NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اه يعني انت مضايقك نقول عن البنت اعقل منك😁
منى انا :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: لا الجمد لله كبير وعاقل بالقدر الكافى انا بتكلم فى العموم ان المقصود ان جسم البنت بيفور بسرعة عن الولداللى فى سنها موضوع العقل دا نتيجة التربية والبيت

حصلت مرة في العيادة واحدة كانت حاطة حاجة مش عارف ده بيرفيوم ولا لوشن ولا ايه بالظبط لما شميته حسيت ان في حاجة مش مظبوطة وبدأت اتوتر وبتاعي وقف وفضلت لازق في الكرسي ما بتحركش لحد ما خلصت شغل وده مش الطبيعي بتاعي خالص في الشغل
ولحد دلوقتي ما اعرفش هي كانت حاطة ايه

حصلت مرة في العيادة واحدة كانت حاطة حاجة مش عارف ده بيرفيوم ولا لوشن ولا ايه بالظبط لما شميته حسيت ان في حاجة مش مظبوطة وبدأت اتوتر وبتاعي وقف وفضلت لازق في الكرسي ما بتحركش لحد ما خلصت شغل وده مش الطبيعي بتاعي خالص في الشغل
ولحد دلوقتي ما اعرفش هي كانت حاطة ايه
على فكرة في برفيوم س بتعمل كدا
و انا سمعت زمان أن في برفيوم بيهيج فعلا اسمه kiss تقريبا بس الصراحة عمري ما صدقت واحدة حاطة حاجة زي كدا

و انا سمعت زمان أن في برفيوم بيهيج فعلا اسمه kiss تقريبا بس الصراحة عمري ما صدقت واحدة حاطة حاجة زي كدا
مش عارف الحقيقة
الفكرة ان حتى الرجالة اللي في الريسيبشن بره لاحظوا كده لانه كان ملفت فشخ 😂

احكلنا عن موقف عفوى لاقيت نفسك هايج فيه
مفيش روحت مع موظف ف البنك لمرات صاحب الشغل عشان نعملها الفيزا ف يمضيها وكده طالعه ب فستان فوق الركبه وكت وبزازها باينه انا من الموقف هجت 😂😂

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
مش عارف الحقيقة
الفكرة ان حتى الرجالة اللي في الريسيبشن بره لاحظوا كده لانه كان ملفت فشخ 😂
اكيد كانت حطه حاجة مثيرة فعلا و تلاقيها ولا فاهمة أو عارفة حاجة .
و ممكن تكون ريحة البرفيوم عجبتك و عملت فيك كدا و هو برفيوم عادي
يالا يكشف تولع الموزة دي 😁😂

• بيضحكني
التفاعلات: fighter10
اي بريفيوم فيه نسبة فرمونات عالية بيهيج

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر و Dot com
اي بريفيوم فيه نسبة فرمونات عالية بيهيج
صح بس في بيكون معمول لكدا ...زي اللبان و الشوكلاتة اللي بتثير ..و في كمان نقط كدا بتتحط في العصير اسمها لوف لوشن

التحرش ..يصاحبه عدم الرضا ..وخلاف ذلك فهو مغازلة..سواء بالكلام او اللمس
بس احيانا يصحبه رضا تام ويكتمل بمتعه مؤقته
ما فيه بنات وستات وغرهم بتروح عشان تشقّط

احكلنا عن موقف عفوى لاقيت نفسك هايج فيه
من سنة تقريبا ف المواصلات قاعد ف الكنبة الاخيرة لقيت اتنين جامدين نيك دخلوا ركبوا جنبي لقيت زبري وقف

ساعات عنتر بيشد من غير اي ايحاءات بس لما بيوقف ببتدي بقا اهيج فعلا

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
امبارح لسه داخل المترو وبقعد لاقيت ف الكرسي قدامي واحدة قاعدة وبزازها مقاس حلو بس لتبسة ابيض والبزاز او الحلمة باينة دايركت من تحت ، ولابسة جاكيت وفاتحاه يدوبك حسيت بهيجان وانا اصلا بقالي كتير مجبتش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%