NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

★彡Nada Ali彡★™

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
‏بقالي اكتر من ساعتين ونص قالعه الكلوت وبدعك كسي ومش عايز يبطل اكلان وايدي وجعتني وحقيقي كسم كسي

• عجبني
التفاعلات: Star55
كسك محتاج لبن سخن وحامي يطفئ الهيجان ده

لو دي مشكله فعلا جيبي مايه ورد رشيها عليه وادعكيه بتلج او ريحي نفسك وانا اجيلك بزبي احسن 😂😂🔥

• بيضحكني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
الشعب بقى هايج تحسى ان اترش علينا مركب حيحنتوس 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
طلما الدعك مش جايب همه وايدك وجعتك طب ماتشوفى حد يدعكلكوريحى ايدك شويه

لو احتاجتي مساعدة انا مش حتأخر عنك

منتي عارفة لازم لبن

‏بقالي اكتر من ساعتين ونص قالعه الكلوت وبدعك كسي ومش عايز يبطل اكلان وايدي وجعتني وحقيقي كسم كسي
ده طلع هما ال هيجنين مش أنتي 😂

تعالى نتعرف

في الحاله دي اغسليه بمياه بارده و هو هيهداء

هو الخيار خلص ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: افندينا123
الدعك مش كفاية دا عاوز نيك ولبن

ايدك مش هتريح الاكلان بتاع كسك،،،، الوجع جاي من جوه قوي وعاوز حاجة سخنه وطويله تدعكه من جوه خالص ولمدة كبيرة وترش عليه لبن سخن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاحداث سريعة جدا وبدون تفصيلات،،،،، والاثارة والجنس فيها قليل جدا وسطحي،،، القصة محتاجة تفاصيل اكتر ويتم تطعيمها بكثير من المشاهد الجنسية والاثارة,,,, الجزء الاول يمكن تقسيمة لعشر اجزاء وكل جزء يتم شرح التفاصيل واضافة مشاهد اثارة وجنس اكتر

• عجبني
التفاعلات: شخص مجهول الهوية
الاحداث سريعة جدا وبدون تفصيلات،،،،، والاثارة والجنس فيها قليل جدا وسطحي،،، القصة محتاجة تفاصيل اكتر ويتم تطعيمها بكثير من المشاهد الجنسية والاثارة,,,, الجزء الاول يمكن تقسيمة لعشر اجزاء وكل جزء يتم شرح التفاصيل واضافة مشاهد اثارة وجنس اكتر
هظبط بقيت الأجزاء قبل ما أنزلها أنا كده فهمتك الجزء ده كان ممكن يتقسم على ٣ اجزاء صح

اهاااا وهنا ياتي مهمه ليقوم بقا زبري للهجوم علي كس هذه المرأه المشتهيه

اهاااا وهنا ياتي مهمه ليقوم بقا زبري للهجوم علي كس هذه المرأه المشتهيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%