NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا طبعا صعب مش هعرف اعدل بينهم ومش بتكلم على الجنس فالحياه عامتا صعب اعدل بينهم ممكن لو اتنين هتبقا أسهل بس برضو مش هقدر اعدل لو عدلت فكل حاجه هتلاقي القلب يميل لوحده اكتر من التانية فبالتالي حتى ممارسة الجنس هتكون ليها اكتر
شرح ليلة الامتحان

• بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
  • حبيته
التفاعلات: محبة النودز
ايوه ايه الفكره من اني اشارك نفسي مع حد تاني و البنت الي بحبها موجوده
يعم انا غلطانة اسفة

كلنا عرفين ان الشرع محلل للرجل انه يجوز ارباعة
طب لو انت مقتدر مديا و اجوزت اربع بنات على الفرازة هل هتعرف توزن مبنهم ولا هتكتفى بوحده منهم كل ما يجيلك مزاج
و هل ممكن توصل معاك انك تمارس الجنس مع الأربعة فى يوم واحد ولا لا. ده طبعا كل وحده لوحدها عشان الخيال ميروحش لبعيد
لو اتجوزت أربعة.... عندي الإمكانية اني اوزن بينهم و بالنسبة للجنس.... اكيد واحدة كل يوم و كدا .....

بالنسبة للمارسة مع الأربعة ف يوم واحد.... ممكن عادي اعملها لكن ممكن يكون مرة واحدة أو مرتين ف الأسبوع

• الكلام ده مش عجبني
لو اتجوزت أربعة.... عندي الإمكانية اني اوزن بينهم و بالنسبة للجنس.... اكيد واحدة كل يوم و كدا .....

بالنسبة للمارسة مع الأربعة ف يوم واحد.... ممكن عادي اعملها لكن ممكن يكون مرة واحدة أو مرتين ف الأسبوع
حلو إجابة مقنعة

• عجبني
التفاعلات: CESAR

• بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
  • بيضحكني
  • أتفق
كلنا عرفين ان الشرع محلل للرجل انه يجوز ارباعة
طب لو انت مقتدر مديا و اجوزت اربع بنات على الفرازة هل هتعرف توزن مبنهم ولا هتكتفى بوحده منهم كل ما يجيلك مزاج
و هل ممكن توصل معاك انك تمارس الجنس مع الأربعة فى يوم واحد ولا لا. ده طبعا كل وحده لوحدها عشان الخيال ميروحش لبعيد
اربعة في يوم واحد ليه 🤣🤣🤣🤣

الجنس مزاج مش رزع وخلاص والمزاج آخره واحدة في اليوم

• بيضحكني
التفاعلات: mondy_2 و محبة النودز
  • أتفق
عارفه الحاج فواذ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%