وغيرنا ولقينا اكل جاهز على الترابيزة
اعدنا اتغدينا وظبتنا الدنيا
لقيت الباب بيخبط روحت افتح لقيت واحد فى الاربعينات وبيتكلم عربى وعرفنى انه هو اللى كان بيكلمنى فى الموبايل
دخل شاف هيلانه راح حاضنها وباسها من بقها وخدها تحت دراعه ووقف قدامى
بيقولى احنا هنبدا اول فلم بكرة الصبح
بص لهيلانه وراح خابطها على بزها وقالها عايزة نسميكى اية قالتلة مش عارفه
قالها هيلانه حلو وممكن نحط اى جى عشان انتى مصرية ودة هيخلى انتشار الفيلم سريع
بصلى وقالنا ارتاحو وبكرة الصبح هتيجى عربية تاخدكو مكان التصوير
وراح سبنا ومشي
دخلت انا وهيلانه الاوضة وكل واحد بيتخيل اللى هيحصل بكرة
نمنا وتانى يوم صحينا لقينا الفطار جاهز على الترابيزة استغربنا انهم دخلو واحنا نايمين بس عادى
لقيت الباب بيخبط بفتح لقيت الراجل الزنجى بيشاورلى على العربية قصدة نروح معاه
قولتله اوك ودخلت لبست انا وهيلانه
وطبعا هى لابسة جيبة يدوبك واصلة لتحت كسها وبضى كات خفيف على اللحم مبين الحلمه ولونها وواصل لفوق سرتها
ركبنا العربية ونزلنا قدام مبنى كبير
دخلت انا وهيلانه لقينا وحدة استقبلتنا ودخلتنا مكتب اعدنا جوة
جه الراجل اللى بيتكلم عربى اللى مقالش اسمه
دخل سلم علينا وطبعا باس هيلانه ومسك اديها لفها وبيقولها جسمك دة هيجيب مشاهدات عالية اوى
وطلع عقد من المكتب مكتوب بالانجليزى وقالها امضي
هيلانه مسكت العقد ولسة هتقرا قالها خدة القلم وامضي متخافيش
هيلانه مضت وراح اخدت منها الورق وقالها يلا اوريكى الاستوديو
اخدنا ودخلنا مكان مليان كاميرات وناس واقفة بتظبط الديكور والارض ورا الكاميرات مليانه كاندوم فية لبن ومناديل على الارض وكلوتات غرقانه لبن
(اللى جى دة كلة بالنجليزى بس مترجم للعربى )
انا وهيلانه بنبص لقينا سارة جاى جاية علينا وملط وجسمها كلة لبن وشعرها منكوش ومكياجها متبهدل
جت علينا وحضنت هيلانه وغرقتها لبن وقالتلها انى هيلانه الجديدة
هيلانه قالتلها اة ومبسوطه انها بتتكلم مع سارة جاى
سارة بتبص على بزاز هيلانه ومسكتهم وبتقولها كبار اوى شكلك هتدخلى منافسة معايا وضحكت
هيلانه اتبسطت وقالتلها ميرسي
سارة سابتنا ودخلت الحمام تستحمى
وانا وهيلانه مشينا مع الراجل وصلنا لاوضة ودخلنا فيها
دخل علينا راجلين ومعاهم شنط ودخل وراهم واحد بص لهيلانه وسلم عليها
قالها اقلعى عشان نعملك استايل حلو لجسمك
هيلانه قلعت ملط قدام الرجالة
الراجل اعدت يلف حواليها ويبص على جسمها وبيكتب فى ورقه
بعدها خلاها تنام على شازلونج
والاتنين اللى معاه فتحو الشنط وكان فيها مكياجات وادوات تجميل كتير
الراجل طلع مكنة حلاقة وجه عند كسها اعد يساوى شعرتها وعملها شعرتها شكل سبعه فوق كسها
وطلع جهاز بتاع الوشم وجه فوق زنبورها وراح عاملها نجمة تاتو
وحطلها بيرسينج فى سرتها وخلا الاتنين اللى معاة يحطة منوكير احمر على اديها ورجليها
وخدوها على كرسي عملولها شعرها ووشها وحطولها مكياج وظبطوها
بعدها الراجل اللى جبنا دخل اخدنا اوضة بعدها
لقينا بنت جوة خدت هيلانه ومنغير كلام حطت خرطوم صغير فى طيزها وفتحت الماية عبت طيز هيلانه وخلت هيلانه تنزلهم واعدت تكرر الحركه عشان تنضف طيزها من جوة
وبعدها جابت حبوب لونها اسود وادت هيلانه ٤ حبات
هيلانه بلعتهم
كنا مستنين ان البت تظبط كسها بس الراجل قال خلي كسها بعرقة كدة ريحته هتهيج
طلعنا انا وهيلانه والراجل وصلنا استوديو فية سرير ابيض وكنبة
فا بسال الراجل هيحص اية فى الفيلم
قالى لا دى بروفة مش تصوير حقيقي
اعدت مع الناس قدام السرير وهيلانه اعدة على السرير وواحد عمال يصورها باوضاع مختلفة
دخل علينا واحد زنجى طويل اوى وعريض وزوبرة اد الخرطوم وواقف زى الحديدة
جة قدامى انا والراجل وراح اتكلمو مع بعض شوية وادالو ٥ حبيات لونهم اخضر
فجاة الواد زوبرة طول اكتر والعروق اللى فيه اتفخت اوى والطربوش هيفرقع
والراجل راح مشاورلة على هيلانه وبصلى قالى هنعمل بس بروفة بسيطه كدة
الواد الزنجى راح مسك شعر هيلانه وشدة خلاها تتوجع
ونزل تلطيش على بززها بغباء خلاهم يحمرو وصوابع ايدة علمت عليهم
وفجاة رشق زوبرة فى بقها للبيض خلى زور هيلانه يتنفخ وهى برقت ومسكاة من وسطه بتحاول تبعدة مش عارفة
ببص للراجل لقيته قالى احنا بنختبر قوة تحملها عشان نعرف نوع الافلام اللى هتعملة
رجعت ابص عليها لقيت وشها احمر وعمالة تريل وعنيها دمعت والكحل بتاع عنيها سال على خدودها
وهى خلاص جسمها ساب وبدات تدوخ
راح الزنجى خرجه منها لقيت هيلانه شهقت جامد وبتحاول تاخد نفسها بصعوبة
والواد قدامها بيدعك زوبرة وعادى ولا اكن فى حاجه
الواد وطى مسك رجليها الاتنين وشدهم علية ورفعهم على كتفة وتف على كسها غرقة
مسك زوبرة مشاة على كسها وبصلى وراح رازعها مرة وحدة للبيض
هيلانه صوتت جامد وطلعت لفوق براسها ووسطها
الواد راح ماسك وشها وزقة لورة خلاها تنام على ضهرها تانى وراح نايم عليها ولقيته اشتغل دق فى كسها بسرعه رهيبة وهى بتصوت تحته وبتحاول تتحرك بس هو مكتفها تحته وشغال مش مبطل
اعدت كدة نص ساعه متواصله لحد ماكسها جاب كل العسل اللى فية
قام من عليها ولفها على بطنها وفتح طيزها تف فيها وحط زوبرة على الخورم واعد يدوس يحاول يحشر زوبرة بصعوبة وهيلانه نايمه عمالة ترفس باديها ورجليها وهو مش فارق معاه وراح ضاغط مرة واحدة شمط زوبرة كله وطيزها عملت صوت من الفشخه
الزنجى اعد يحرك وسطه وينكها جامد وبضانه عمالة تخبط فى كسها وتلسعه واعد برضو نص ساعه شغال مش راحم طيزها
وراح طلع زوبرة لفها على ضهرها ودعك زوبرة وطرطش لبن اكنه حنفية غرق جسمها كلة لبن
وراح ماسح زوبرة فى كسها ومشى
الراجل بصلى قالى خدها حميها فى الحمام اللى برة الاستوديو وانزلو روحو الشقة بتاعتكو وبكرة فى نفس المعاد تيجو عشان هنصور اول فيلم وراح مدينى ١٠٠٠ دولار قالى اشترو هدوم واتفسحو انهردة براحتكو
اخدت هيلانه وهى ماشي بتعرج وفاتحه رجليها ولحمها غرقان عرق ولبن وعمال يخر على الارض

الجزء الثانى

بعد اللى حصل لهيلانه وكان اختبار عشان يشوفو درجه تحملها
روحنا تانى يوم الشركه ودخلنا وكان لينا اوضة جوة
دخلت انا وهيلانه نرتاح
دخل واحد بيقولنا نجهز وساب شنطه فيها هدوم لهيلانه فتحناها لقيتا فيها بنطلون جلد بيمسك على اللحم وبرا جلد ضيقة
هيلانه لبست الطقم وجسمها ظهر وفخادها هتفرتك البنطلون وبززها متفعصة اوى اكنها هتفرقع
خلصت ودخلنا الاستوديو راح جالنا واحد قال لا انتو فى الاوضة دى وكان مكتوب عليها ****
دخلت انا وهى وكان المكان كلة كاميرات ثابته فى كل الاوضة
والمكان مليان حبال واجهزة كتير وشنط
دخل علينا بنتين زنوج ولابسين ماسكات
خلونى اعد على كرسي واول ما اعدت كلبش قفل على ايدى
والبنتين مسكو هيلانه جروها على الحيط وكل واحدة مسكت ايد ربطتها فى جنزير نازل من السقف
هيلانه مش فاهمة اية اللى هيحصل فيها وبقت واقفة دراعتها مفرودة ومربوطه متكلبشة
البنتين اعدو يحركو اديهم بطريقة السكس على جسم هيلانه ويلحسو تحت باطها ورقبتها ويطلعو يلحسو وشها مع بعض
وحدة ضربت بز هيلانه من تحت خلتة ينط فوق وينزل يترج والتانية ضربتها على كسها جامد خلت هيلانه تشب برجليها وتصوت
واحدة جابت مقص وقطعت البرا بتاعه هيلانه من النص خلت بززها ينطو لبرة وراحت قطعت البرا خالص
والتانية جابت حبل اعدت تربط بزاز هيلانه لفت الحبل على بزها وبعدها شدتة خلتة يقرص على البزين بغباء
طبعا هيلانه بتصوت وبززها اكنهم هيفرقعو والحلمات وقفت اوى
البت الزنجية جابت مشبكين حديد كل واحد نازل منة سلسلة فى اخرها كورة حديد وحطت فى كل حلمه مشبك
الحلمات دلدلت من تقل الحديد واكنها هتتقطع
والبنتين بيضحكو ويبصولى
نزلو هما الاتنين وخدو بنطلون هيلانه من وسطها لحد رجليها وشدوة منها ورموة بعيد
وحدة جابت حزام صغير فى نصة كورة حمرا ولفتة على بق هيلانه وحشرت الكورة جوة بقها وربطت الحزام ورا راسها
والتانية جابت مشبكين حديد زى اللى على حلمتها
ونزلت عند كسها كلبشت كلو واحد فى شفرة من شفاتير كسها وقرصتها من زنبورها جامد
هيلانه صرخت صرخه مكتومة وبدات تريل على بززها
بعدها البنتين راحو جابو جهاز غلية قماشة مغطياة
وحطوه تحت هيلانه
رفعو الغطاة وظهر تحتة زوبرة كبير بلاستك طالع من جهاز
حطو الزوبر تحت كسها بظبط وواحدة داست على زرار
الزوبر بدا يترفع لفوق ودخل فى كس هيلانه وطبعا هى برقت من الوجع وبتحاول تتحرك بس المشابك اللى متعلقة فيها بتوجعها لو اتحركت
البت مسكت ريموت وبدات تسرع حركه الزوبر جامد لدرجه ان الزوبر شكلة بيبان من بطنها
البنتين سابو الجهاز شغال وراحو جابو كرباج طالع منة شرايط جلد رفيعه كل واحدة ماسكه واحد
وقفو جمب هيلانه من الناحيتين وبدوا يكربجو لحمها
نزلو ضرب على بطنها وبززها وفخادها ويلفو يضربو طيزها وضهرها لحد ما هروها خلو لحمها كلة خطوط حمرا وورارم
والجهاز شغال حفر فى كسها مش راحمه وهيلانه كسها عمال يجبهم على نفسة ويطرطش
البنتين رمو الكرابيج وجابو شمع احمر ولعوه ووقفو خلو نقط الشمع السايح تنزل على بززها وبطنها ورجليها
وطبعا هيلانه كل ماتتحرك المشابك تفشخها
هيلانه بتعيط والكحل نازل على خدودها وعرقانه وجسمها كلة مفشوخ وبتريل على نفسها
فجاة نور الكاميرات طفا والبنتين مشيو برة الاوضة
دخل واحد ومعاة ورقه ووقف قدامى
بيتكلم عربى مكسر بس اللى فهمتة منة ان دة العقد اللى احنا مضينا علية
ودة بيخلينا ملك للشركه مدى الحياة وان الشركه من حقها تعمل اى حاجه لهيلانه مهما كانت
طبعا اتصدمت من الكلام ولقيت الراجل سبنى ومشى
الكلبش بتاعى فك وكلبش هيلانه فك
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: البرنس احمد، Ahmed Fadel و Ana loka
جامدة يارت تكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
احححح نفسي مراتي تعمل زيها
 
  • عجبني
التفاعلات: النمر المقنع و Marioo fan
فين الجزء الثاني
 
تمت أضافة الجزء الثاني
قراءة ممتعة ..
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: Marioo fan و Hulk098
حاول تطول في الأجزاء
 
فين يا عم الجزء الثالث
 
انا جون ٢٥ وهيلانه ٢٤
نزلت قصص كتير ليهلانه على نسوانجى
في يوم لقيت حد باعت رسالة وفيها رقم فا اتصلت والرقم كان امريكى
رد عليا واحد بيتكلم عربى وعرفتة بنفسي شرحلى انه مندوب تبع شركه افلام اباحية وهو شاف القصص وعجبتة هيلانه وعايزها تبقى بورن ستار
فى الاول استغربت الفكرة بس قالى كل فيلم هيلانه هتعملة هنيجى امريكا اقامه كاملة لمدة اسبوع شاملة كل المصاريف وهناخد ٥ الاف دولار فى الفيلم الواحد
قولتلة هرد عليك بليل قالى مستنى الموافقة بتاعتك
طبعا اتكلمت مع هيلانه وعرضت عليها الموضوع وهى وافقت منغير اى سؤال وفرحت انها عجبت الرجالة
بليل كلمت الرقم قالى نبعتلة صور الباسبور بتاعتنا
فى خلال اسبوع كان باعتلنا معاد فى السفارة روحنا وخدنا التاشيرة وتانى يوم لقيتو باعت تزاكر الطيران
كل دة خلص فى اسبوع
انا وهيلانه جهزنا الشنط وروحنا المطار وكل حاجه خلصت بسرعه وكان واضح ان متوصى علينا
ركبنا الطيارة وبعد رحلة طويلة نزلنا فى امريكا
استقبلنا واحد بعضلات وزنجى اخدنا فى عربية
ووصلنا مكان كبير حوالية سور دخلتا جوة
ووقف بينا قدام بيت صغير وسبلنا المفتاح واتحرك منغير ميتكلم كلمة
دخلت انا وهيلانه استحمينا وغيرنا ولقينا اكل جاهز على الترابيزة
اعدنا اتغدينا وظبتنا الدنيا
لقيت الباب بيخبط روحت افتح لقيت واحد فى الاربعينات وبيتكلم عربى وعرفنى انه هو اللى كان بيكلمنى فى الموبايل
دخل شاف هيلانه راح حاضنها وباسها من بقها وخدها تحت دراعه ووقف قدامى
بيقولى احنا هنبدا اول فلم بكرة الصبح
بص لهيلانه وراح خابطها على بزها وقالها عايزة نسميكى اية قالتلة مش عارفه
قالها هيلانه حلو وممكن نحط اى جى عشان انتى مصرية ودة هيخلى انتشار الفيلم سريع
بصلى وقالنا ارتاحو وبكرة الصبح هتيجى عربية تاخدكو مكان التصوير
وراح سبنا ومشي
دخلت انا وهيلانه الاوضة وكل واحد بيتخيل اللى هيحصل بكرة
نمنا وتانى يوم صحينا لقينا الفطار جاهز على الترابيزة استغربنا انهم دخلو واحنا نايمين بس عادى
لقيت الباب بيخبط بفتح لقيت الراجل الزنجى بيشاورلى على العربية قصدة نروح معاه
قولتله اوك ودخلت لبست انا وهيلانه
وطبعا هى لابسة جيبة يدوبك واصلة لتحت كسها وبضى كات خفيف على اللحم مبين الحلمه ولونها وواصل لفوق سرتها
ركبنا العربية ونزلنا قدام مبنى كبير
دخلت انا وهيلانه لقينا وحدة استقبلتنا ودخلتنا مكتب اعدنا جوة
جه الراجل اللى بيتكلم عربى اللى مقالش اسمه
دخل سلم علينا وطبعا باس هيلانه ومسك اديها لفها وبيقولها جسمك دة هيجيب مشاهدات عالية اوى
وطلع عقد من المكتب مكتوب بالانجليزى وقالها امضي
هيلانه مسكت العقد ولسة هتقرا قالها خدة القلم وامضي متخافيش
هيلانه مضت وراح اخدت منها الورق وقالها يلا اوريكى الاستوديو
اخدنا ودخلنا مكان مليان كاميرات وناس واقفة بتظبط الديكور والارض ورا الكاميرات مليانه كاندوم فية لبن ومناديل على الارض وكلوتات غرقانه لبن
(اللى جى دة كلة بالنجليزى بس مترجم للعربى )
انا وهيلانه بنبص لقينا سارة جاى جاية علينا وملط وجسمها كلة لبن وشعرها منكوش ومكياجها متبهدل
جت علينا وحضنت هيلانه وغرقتها لبن وقالتلها انى هيلانه الجديدة
هيلانه قالتلها اة ومبسوطه انها بتتكلم مع سارة جاى
سارة بتبص على بزاز هيلانه ومسكتهم وبتقولها كبار اوى شكلك هتدخلى منافسة معايا وضحكت
هيلانه اتبسطت وقالتلها ميرسي
سارة سابتنا ودخلت الحمام تستحمى
وانا وهيلانه مشينا مع الراجل وصلنا لاوضة ودخلنا فيها
دخل علينا راجلين ومعاهم شنط ودخل وراهم واحد بص لهيلانه وسلم عليها
قالها اقلعى عشان نعملك استايل حلو لجسمك
هيلانه قلعت ملط قدام الرجالة
الراجل اعدت يلف حواليها ويبص على جسمها وبيكتب فى ورقه
بعدها خلاها تنام على شازلونج
والاتنين اللى معاه فتحو الشنط وكان فيها مكياجات وادوات تجميل كتير
الراجل طلع مكنة حلاقة وجه عند كسها اعد يساوى شعرتها وعملها شعرتها شكل سبعه فوق كسها
وطلع جهاز بتاع الوشم وجه فوق زنبورها وراح عاملها نجمة تاتو
وحطلها بيرسينج فى سرتها وخلا الاتنين اللى معاة يحطة منوكير احمر على اديها ورجليها
وخدوها على كرسي عملولها شعرها ووشها وحطولها مكياج وظبطوها
بعدها الراجل اللى جبنا دخل اخدنا اوضة بعدها
لقينا بنت جوة خدت هيلانه ومنغير كلام حطت خرطوم صغير فى طيزها وفتحت الماية عبت طيز هيلانه وخلت هيلانه تنزلهم واعدت تكرر الحركه عشان تنضف طيزها من جوة
وبعدها جابت حبوب لونها اسود وادت هيلانه ٤ حبات
هيلانه بلعتهم
كنا مستنين ان البت تظبط كسها بس الراجل قال خلي كسها بعرقة كدة ريحته هتهيج
طلعنا انا وهيلانه والراجل وصلنا استوديو فية سرير ابيض وكنبة
فا بسال الراجل هيحص اية فى الفيلم
قالى لا دى بروفة مش تصوير حقيقي
اعدت مع الناس قدام السرير وهيلانه اعدة على السرير وواحد عمال يصورها باوضاع مختلفة
دخل علينا واحد زنجى طويل اوى وعريض وزوبرة اد الخرطوم وواقف زى الحديدة
جة قدامى انا والراجل وراح اتكلمو مع بعض شوية وادالو ٥ حبيات لونهم اخضر
فجاة الواد زوبرة طول اكتر والعروق اللى فيه اتفخت اوى والطربوش هيفرقع
والراجل راح مشاورلة على هيلانه وبصلى قالى هنعمل بس بروفة بسيطه كدة
الواد الزنجى راح مسك شعر هيلانه وشدة خلاها تتوجع
ونزل تلطيش على بززها بغباء خلاهم يحمرو وصوابع ايدة علمت عليهم
وفجاة رشق زوبرة فى بقها للبيض خلى زور هيلانه يتنفخ وهى برقت ومسكاة من وسطه بتحاول تبعدة مش عارفة
ببص للراجل لقيته قالى احنا بنختبر قوة تحملها عشان نعرف نوع الافلام اللى هتعملة
رجعت ابص عليها لقيت وشها احمر وعمالة تريل وعنيها دمعت والكحل بتاع عنيها سال على خدودها
وهى خلاص جسمها ساب وبدات تدوخ
راح الزنجى خرجه منها لقيت هيلانه شهقت جامد وبتحاول تاخد نفسها بصعوبة
والواد قدامها بيدعك زوبرة وعادى ولا اكن فى حاجه
الواد وطى مسك رجليها الاتنين وشدهم علية ورفعهم على كتفة وتف على كسها غرقة
مسك زوبرة مشاة على كسها وبصلى وراح رازعها مرة وحدة للبيض
هيلانه صوتت جامد وطلعت لفوق براسها ووسطها
الواد راح ماسك وشها وزقة لورة خلاها تنام على ضهرها تانى وراح نايم عليها ولقيته اشتغل دق فى كسها بسرعه رهيبة وهى بتصوت تحته وبتحاول تتحرك بس هو مكتفها تحته وشغال مش مبطل
اعدت كدة نص ساعه متواصله لحد ماكسها جاب كل العسل اللى فية
قام من عليها ولفها على بطنها وفتح طيزها تف فيها وحط زوبرة على الخورم واعد يدوس يحاول يحشر زوبرة بصعوبة وهيلانه نايمه عمالة ترفس باديها ورجليها وهو مش فارق معاه وراح ضاغط مرة واحدة شمط زوبرة كله وطيزها عملت صوت من الفشخه
الزنجى اعد يحرك وسطه وينكها جامد وبضانه عمالة تخبط فى كسها وتلسعه واعد برضو نص ساعه شغال مش راحم طيزها
وراح طلع زوبرة لفها على ضهرها ودعك زوبرة وطرطش لبن اكنه حنفية غرق جسمها كلة لبن
وراح ماسح زوبرة فى كسها ومشى
الراجل بصلى قالى خدها حميها فى الحمام اللى برة الاستوديو وانزلو روحو الشقة بتاعتكو وبكرة فى نفس المعاد تيجو عشان هنصور اول فيلم وراح مدينى ١٠٠٠ دولار قالى اشترو هدوم واتفسحو انهردة براحتكو
اخدت هيلانه وهى ماشي بتعرج وفاتحه رجليها ولحمها غرقان عرق ولبن وعمال يخر على الارض

الجزء الثانى

بعد اللى حصل لهيلانه وكان اختبار عشان يشوفو درجه تحملها
روحنا تانى يوم الشركه ودخلنا وكان لينا اوضة جوة
دخلت انا وهيلانه نرتاح
دخل واحد بيقولنا نجهز وساب شنطه فيها هدوم لهيلانه فتحناها لقيتا فيها بنطلون جلد بيمسك على اللحم وبرا جلد ضيقة
هيلانه لبست الطقم وجسمها ظهر وفخادها هتفرتك البنطلون وبززها متفعصة اوى اكنها هتفرقع
خلصت ودخلنا الاستوديو راح جالنا واحد قال لا انتو فى الاوضة دى وكان مكتوب عليها ****
دخلت انا وهى وكان المكان كلة كاميرات ثابته فى كل الاوضة
والمكان مليان حبال واجهزة كتير وشنط
دخل علينا بنتين زنوج ولابسين ماسكات
خلونى اعد على كرسي واول ما اعدت كلبش قفل على ايدى
والبنتين مسكو هيلانه جروها على الحيط وكل واحدة مسكت ايد ربطتها فى جنزير نازل من السقف
هيلانه مش فاهمة اية اللى هيحصل فيها وبقت واقفة دراعتها مفرودة ومربوطه متكلبشة
البنتين اعدو يحركو اديهم بطريقة السكس على جسم هيلانه ويلحسو تحت باطها ورقبتها ويطلعو يلحسو وشها مع بعض
وحدة ضربت بز هيلانه من تحت خلتة ينط فوق وينزل يترج والتانية ضربتها على كسها جامد خلت هيلانه تشب برجليها وتصوت
واحدة جابت مقص وقطعت البرا بتاعه هيلانه من النص خلت بززها ينطو لبرة وراحت قطعت البرا خالص
والتانية جابت حبل اعدت تربط بزاز هيلانه لفت الحبل على بزها وبعدها شدتة خلتة يقرص على البزين بغباء
طبعا هيلانه بتصوت وبززها اكنهم هيفرقعو والحلمات وقفت اوى
البت الزنجية جابت مشبكين حديد كل واحد نازل منة سلسلة فى اخرها كورة حديد وحطت فى كل حلمه مشبك
الحلمات دلدلت من تقل الحديد واكنها هتتقطع
والبنتين بيضحكو ويبصولى
نزلو هما الاتنين وخدو بنطلون هيلانه من وسطها لحد رجليها وشدوة منها ورموة بعيد
وحدة جابت حزام صغير فى نصة كورة حمرا ولفتة على بق هيلانه وحشرت الكورة جوة بقها وربطت الحزام ورا راسها
والتانية جابت مشبكين حديد زى اللى على حلمتها
ونزلت عند كسها كلبشت كلو واحد فى شفرة من شفاتير كسها وقرصتها من زنبورها جامد
هيلانه صرخت صرخه مكتومة وبدات تريل على بززها
بعدها البنتين راحو جابو جهاز غلية قماشة مغطياة
وحطوه تحت هيلانه
رفعو الغطاة وظهر تحتة زوبرة كبير بلاستك طالع من جهاز
حطو الزوبر تحت كسها بظبط وواحدة داست على زرار
الزوبر بدا يترفع لفوق ودخل فى كس هيلانه وطبعا هى برقت من الوجع وبتحاول تتحرك بس المشابك اللى متعلقة فيها بتوجعها لو اتحركت
البت مسكت ريموت وبدات تسرع حركه الزوبر جامد لدرجه ان الزوبر شكلة بيبان من بطنها
البنتين سابو الجهاز شغال وراحو جابو كرباج طالع منة شرايط جلد رفيعه كل واحدة ماسكه واحد
وقفو جمب هيلانه من الناحيتين وبدوا يكربجو لحمها
نزلو ضرب على بطنها وبززها وفخادها ويلفو يضربو طيزها وضهرها لحد ما هروها خلو لحمها كلة خطوط حمرا وورارم
والجهاز شغال حفر فى كسها مش راحمه وهيلانه كسها عمال يجبهم على نفسة ويطرطش
البنتين رمو الكرابيج وجابو شمع احمر ولعوه ووقفو خلو نقط الشمع السايح تنزل على بززها وبطنها ورجليها
وطبعا هيلانه كل ماتتحرك المشابك تفشخها
هيلانه بتعيط والكحل نازل على خدودها وعرقانه وجسمها كلة مفشوخ وبتريل على نفسها
فجاة نور الكاميرات طفا والبنتين مشيو برة الاوضة
دخل واحد ومعاة ورقه ووقف قدامى
بيتكلم عربى مكسر بس اللى فهمتة منة ان دة العقد اللى احنا مضينا علية
ودة بيخلينا ملك للشركه مدى الحياة وان الشركه من حقها تعمل اى حاجه لهيلانه مهما كانت
طبعا اتصدمت من الكلام ولقيت الراجل سبنى ومشى
الكلبش بتاعى فك وكلبش هيلانه فك
قصه روعه وبجد وهيجتني قووووووي نفسي يحصل معايا كده
 
قصه جنان حلوه قوووووري ومثيره بجد
 
مبروك عليك هيلانة البورن ستار
 
شغلامة تكسبكوا دهب كمل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%