NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من احب هواياتى اللى بستمتع بيها هى الطبخ
اه متسغربش الطبخ وبحب المطبخ كمان وبتسلى جدا وقت زهقى انى ادخل اعمل اكل وفيه شباب ورجالة كتير بتعمل كده برده
اول مرة عملت فيها اكل كان تقريبا عندى ٧ او ٨ سنين لظروف قهرية والدتى **** يديها الصحة كانت راجعة من الشغل تعبانة جدا وكان فيه اكل فى التلاجة هيتسخن بس ناقص يتعمل ليه رز وانا من صغرى كنت دايما ببقى واقف معاها فى المطبخ وهى بتعمل الاكل قالتلى على الخطوات اللى اعملها من اول تنقية الرز لحد التسوية جيبتةللرز ونقيته وغسلته وجيبت الشعرية وبدأت اعمل الرز تقريبا دى كانت احلى حلة رز انا عملتها
بعد كده حبيت الموضوع واتطور معايا لحد ما بقيت محترف إلى حد كبير فى انى اعمل اكل
ياترى ايه اكتر اكله بتحبو تعملوها يا شباب
انا عن نفسي بحب اعمل الكبدة -محشى ورق العنب -البطاطس والبطاطس بعملها بكذا طريقة ياريت الكل يشارك والحاجات اللى بيعرف يعملها فى المطبخ
مش بقولك انت اخويا بس انا عليا طبق مكرونة بالبشاميل يابا عليه وطبق مكرونه ايطالي في حته تانية الحمد**** بعرف اعمل اكل

• حبيته
التفاعلات: AMGjr
معظم الطباخين و الشيفات في العالم رجالة ..و دا دليل أن الرجل نفسه احلى من الست في الطبخ .
أنا بقا لو حكم اني اعمل اكل بدخل ألف اي حاجة على اي حاجة و الغريب أن في الاخر بيطلع الاكل حلو و طعم حلو ..بس المشكلة مش بعرف اعيد التأليف تاني هههه😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش بقولك انت اخويا بس انا عليا طبق مكرونة بالبشاميل يابا عليه وطبق مكرونه ايطالي في حته تانية الحمد**** بعرف اعمل اكل
حبيبى الشق عااااااااش يا كبير 🤍🤍

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
من احب هواياتى اللى بستمتع بيها هى الطبخ
اه متسغربش الطبخ وبحب المطبخ كمان وبتسلى جدا وقت زهقى انى ادخل اعمل اكل وفيه شباب ورجالة كتير بتعمل كده برده
اول مرة عملت فيها اكل كان تقريبا عندى ٧ او ٨ سنين لظروف قهرية والدتى **** يديها الصحة كانت راجعة من الشغل تعبانة جدا وكان فيه اكل فى التلاجة هيتسخن بس ناقص يتعمل ليه رز وانا من صغرى كنت دايما ببقى واقف معاها فى المطبخ وهى بتعمل الاكل قالتلى على الخطوات اللى اعملها من اول تنقية الرز لحد التسوية جيبتةللرز ونقيته وغسلته وجيبت الشعرية وبدأت اعمل الرز تقريبا دى كانت احلى حلة رز انا عملتها
بعد كده حبيت الموضوع واتطور معايا لحد ما بقيت محترف إلى حد كبير فى انى اعمل اكل
ياترى ايه اكتر اكله بتحبو تعملوها يا شباب
انا عن نفسي بحب اعمل الكبدة -محشى ورق العنب -البطاطس والبطاطس بعملها بكذا طريقة ياريت الكل يشارك والحاجات اللى بيعرف يعملها فى المطبخ
جربت ادخل المطبخ واعمل ابسط حاجه بيضه ولسه جاى اكسرها فى طاسه اتكسرت على رخامه وفى سرعه الصاروق صفارها وقع على الارض ومن ساعتها حرمت ادخل المطبخ تانى 😂😂

• بيضحكني
جربت ادخل المطبخ واعمل ابسط حاجه بيضه ولسه جاى اكسرها فى طاسه اتكسرت على رخامه وفى سرعه الصاروق صفارها وقع على الارض ومن ساعتها حرمت ادخل المطبخ تانى 😂😂
😂😂😂😂😂😂
عادى ياغالى مارس بس الموضوع هتتمكن

• عجبني
التفاعلات: Moustafa21
  • حبيته
😂😂😂😂😂😂
عادى ياغالى مارس بس الموضوع هتتمكن
بقيت امارس انى اعمل عصاير ومشروبات مكان الاكل وحبيت عمل مشروبات اكتر من الاكل 😂

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: Alfâ7d
بقيت امارس انى اعمل عصاير ومشروبات مكان الاكل وحبيت عمل مشروبات اكتر من الاكل 😂
حلو مش وحش على فكرة استمر وابتكر
عااااااااش يا صديقى

• حبيته
  • حبيته
  • حبيته
  • حبيته
بتعمل شاورما كيييييف
انا مرة تابعت يوتيوب و كانت تمام
لكن بعدها ديما بفشل 😂😂😂😂🌸

مبعرفش اعمل غير مكرونة بصلصه العاديه وممكن اضيف خضار وبعرف اعمل كبده اسكندراني...
مبعرفش اعمل حاجة تاني 🙂🤷🏻‍♂️

• حبيته
التفاعلات: Sosoz

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%