NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثير صورة متحركة GIF هو مركز مع كسها و هي مع بزازها

• بيضحكني
التفاعلات: دكر المتناكه
  • بيضحكني
التفاعلات: Prince amr و CESAR
بتقولها اومال بقولك اقولها بصوت فريد الديب

مفيش حد بيفخمها في نفسو اي كده لا وبتحصل انتكاسه 😜😂
مش أنا 🤣🤣
و كمان أنا مش مجنون جنس آوي كدا.... لا خالص... و كمان مليش ف المصري خالص. ... روسي فقط لا غير 🤣🤣🙏

مش أنا 🤣🤣
و كمان أنا مش مجنون جنس آوي كدا.... لا خالص... و كمان مليش ف المصري خالص. ... روسي فقط لا غير 🤣🤣🙏
يا ولا يا دولي يبتاع مسكو انت😂ومالو المصري 😏😏

• بيضحكني
  • حبيته
مش أنا 🤣🤣
واحده كاكدلا

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Prince amr و دعاء زوجه متحرره
يا ولا يا دولي يبتاع مسكو انت😂ومالو المصري 😏😏

مش علشان المصري مش عاجبني.... لا خالص.. المصري أصلا مفيش أجمل منه..... لكن بحب البنات الروس بزيادة.. دا غير إن المصري مش بتيجي دغري 🤷... و أنا ومبحبش دا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • أتفق
التفاعلات: Prince amr و دعاء زوجه متحرره
مش علشان المصري مش عاجبني.... لا خالص.. المصري أصلا مفيش أجمل منه..... لكن بحب البنات الروس بزيادة.. دا غير إن المصري مش بتيجي دغري 🤷... و أنا ومبحبش دا
اتفق معاك يا اخويا

• حبيته
انا كنت في شرم الصيف اللي فات وكام في واحده روسيه مع جوزها اتعرفت عليهم وعلي الدوغري الموضوع خلص وانبسطت واكننا منعرفش بعض تاني مره خطافي كده

اتفق معاك يا اخويا
فعلا المصرية.... بتفضل تلف و تدور.... مع إن بيكون نفسها فيك.... بس لازم تلف و تدور.... حاجة رخمة و تضييع وقت ع الفاضي 🤣🤣🤣

• أتفق
التفاعلات: Prince amr
انا كنت في شرم الصيف اللي فات وكام في واحده روسيه مع جوزها اتعرفت عليهم وعلي الدوغري الموضوع خلص وانبسطت واكننا منعرفش بعض تاني مره خطافي كده
شوفت.... ف لحظة الحوار بيخلص و تقدر تكون صريح و هي ك واحدة روسية بتكون صريحة جدا معاك و بتطلب منك تمارس معاها عادي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • حبيته
فعلا المصرية.... بتفضل تلف و تدور.... مع إن بيكون نفسها فيك.... بس لازم تلف و تدور.... حاجة رخمة و تضييع وقت ع الفاضي 🤣🤣🤣
ماهو لازم كده لو جت معاك سهله عارفه انك هتزهق منها فبتفضل معشماك عشان تفضل جنبها بس بيبقي في هلك كتير وحرق عليةالفاضي

شوفت.... ف لحظة الحوار بيخلص و تقدر تكون صريح و هي ك واحدة روسية بتكون صريحة جدا معاك و بتطلب منك تمارس معاها عادي
ده اللي حصل كنا بتلعب volley وبعدها طلعنا غلي الاوضه علي طول

اماا انتا عيز الي تفتحلك رجليها من اول كأس
مش قلتلك مفخمها يا عمري 😂

• بيضحكني
ماهو لازم كده لو جت معاك سهله عارفه انك هتزهق منها فبتفضل معشماك عشان تفضل جنبها بس بيبقي في هلك كتير وحرق عليةالفاضي
يسطا مش دا مقصدي.... عندك أنا مثلا.... مبحبش الهلك الكتير.... أصل هحرق بنزين مع واحدة ليييييه طب ما غيرها موجودة 🤣🤣

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%