NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل من الممكن الزواج من متحرره جنسيا؟!

Devil inside me

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال للنقاش بين الاعضاء
لو حصل وتزوجت بمتحرره جنسيا ايه ممكن تعمله وبصراحه

ع حسب بيئتك..مجمتعك شعبي او ريفي هتدمر نفسك..مجتمعك مفتوح ومناطق راقية انتا ادرى..وبالتأكيد مستقل وبعيد عن اهلك وده صعب فأنصحك شيل الفكرة من راسك عشان هتعاني بلا هدف

• عجبني
التفاعلات: حابس ابليس في كيس😈🔥
ع حسب بيئتك..مجمتعك شعبي او ريفي هتدمر نفسك..مجتمعك مفتوح ومناطق راقية انتا ادرى..وبالتأكيد مستقل وبعيد عن اهلك وده صعب فأنصحك شيل الفكرة من راسك عشان هتعاني بلا هدف
انا مش بقول انها ف دماغي ولا بعاني منه بس مشكور علي الرد ♥️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا تزوجت هبه مراتي وهيا

لسه صغيره وعلمتها على كل شي وفضلت ادربها على كل شي
وكنت اعيش معها اجواء مختلفه كل خميس من عام 1996 وفضلت اخليها تعيش اجواء الشرمطه واننا كل خميس نطلع نسهر مع بعض وعلمتها الشرب والحشيش وفضلت معها في خيال حتى عام 2018
كانت سنة مختلفة جدا سافرنا للغردقة وهناك تم تطبيق كل شي واحضرة لها شاب مصري فحل اتناكت منه مدة 3 ايام وبعدها صارة زوجتي تحب الزب الكبير ينيك طيزها والان انا موفر لها عشيق خاص كل اخر خميس في الشهر يسهر معنا

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول، Ahmed142 و حابس ابليس في كيس😈🔥
تحرره يكون بسلوب راقي

افضل

• عجبني
انا تزوجت هبه مراتي وهيا

وكنت اعيش معها اجواء مختلفه كل خميس من عام 1996 وفضلت اخليها تعيش اجواء الشرمطه واننا كل خميس نطلع نسهر مع بعض وعلمتها الشرب والحشيش وفضلت معها في خيال حتى عام 2018
كانت سنة مختلفة جدا سافرنا للغردقة وهناك تم تطبيق كل شي واحضرة لها شاب مصري فحل اتناكت منه مدة 3 ايام وبعدها صارة زوجتي تحب الزب الكبير ينيك طيزها والان انا موفر لها عشيق خاص كل اخر خميس في الشهر يسهر معنا
كتير حلو لما تكون علي توافق مع مرتك ♥️🥰
كل الحب ليكم ♥️

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
هو التوافق افضل ولازم يكون في بين الاثنين الثقة والوفاء

• عجبني
انا مريت بشبه حالاتك بس كانت فتره من حياتي ومش ناسي احساسها و جمالها ولكن الانسانه ديه دلوقتي متزوجه و بعدنا عن بعض من ساعتها ونفسي اجرب احساسها تاني

hythhamm اى ديوث على مراته عايز فحل كتوم محترم ده الكيك بتاعى

التحرر ميول وقناعه شخصيه وقدره على مواجهه المجتمع ولو ده توافقك التحرر يبقا عادى اتجوز

• عجبني
التفاعلات: احمد الصعيدى و حابس ابليس في كيس😈🔥
التحرر ميول وقناعه شخصيه وقدره على مواجهه المجتمع ولو ده توافقك التحرر يبقا عادى اتجوز
الموضوع صعب ف مجتمعنا جدا وانتي ادري مني بكلام زي ده بس هيا الفكره ف لحظه الاستمتاع بي ده اثناء العمليه الجنسية ومتعتها
بالنسبالي الموضوع ده كله اثناء العملية الجنسية فقط لا غير

سؤال للنقاش بين الاعضاء
لو حصل وتزوجت بمتحرره جنسيا ايه ممكن تعمله وبصراحه
انا لا أقبل الزواج بمتحرره فأنا غيور جدا اومن بقيم العفة والشرف

انا تزوجت هبه مراتي وهيا

هو انت مش قادر تمتعها عشان كده بتعوضها

هو ليه فكرة التحرر ان اجيب واحد لمراتي ينيكها ليه متبقاش انها تجبلي ستات. انيكهم

• عجبني
التفاعلات: ShabHigan

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%