NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

No one12

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي 25 سنة لسه متجوزتش بتفرج علي سكس من تانية ابتدائي اول عشرة ضربتها في حياتي في الاجازة بين 6 ابتدائي و اولي اعدادي ومن ساعتها وانا بضرب عشرات كل يوم وبيزيد معايا بقيت بضرب 3 او 4 عشرات كل يوم يوميا وساعات بكون هيجان اوي بتوصل ل 5 فهل ده فيه غلط عليا او علي الخصية مع العلم اني بحب أطول في العشرة بقعد ساعة ولا حاجة عشان ميجيليش سرعة قزف أرجوا الافاادة لو ده ممكن يأثر علي الخصية او القدرة الجنسية وازاي اقلل منها عشان حاولت كتير معرفتش

• حبيته
التفاعلات: فكرى
العب رياضه.
وحاول تشغل نفسك بحاجه
تهمك
لان العاده السريه
بتضعف الجسم والجهاز العصبى معي الوقت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا مش حتلاقي حاجة تضربها بعد التلاتين فوفر صحتك شوية بالعقل
ثانيا: انت كده حيجيلك التهاب مزمن في البروستاتا و ده حيسببلك سرعة قذف و الكتمه علشان التطويل دي حتجبلك دوالي على الخصية فمتعملهاش تاني
ثالثا : اقرا كتاب العب رياضة اشتغل شغل اضافي املا وقت فراغك الي هو اساسا مش عارف انت جايبه منين انت المفرود تبني نفسك

خفف عشراتت

تعالي نكني وهترتاح

انا عندي 25 سنة لسه متجوزتش بتفرج علي سكس من تانية ابتدائي اول عشرة ضربتها في حياتي في الاجازة بين 6 ابتدائي و اولي اعدادي ومن ساعتها وانا بضرب عشرات كل يوم وبيزيد معايا بقيت بضرب 3 او 4 عشرات كل يوم يوميا وساعات بكون هيجان اوي بتوصل ل 5 فهل ده فيه غلط عليا او علي الخصية مع العلم اني بحب أطول في العشرة بقعد ساعة ولا حاجة عشان ميجيليش سرعة قزف أرجوا الافاادة لو ده ممكن يأثر علي الخصية او القدرة الجنسية وازاي اقلل منها عشان حاولت كتير معرفتش
خف عشرات

كتر العادة السرية غلط جدا عليك . حتتسبب فى اصابتك بسرعة القذف بعد الزواج . حاول جاهدا ان تخفف منها بقدر الامكان . حاول تتزوج على قد امكانياتك .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%