NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

راجل بجد

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بص هقولك علي حاجه انا جاتلي فتره من كتر ما افكر في الجنس اي بنت اشوفها بتضحك في الشارع او لابسه ضيق شويه او بشعرها كنت اقول انها شمال وببقي هايج وعايز اقوم عليها بس اكتشفت بعد كدا ان دي نظرتي انا للبنات او الستات عموما فأنت شايفهم كدا بسبب تفكيرك المستمر في الجنس انت تشوفها تايجه وشمال تروح تكلمها تفشخك في أفكارك وتطلع ميتين امك

بص هقولك علي حاجه انا جاتلي فتره من كتر ما افكر في الجنس اي بنت اشوفها بتضحك في الشارع او لابسه ضيق شويه او بشعرها كنت اقول انها شمال وببقي هايج وعايز اقوم عليها بس اكتشفت بعد كدا ان دي نظرتي انا للبنات او الستات عموما فأنت شايفهم كدا بسبب تفكيرك المستمر في الجنس انت تشوفها تايجه وشمال تروح تكلمها تفشخك في أفكارك وتطلع ميتين امك
لا انتا مش فاهمني هوا فعلا كلامك منطقي بس لحاجه تانيه فاهمني

• عجبني
التفاعلات: راجل بجد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اللي بقيت بشوف الحريم في الشارع هايجه أوي ف نفسها ولاه ده بقي الواقع بتاعنا
هوة دا فعلا بقت الحريم هايجه اوي
دا بيرجع لحاجات كتير
اولا كتر مواليد البنات وقله مواليد الولاد
ثانيا قله الجواز تروح تخطب واحده تلاقي ابوها طالب مهر بمبلغ وشبكه بمبلغ تحس انو بيبيع بنتو
ثالثا كثره الطلاق
رابعا لولو 2 اتجوزو بتلاقي الراجل مشغول بالشغل بتاعو وعايز يامن لمراتو وعيالو حياه كويسه ممكن ميشوفش مراتو غير مره او مرتين في الشهر

• عجبني
التفاعلات: راجل بجد
هوة دا فعلا بقت الحريم هايجه اوي
دا بيرجع لحاجات كتير
اولا كتر مواليد البنات وقله مواليد الولاد
ثانيا قله الجواز تروح تخطب واحده تلاقي ابوها طالب مهر بمبلغ وشبكه بمبلغ تحس انو بيبيع بنتو
ثالثا كثره الطلاق
رابعا لولو 2 اتجوزو بتلاقي الراجل مشغول بالشغل بتاعو وعايز يامن لمراتو وعيالو حياه كويسه ممكن ميشوفش مراتو غير مره او مرتين في الشهر
وجهة نظر برضو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%