NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

D/ZEiN

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كان عندي حاله النهارده لواحدة المهم بتقولي ان جوزها ليه كيف قبل ما ينيكها يجيب راجل ينيكوا الاول هي في البدايه كانت مفكراه بيهزر لحد ما جه يوم وجاب واحد ينيكوا فعلا وخلي الراجل ده ينيها هي كمان بالعافيه هي جوزها

السؤال بقي هو في كده فعلا عشان المفروض انا اصدق العيان لكن عندي شك ابن وسخه ان الكلام ده مش موجود
افيدونا يا جماعه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و طبيب قلوب
طيب وهي اي يخليها تروح لدكتور وتدفع فلوس وتحكي ؟؟
هو اكيد مش فراغ عندها
أو كتر فلوس

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ.... و الصقر_الجارح
اي حاجه في الجنس موجوده

• عجبني
اي حاجه في الجنس موجوده
ده الي اكتشفتوا
اصل محدش جالي يكشف وقالي حاجه من دي
كنت مفكر الكلام ده وهم وخلاص

• عجبني
ونعم الاخلاق
فين شرف المهنه يا حاج
ده حتي،لو حصل ماينفعش،تقوله
ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و في عالم خاص
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ.... و الصقر_الجارح
ونعم الاخلاق
فين شرف المهنه يا حاج
ده حتي،لو حصل ماينفعش،تقوله
ولا ايه
علي اساس اني ذكرت الاسم والعنوان مثلا
انا قبل ما اطرح السؤال هنا بلغتي زميليلي بالفكرة محدش قالي ان في حاله جاتلوا ذي دي
بس انا خلاص عرفت من هنا علي المنتدي الناس تسلم عرفوني ان في كده فعلا وخلاص عرفت الطريقه الي هنمشي عليها في العلاج من الصدمه دي

خصوصية المريض دي قسم مش لعبه

• عجبني
علي اساس اني ذكرت الاسم والعنوان مثلا
انا قبل ما اطرح السؤال هنا بلغتي زميليلي بالفكرة محدش قالي ان في حاله جاتلوا ذي دي
بس انا خلاص عرفت من هنا علي المنتدي الناس تسلم عرفوني ان في كده فعلا وخلاص عرفت الطريقه الي هنمشي عليها في العلاج من الصدمه دي

خصوصية المريض دي قسم مش لعبه
انت كده مقتنع يعني،
طب يادكتور،انت صح
بس يعني بكل دراساتك وخبراتك العلميه والطبيه مستني تعرف المعلومه من هنا
انت خريج ايه ياعم :LOL: :unsure:

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: dr_nero، الصقر_الجارح و في عالم خاص
انت كده مقتنع يعني،
طب يادكتور،انت صح
بس يعني بكل دراساتك وخبراتك العلميه والطبيه مستني تعرف المعلومه من هنا
انت خريج ايه ياعم :LOL: :unsure:
هنا كل المعلومات عن الحالات دي يا استاذنا الفاضل ومن غير تجريح في الشهادة والكلام الي ملوش معني ده

تعليم العوم بيكون في البحر مش علي الشط يا استاذنا

• عجبني
هنا كل المعلومات عن الحالات دي يا استاذنا الفاضل ومن غير تجريح في الشهادة والكلام الي ملوش معني ده

تعليم العوم بيكون في البحر مش علي الشط يا استاذنا
وللعلم استاذي الفاضل في ناس كتير هنا استفادوا من الي بتقول عليه ده وتواصلوا معايه وفي طريق الخير هما اهو

• عجبني
وللعلم استاذي الفاضل في ناس كتير هنا استفادوا من الي بتقول عليه ده وتواصلوا معايه وفي طريق الخير هما اهو
هههههههههههههه
عندك حق دكتور

• عجبني
هههههههههههههه
عندك حق دكتور
مش كل الناس ذيك يا غالي
هنا في ناس عاليا اوي ودخلين لمزاجهم وانت مش من حقك تقول انا هنا ليه او غيري هنا ليه متشغلش بالك بحاجه ملكش فيها

فكك

• عجبني
بص بما ان شكلك دكتور نفسي فانت اكيد شكلك لسه جديد مش قديم يعني شكلك شاب متخرج ولسه فاتح عيادة ولسه الصدمات جديدة عليك
بص السكس عموما بيحصل فيه بلاوي اكتر من كدة اعرف واحد مراتة فضحتة بعد لما اتطلقت بتقول انه لما كان بيجي ينيكها كانت لازم تضربة بالقلم وتعذبة علشان يرضى ينيكها طبعا بنشوف ده في افلام السكس الفيتش لكن في الواقع صعب ان حالات كتير تبقى كدة وفعلا في حالات كتير كدة مش صعب ولا حاجة الواقع مليان بلاوي زرقا وفي ستات بترضى بالوضع ده علشان بيتها وفي نفس الوقت اديها بتجرب مع جوزها لكن يجيب واحد ينيكها وهو ينيكه دي جديدة دي 🤣

• عجبني
بص بما ان شكلك دكتور نفسي فانت اكيد شكلك لسه جديد مش قديم يعني شكلك شاب متخرج ولسه فاتح عيادة ولسه الصدمات جديدة عليك
بص السكس عموما بيحصل فيه بلاوي اكتر من كدة اعرف واحد مراتة فضحتة بعد لما اتطلقت بتقول انه لما كان بيجي ينيكها كانت لازم تضربة بالقلم وتعذبة علشان يرضى ينيكها طبعا بنشوف ده في افلام السكس الفيتش لكن في الواقع صعب ان حالات كتير تبقى كدة وفعلا في حالات كتير كدة مش صعب ولا حاجة الواقع مليان بلاوي زرقا وفي ستات بترضى بالوضع ده علشان بيتها وفي نفس الوقت اديها بتجرب مع جوزها لكن يجيب واحد ينيكها وهو ينيكه دي جديدة دي 🤣
هو فعلا انا فضلت كتير ادرس وده السبب الي خلاني اشتغل من سنه وافتح عيادة واكون في مستشفي دي انت عندك حق فيها

اه هو ناك جوزها وبعد كده كتفوها وناكوها هما الاثنين فاهمني مش بمزاجها يعني عشان كده عنها صدمه وحاله نفسيه
وبصراحه في المنتدي الواحد استفاد كتير

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: في عالم خاص و الصقر_الجارح
مش كل الناس ذيك يا غالي
هنا في ناس عاليا اوي ودخلين لمزاجهم وانت مش من حقك تقول انا هنا ليه او غيري هنا ليه متشغلش بالك بحاجه ملكش فيها

فكك
هو فعلا مش كل الناس،زيي يانجم
كانت بقت مصيبه حرفيا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان عندي حاله النهارده لواحدة المهم بتقولي ان جوزها ليه كيف قبل ما ينيكها يجيب راجل ينيكوا الاول هي في البدايه كانت مفكراه بيهزر لحد ما جه يوم وجاب واحد ينيكوا فعلا وخلي الراجل ده ينيها هي كمان بالعافيه هي جوزها

السؤال بقي هو في كده فعلا عشان المفروض انا اصدق العيان لكن عندي شك ابن وسخه ان الكلام ده مش موجود
افيدونا يا جماعه
وانت متعود تسأل أعضاء نسوانجي والناس عن مشاكل المرضي بتوعك يا دكتور

• عجبني
التفاعلات: mistress 13
وانت متعود تسأل أعضاء نسوانجي والناس عن مشاكل المرضي بتوعك يا دكتور
بص يا غالي انا بلاش السكه دي خالص عشان مهروشه وملهاش اي لازمه تمام

انا سألت ووصلت للإيجابه وناس تواصلوا معايه فهموني الدنيا
واذا كان علي امانة المرضي والسريه فا اظن انا ولا ذكرت اسماء ولا حاجه ولا حد فيكم اصلا يعرف انا فاتح فين وشغال في مستشفي اي

واه يا غالي هنا في اسأله كتير عن مشاكل برة ملهاش اجابه هنا البحر الي في كل السمك
فهمت وجة نظري

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%