NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو ينفع أكون سالب ؟؟

أنا 27 سنة بس عندى ميول أكون سالب جدااااا مع إنى متجوز والدنيا مفيهاش أى مشكلة خالص، هل عادى أكون سالب ؟؟؟

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: نسوانجى الزقازيق, tamer tw1, دكر جدا و 7 آخرين
وعشان مش ميولها تروح تهين نفسك بكره مع واحده او واحد يركب فوق منك
يا راجل وتقولي انت عقلاني
عقلاني ايه بقي

وعشان مش ميولها تروح تهين نفسك بكره مع واحده او واحد يركب فوق منك
يا راجل وتقولي انت عقلاني
عقلاني ايه بقي
قشطة
طريقة كلامك خرا وعموما تسلم ع النصيحة

لا الحوار جه بالتدريج جدا وعملنا كده بس هى من غير ما تحب ولا تقبل ومكنش مرضى ليا وبرده هى مش عايزاه ولا حاباه
تمام بس زاي ما الاستاذ قالك حاول تكون شخص عقلاني وفكر قبل اي خطوة

• عجبني
التفاعلات: Monofy gaad
قشطة
طريقة كلامك خرا وعموما تسلم ع النصيحة
يا صديقي انا اسف ليك
بس يبخت من بكاني وبكي عليا
ولا ضحكني وضحك الناس عليا
حبيت أشد عليك شويه لرهبه الموقف حقيقي
بس حقك عليا

• عجبني
انا عاوزك تجرب شات الاول بعدين صوت بعدين كاميرا. علشان لو معجبكاش متبتقاش الفاس وقعت في الراس زي ما بيقولوا

أنا 27 سنة بس عندى ميول أكون سالب جدااااا مع إنى متجوز والدنيا مفيهاش أى مشكلة خالص، هل عادى أكون سالب ؟؟؟
ده حسب ميولك وراحتك انا موجب ٣٨سنة من قويسنا

• عجبني
التفاعلات: banoty bb
عادى

بلاش منه الحوار ده

لا لا عادي في ناس بتكون كبيرة و بتكتشف ان دي ميولها اهم حاجة تكون على طبيعتك متصتنعش دور مش بتاع

• عجبني
حاول ماتفكرش في الموضوع ده

• عجبني
طب ليه يعني اصل دي حاجة مش بتنام و تصحى تلاقي نفسك بقيت كده، فكك من الافلام البورنو ده تمثيل في تمثيل و خد بالك ان كل حاجة و ليها ضريبة حتحاسب عليها فكر في الضريبة الي حتدفعها قبل ما متنصاق وراء شهوتك

• عجبني
تقريبا انت بتمر بضغط نفسي الفترة لو صح يبقى اوعى تجرب لانك لو عملت كد هتلاقي فعلا تخفيف مذيف للضغط ده و بعدها هتلاقي المستوي بينزل بشكل مش طبيعي هتبقى خنزير بشري

• عجبني
بص هو انت بتقول انك راجل ومعندتش مشاكل تمام مفيش مشكله بس انت بتحس ساعات انك عايز تتناك هو انت كده هيجبلك ضرر بعدين ف المستقبل تمام ممكن لما تخلف وعيالك تكبر مش هتقدر تمنع نفسك لانك ببساطه طيزك هتبقي خدك ع النيك و علي فكره انا بنصحك بس انا سهل عليا اوي اني اقول تعالي خاص وانيكك والهري ده وانت شوف عايز تعمل ايه ولو عايز تعمل كده ع فترات تعالي ونتكلم خاص واقولك تعمل ايه

• عجبني
خليك راجل اجدع وبعدين ما كل السوالب مفشوخين وبيداس على كرامتهم فكل القصص اللي عالمنتدي 😂😂😂

• عجبني
لا لا عادي في ناس بتكون كبيرة و بتكتشف ان دي ميولها اهم حاجة تكون على طبيعتك متصتنعش دور مش بتاع
نفسى

بص هو انت بتقول انك راجل ومعندتش مشاكل تمام مفيش مشكله بس انت بتحس ساعات انك عايز تتناك هو انت كده هيجبلك ضرر بعدين ف المستقبل تمام ممكن لما تخلف وعيالك تكبر مش هتقدر تمنع نفسك لانك ببساطه طيزك هتبقي خدك ع النيك و علي فكره انا بنصحك بس انا سهل عليا اوي اني اقول تعالي خاص وانيكك والهري ده وانت شوف عايز تعمل ايه ولو عايز تعمل كده ع فترات تعالي ونتكلم خاص واقولك تعمل ايه
هعمل ايه

انا سالب وجربت كتير وبحب الزب الكبير الطويل التخين دا ومش لاقي حد كدا خالص من ااقاهره ولا عارف ابطل حتي وكل شوبه بحس اني عايز بس مش لاقي حد زي مطلبت

• عجبني
انا سالب وجربت كتير وبحب الزب الكبير الطويل التخين دا ومش لاقي حد كدا خالص من ااقاهره ولا عارف ابطل حتي وكل شوبه بحس اني عايز بس مش لاقي حد زي مطلبت
كلمنى برايڤت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو انت مجربتش او محصلش علاقه يريت الافضل زى ما انت مع زوجتك و اولادك افضل

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%