NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه هو السالب بيتمتع اكتر ولا الموجب ؟

سؤال ليكم هو السالب بيتمتع اكتر ولا الموجب ولا التبادل انا جربت نفسي كسالب بس محبيتش الهارد و حبيته كموجب
فأيه رايكم انتم ؟

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: بنوتى خاضعه laila، Shynice6 و Ali khan
اعتقد اللي بيفرق انت مع مين

سؤال ليكم هو السالب بيتمتع اكتر ولا الموجب ولا التبادل انا جربت نفسي كسالب بس محبيتش الهارد و حبيته كموجب
فأيه رايكم انتم ؟
ع حسب الشخص اللي بينيك لو بيدور ع متعته هو وبس مش هتتمتع اما لو عاوز يدلعك ويدلع نفسه هتتمتع

ع حسب الشخص اللي بينيك لو بيدور ع متعته هو وبس مش هتتمتع اما لو عاوز يدلعك ويدلع نفسه هتتمتع
عاوز حد يمتعني جداً😍😍

• عجبني
التفاعلات: الهووس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فأيه رايكم انتم ؟
السؤال غريب جدا !!!!!!!!!

فأيه رايكم انتم ؟

لما يردوا تستفيد ايه ؟؟؟؟ ده احساسهم هم و شهوتهم الخاصه
انت تجاوب على نفسك حسب ميولك و رغبتك لذلك طرحك للسؤال غريب لان المفروض تسئل نفسك مش غيرك 👌

• عجبني
التفاعلات: Sahar cross dresser
السالب طبعا هو فى امتع من احس الزوبر وهو داخل خارج و مولاع ف الخرم و مدفيه و يسلام لو ف الشتا الحلمه بتنفر

• عجبني
التفاعلات: Toommc و خولانجي
بص هو كل واحد وله متعته اللى بتوديه فى حتة تانية فالمفروض ماتتقاسش كدة
لان دة بيتوقف على الشخص اللى معاك فاهم وخبرة ولا مجرد وقت عاوز يقضيه وخلاص

فأيه رايكم انتم ؟
بالعكس السالب بيتمتع اكتر

• عجبني
التفاعلات: bobseve4
السالب طبعا هو فى امتع من احس الزوبر وهو داخل خارج و مولاع ف الخرم و مدفيه و يسلام لو ف الشتا الحلمه بتنفر
😍😍 الكلام ده من حد مولع اوى ونفسه ف حضن يحتويه

• حبيته
التفاعلات: Lady boy manga
فأيه رايكم انتم ؟
على حسب اللى بيمارس معاك لو موجب خبره هتبقى بتحب تكون سالب اوووى وبتتمتع بكونك مع فحل

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Nodybosy
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%