NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mll

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
هو عادى يا جدعان أن مرات خالى تبوسنى و تحضنى وانا عندى 27 سنة وهى 44 ،طيب عادى لما تفضل تقولى أنا بحبك اتكلم معاك ، ، طب عادى لما نتكلم فون أنا وهى وممكن نتكلم مثلا عن الستات اللى بتبص بره ، طيب عادى لما نكون قاعدين أنا وهى وتحسس على رجلى ، هى كده عايزة ايه ولا أنا اللى فاهم غلط ودماغى شمال ياريت اللى فاهم يقولى يفهمنى هى عايزة ايه ؟ ولو انت مكان هتعمل ايه ؟

• عجبني
التفاعلات: Sandro
لا مش عادى و الصراحة مش عادى برضوا تحكلنا حاجة زى ديه

بس لو كلامك حقيقى انت عارف الصح فين

• عجبني
التفاعلات: سجاد ٢٠٠
مش عادي طبعا بس ابعد افضل النسوان كتير بره لو عملت ده هتندم طول عمرك

• عجبني
التفاعلات: سجاد ٢٠٠
هو عادى يا جدعان أن مرات خالى تبوسنى و تحضنى وانا عندى 27 سنة وهى 44 ،طيب عادى لما تفضل تقولى أنا بحبك اتكلم معاك ، ، طب عادى لما نتكلم فون أنا وهى وممكن نتكلم مثلا عن الستات اللى بتبص بره ، طيب عادى لما نكون قاعدين أنا وهى وتحسس على رجلى ، هى كده عايزة ايه ولا أنا اللى فاهم غلط ودماغى شمال ياريت اللى فاهم يقولى يفهمنى هى عايزة ايه ؟ ولو انت مكان هتعمل ايه ؟
واضح انها معجبه بيك ومحتاجة شويه حنان وحب منك ،،،،،، اتعامل معاها بنفس الطريقة،،، وقول لها نفس الكلام واكتر شويه،،،، وانت هتقضي اوقات ممتعة معاها واكيد هتسعدها وهي هتسعدك وتهنيك,

مش مهم هي عايزة و لا لاء المهم انت ترضاها لخالك

• عجبني
التفاعلات: متحرر جديد
ممكن يكون خالك مش مكفيها وبالذات النسوان بتكون هايجه اوي في السن ده +نصيحه مني بلاش عشان لو عملت معاها علاقة وحد عرف هتقع في مشاكل كبيرة من خالك و اولادة لو كان ولادة كبار و ابوك وامك وكمان خالك هيعمل مشاكل معاهم ف بلاش تقرب عشان متخسرش حد منهم

كدا عايزة تتناك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلمتين حلوين وشويه كلام حلو عن جسمها وهتنام تحت منك وفاتحه رجلها ليك .. عرفت عاوزه ايه

لا مش عادى طبعا والامر متوقف عليك لو عاوز تنيكها ولا مش عاوز

• عجبني
التفاعلات: Life selector
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%