NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة هل هناك طريقه اجعل ببزاز مراتي حليب بدون حمل

ديوث متحرر 1289

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل, عمر الحريرى, lolytamostafa و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: العاشق المغامر
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
هل هناك طريقه عشان خلي بزاز مراتي تتملا حليب بدون حمل
لو عرفت حاجه تخلي بزازي تجيب لبن مع العلم انا مخلفتش خالص بس عايزه بزازي يجيبو لبن

• عجبني
التفاعلات: زبري مووولع, koky2020, العاشق المغامر و 2 آخرين
لو عرفت حاجه تخلي بزازي تجيب لبن مع العلم انا مخلفتش خالص بس عايزه بزازي يجيبو لبن
انا اخصائي حضرتك ولو تحبى ممكن اعلم حضرتك تمارين لايف هتعمليها يوميا لمده ربع ساعه بتعمل على توسيع الشرايين فى الصدر وبالتالى نسبه سريان الدم بتزيد وبينزل لبن

• عجبني
التفاعلات: koky2020 و العاشق المغامر
انا اخصائي حضرتك ولو تحبى ممكن اعلم حضرتك تمارين لايف هتعمليها يوميا لمده ربع ساعه بتعمل على توسيع الشرايين فى الصدر وبالتالى نسبه سريان الدم بتزيد وبينزل لبن
صحيح جدا

• عجبني
التفاعلات: العاشق المغامر و heyo
  • عجبني
موجود تماريين يوميه ممكن تخلي زوجتك تعملها وفي ادويه ايضا بس الادويه اله اضرار جانبيه الافضل عن طريق تمارين

ممكن تبحث ب كوكل ل معلومات اكثر عن تمارين

• عجبني
ممكن تاكل حلاوه طحينيه كتير او تشرب مغات

• عجبني
التفاعلات: العاشق المغامر و Manbisexual
علي حسب علمي في اتنين هرمون مسئولين علي العمليه دي اول هرمون هو برولاكتين ودا مسئول عن تكوين اللبن و تاني هرمون وهو مسئول عن اندفاع اللبن و خروجه بس انا ناسي اسمه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
موجود ابعتلي خاص وسيبك من شغل اللي يقولك انا دكتور وبتاع انا هقولك علي الصح لان اكيد انت شوفت ممثلات بورن بتنزل لبن عادي منغير حمل

ابعتيلي خاص ومفيش ولا تمارين ولا نيلة زي مالناس بتقول هي ليها علاقة بالهرمونات مش اكتر وده هتعرفيه تزوديه باكل وادوية مش ضره والهرمون ده لو زاد الراجل نفسه ممكن ينزل لبن لان ليها علاقة بكمال الاجسام وفي فيديو طلع تريند من فترة بيأكد علي كلامي

الاجابه طبعا اه لان الموضوع بيتوقف علي هرمون البرولاكتين اللي بيعمل علي انتاج اللبن و هرمون الاوكسيتوسين اللي بيعمل علي اندفاعه
لو تم مص الحلمه في وضع الرضاعه الجسم هيقري ان في حد بيرضع و يبعت للمخ انه يزود انتاج البرولاكتين عشان اللبن في الصدر يزيد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%