NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا وحش جدا بصراحه انا كرشو بيفطسني كرهني ف وضع اللي اكون نايمه وهوا فوقي دا أو نايمه ع بطني وهوا فوقي بردو 😂😂😂بفطسسس
يالهوي 😂😂😂**** يعبنك هتلاقيها من جوه ولا من بره 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
ليه صعب
ببساطة حبيبي جهزلتك غيار خش خدلك دش كدا عشان عايزاك ف موضوع مهم🤫
قلت كده بمكر كده أو تخليه مثار وتقوله هنسهر للصبح تفخم فيه 😂

هههههههه جدعه يا قلبي و****....ييجي يقولك ايه الكرش دا انتي تخنتي...البسي حاجه عدله...مش يبوص ع نفسو الاول😂😂😂😂💔
دا معرفوش حاجه ياقلبي 😍

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو بص فهم وفكر هيفهم الكرش ليه علاقة بانتصاب زوبرو وحجمه اصلا
لو انا تخنت دا مصلحته😂 لو هو تخن مش من مصلحته💔😂😂
واغلب الرجالة تزعل لما يشوف واحدة مع شاب او ليها صاحب اصلا
عندك حق طبعا .. ومفيش زعل ..
لان حجم الكرش كل مبيزيد .. كل مالزوبر ححمه بيضيع .. و حتى الصحة بتقل . و الاوضاع اللى بيعرف و يقدر يعملها بتقل ..
مفيش احسن من الجسم المعقول اللى من غير كرش كبير ..

• عجبني
التفاعلات: AhlamAhlam
يجماعة يخربيت لحس الكس كل اللي بيعرف شطور وكل اللي مبيعرفش بكرا يكبر ويعرف انا اسفة 🤫😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي، LEGEND KYSER و SNIPER89⛓️
يجماعة يخربيت لحس الكس كل اللي بيعرف شطور وكل اللي مبيعرفش بكرا يكبر ويعرف انا اسفة 🤫😂😂😂
وهيجان اللي بحصل عند اللحس ياحلام 😂😁

• عجبني
التفاعلات: AhlamAhlam
لا وحش جدا بصراحه انا كرشو بيفطسني كرهني ف وضع اللي اكون نايمه وهوا فوقي دا أو نايمه ع بطني وهوا فوقي بردو 😂😂😂بفطسسس
بالوصف اللى بتحكيه عن حجم كرشه ده يبقا مفيش قدامكم غير الوضع الفرنساوي ههههههههههه
يرزع من ورا و انتى مصدراهاله 🤣🤣

• بيضحكني
كفايا فضائح يخربيتك😂

• بيضحكني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها، SNIPER89⛓️ و صعيدي راقي
بصراحه هوا ممتع جدا...بس هقولك حاجه فيه بعض الرجاله مش بيحبو طعم الملوحه دا...بس لو بيحبها مش هيحس ب اي طعم اصلا...واهم حاجه طبعا نضافتها...انا مثلا مكنتش بحب الحاجات الملزقه اللي بتنزل من العضو وهوا هيجان كدا😂😂بس مع حبيبي حبيتها واووي وكان طعمها ف شفايفي حلو جددا😋❤️❤️
خبره خبره يعنى مفيش كلام 😁😁

• بيضحكني
  • بيضحكني
بصراحه هوا ممتع جدا...بس هقولك حاجه فيه بعض الرجاله مش بيحبو طعم الملوحه دا...بس لو بيحبها مش هيحس ب اي طعم اصلا...واهم حاجه طبعا نضافتها...انا مثلا مكنتش بحب الحاجات الملزقه اللي بتنزل من العضو وهوا هيجان كدا😂😂بس مع حبيبي حبيتها واووي وكان طعمها ف شفايفي حلو جددا😋❤️❤️
بصي هو الموضوع ختادلف لو فيه حب بين الشريكين هيحب اي حاجه منها حتي لو موش بيحبها في العادي علشان يبسطها 😍

عرفونى بقا 🤣🤣

لو بتحب الي معاك حتحس لوحدك بطعم حلو بس هو عاما كطعم الاغلبية مالح شوية بس حلوته اكتر في الكمية الي بتنزل

انتى الكتكوته بس😂

• بيضحكني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena و SNIPER89⛓️
هههههههه موتيني بجد😂😂😂😂😂يخربيت عقلك جدعه و****....انا عشان محرجش جوزي بكتم نفسي همووت😂😂😂😂😂😂😂😂
علي فكره سهل جدا تقوليله مش شرط مباشر ممكن بتلميح بسيط منك اصل دي الحاجه الوحيده الي مينفعش فيها كسوف بين الشريكين عشان توصلو لاعلي درجات المتعه وتنبسطو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%