NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

secrets

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
فين الديوث اللي بجد بيصور امه ويتجسس عليها ويمتعنا بلحمها النجس عشان اغرقوا لبن سخن واللى يتكلم فويس ويسمع شتيمه امه ونيكها وفشخها واجيب لبنى عليها وهو يكب لبنه من شهوته عل امه اللبوه اللى معرصهه ومكبره قرونه ف السمااااا

HUxBjcb.jpg HUxBwSj.jpg HUxBOHx.md.png HUxBeAQ.md.jpg

• حبيته
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Kareem kareem, صديق متحررين, Blake Rayan و 5 آخرين
فين الديوث اللي بجد بيصور امه ويتجسس عليها ويمتعنا بلحمها النجس عشان اغرقوا لبن سخن واللى يتكلم فويس ويسمع شتيمه امه ونيكها وفشخها واجيب لبنى عليها وهو يكب لبنه من شهوته عل امه اللبوه اللى معرصهه ومكبره قرونه ف السمااااا

انا

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: الاحبه, أسمر للديوثين, الشاعر الباكى و شخص آخر

مفيش

• عجبني
التفاعلات: secrets
  • بيضحكني
التفاعلات: Savage 72
حد هنااااا

كل هنا كلاااااام بس مفيش حد جاد فى اى شىء كل واخد عاوز يفضى لبنه وخلاص محدش فاهم يعنى ايه متعة صح يعنى ايه تقدر تكون سعيد فى حضن الست اللى معاك مش مجرد إفراغ شهوة وخلاص

انا اول صورة دي شبه امي اوي
انا امي شرموطة اوي

• حبيته
التفاعلات: secrets
  • عجبني
التفاعلات: reqw
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%