NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هنفضل عايشين قط وفار كده

Emad Hawary

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
خلينا متفقين ان كل شخص هنا عايش بشخصيه افتراضيه بس فين التجديد بقي الشباب هيموتوا ويتعرفوا علي بنات والبنات رافضه لعدم الثقه والمحصله انت ونصيبك بقي
طيب ليه ميكونش ف حل وسط
يعني مثلا كل واحد يحكيلنا عن روتين يومه الجنسي بيعمل امتي بيدخل امتي ووضعه ف البيت ازاي وليه هنفضل عايشين ف الوهم ما ممكن نقرب لبعض اكتر بدون معرفه الشخصيه الحقيقيه بس يكون ف خطوه ع الاقل ....... هل انت كولد بتفضل تعيش ع التخيلات هل انتي كبنت هتفضلي عايشه علي القصص او الافلام واخرها تغيري ميولك ويبقي مع بنت علشان دا المتاح بجد نفسي نفهم بعض وعاوز راي الاعضاء لان ف ناس هنا كتير محترمه وانا متاكد انهم ناس سويين نفسيا وعلي قدر من الاحترام

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Ahmed Zoro و Dot com
طيب وليه...
انا كنت اقترحت قبل كده في احد الموضوعات ان ممكن ادارة المنتدي تعمل حفلات كبيره وتكون باشتراك وده هيبقي مربح جدا لادارة المنتدي ونتعرف علي بعض رجاله وستات ونقضي مع بعض وقت حلو
وده بيحصل في كل حته في العالم
ويوم عن يوم هتلاقوا الحفلات دي بتكبر وكل اعضاء المنتدي بيحضروا
يا ريت ادارة المنتدي تاخد الموضوع ده بجديه
شكرا للجميع
خلينا متفقين ان كل شخص هنا عايش بشخصيه افتراضيه بس فين التجديد بقي الشباب هيموتوا ويتعرفوا علي بنات والبنات رافضه لعدم الثقه والمحصله انت ونصيبك بقي
طيب ليه ميكونش ف حل وسط
يعني مثلا كل واحد يحكيلنا عن روتين يومه الجنسي بيعمل امتي بيدخل امتي ووضعه ف البيت ازاي وليه هنفضل عايشين ف الوهم ما ممكن نقرب لبعض اكتر بدون معرفه الشخصيه الحقيقيه بس يكون ف خطوه ع الاقل ....... هل انت كولد بتفضل تعيش ع التخيلات هل انتي كبنت هتفضلي عايشه علي القصص او الافلام واخرها تغيري ميولك ويبقي مع بنت علشان دا المتاح بجد نفسي نفهم بعض وعاوز راي الاعضاء لان ف ناس هنا كتير محترمه وانا متاكد انهم ناس سويين نفسيا وعلي قدر من الاحترام

• أتفق
  • معجبنيش
  • بيضحكني
التفاعلات: مبحبش الزوجة الخاينة، الفرعون المراهق و عادل الصعيدي
طيب وليه...
انا كنت اقترحت قبل كده في احد الموضوعات ان ممكن ادارة المنتدي تعمل حفلات كبيره وتكون باشتراك وده هيبقي مربح جدا لادارة المنتدي ونتعرف علي بعض رجاله وستات ونقضي مع بعض وقت حلو
شكرا للجميع
ونتمسك كلنا سوا 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الفرعون المراهق
ونتمسك كلنا سوا 😂😂😂
يا عم نتمسك ايه بس
هو انا قولت نعمل حفلات جنس جماعي
انا كل اللي بقوله حفلات تعارف
هتكون فرصه ان الناس تتعرف علي بعض
فيزول جدار عدم الثقه
وده هيخليهم يقربوا من بعض اكتر

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الفرعون المراهق و jimharper
يا عم نتمسك ايه بس
هو انا قولت نعمل حفلات جنس جماعي
انا كل اللي بقوله حفلات تعارف
هتكون فرصه ان الناس تتعرف علي بعض
فيزول جدار عدم الثقه
وده هيخليهم يقربوا من بعض اكتر
سوري انا دماغي راحت لبعيد 😂😂
بس عموما هتلاقيها كلها رجاله معتقدتش واحده هنا هتيجي حاجه زي كدا

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سوري انا دماغي راحت لبعيد 😂😂
بس عموما هتلاقيها كلها رجاله معتقدتش واحده هنا هتيجي حاجه زي كدا
دور ادارة المنتدي بقي
واعتقد ان فيهم سيدات يقدروا يقنعوا
السيدات التانيين
الموضَوع مش هيجي مره واحده
واحده واحده وخروجه ورا خروجه هنكون صحبه حلوه
وتجمع كويس وممكن نكبر ونعمل نادي

• عجبني
التفاعلات: jimharper
طيب ليه ميكونش ف حل وسط
مش بعمل حاجه هنا غير اتفاعل و اهزر و خلاص و ف الريل مش بعمل حاجه بردو بنام بس🤡

• بيضحكني
نوم بس 🤣🤣
مافيش لعب على خفيف 🤔

• ماااشي
طيب وليه...
شكرا للجميع
وصاحب المنتدي يتقبض عليه هو و الادارة ؟ 😂😂

وصاحب المنتدي يتقبض عليه هو و الادارة ؟ 😂😂
يا فندم انا بقول حفلات تعارف
هو انا بقول حفلات جنس جماعي

يا فندم انا بقول حفلات تعارف
هو انا بقول حفلات جنس جماعي
انا كلامي مش مبني علي نوع الحفلة وانما اظهار شخصية صاحب المنتدي للعلن

انا كلامي مش مبني علي نوع الحفلة وانما اظهار شخصية صاحب المنتدي للعلن
في شركات سياحة بتبقي متخصصه في اقامة الحفلات والتجمعات
وليس بالضروره انه يظهر للعلن ممكن احد اعضاء المنتدي هو اللي هيقوم بالدور ده
زي اي ناس في شركة او مؤسسه بيعملوا خروجه جماعيه او رحله الي العين السخنه او الساحل
اللي هي رحلات اليوم الواحد

• عجبني
التفاعلات: bad0boy
في شركات سياحة بتبقي متخصصه في اقامة الحفلات والتجمعات
وليس بالضروره انه يظهر للعلن ممكن احد اعضاء المنتدي هو اللي هيقوم بالدور ده
زي اي ناس في شركة او مؤسسه بيعملوا خروجه جماعيه او رحله الي العين السخنه او الساحل
اللي هي رحلات اليوم الواحد
عجبتني الفكرة

• أتفق
التفاعلات: Sasa1978
@Sasa1978
اذا تم طلب الخاص مره اخري في العام سيتم عقوبتك اداريا

• أتفق
التفاعلات: SAURON
ةةةة
طيب ليه ميكونش ف حل وسط
هنا واقع خيالي صعب جدا انك تقابل شخص يفهمك وتفهموا بعيد عن الجنس ❤️

هوه النوم دا بدايه كل حاجه طول ما الواحد قافل علي نفسه اوضته وقاعد لوحده حاجات كتير ممكن تحصل

طيب وليه...
شكرا للجميع
يعنى حضرتك نشرت قبل كدا الموضوع وقوبل بالرفض من ناس كتير وبرضه مصر على رأيك ، لو عايز فعلا حاجة زى كدا ، فى تطبيقات للكلام دا لكن انا واحد من الناس لا ادعم الزنا باى شكل من الاشكال ، معلش سؤال بس مش قصدى اضايقك فيه ، لو عملنا الحفلات دى ترضي مراتك تكون فيه لو هى عضو وانت متعرفش ، وتروح تتفاجأ بانها لازقة فى واحد وانقص ينام معاها قدام الناس ، يا اخى الجروب هنا للتسلية ، ومتصدقش كل القصص اللى فيه ، **** يهدينى ويهديك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%