NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا سالب بنوتي و انهارده دخلت فرشه سنان بالصابون في طيزي و حسيت ب حرقان جامد هو انا كده مفتوحه ولا عادي و طيزي هتلم ولا اي عشان طيزي حرقاني من جوا

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: shrouk11, ديوث ممحون, Kokik و شخص آخر
انا سالب بنوتي و انهارده دخلت فرشه سنان بالصابون في طيزي و حسيت ب حرقان جامد هو انا كده مفتوحه ولا عادي و طيزي هتلم ولا اي عشان طيزي حرقاني من جوا
هوا عادي لحد ما تدخل خياره ولو انت ف الاول ف بلاش تكمل احسن انا كنت شبهك وم عارف ابطل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ah___med, asaad2024, Kokik و 2 آخرين
لوو كملت هتتعود متعتك تكون خلفي وهتستمتع بوسعها

هتلاقي الحرقان دا من الصابون وبلاش تستخدم صابون كتير

هههههههههههه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هوا عادي لحد ما تدخل خياره ولو انت ف الاول ف بلاش تكمل احسن انا كنت شبهك وم عارف ابطل
وانا زيك بالظبط علي فكره

لاء بس هاد حرقان من صابون داخل طيزك

مفيش حاجة اسمها راجل مفتوح، لان الراجل معندوش غشاء بكارة
يعني راجل مفتوح أو مش مفتوح دي حاجة مجازية

انت مش بنت كي تنفتح
الكلام المقصود بالفتح هو غشاء العذرية!
و الطيز لا تملك عشاء عذرية

العذرية عموما تفقد عند اول علاقة جنسية كاملة… ايا كانت
مع بني ادم طبعا مش ادوات

ده بسبب الصابون يافالح مش بسبب الفرشه ومتكملش اكتر من كده علشان مش هتوقف

مش عارف تبطل خلاص طيزك بقت ملبن و حيحانة غلي الخيارة تخش تعشرها علشان تريح طيزك و هرمواتتك المولعة يا لبوة

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Memo البنوتي
هووامتي اعرف اني اتفتحت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%