NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هل ممكن تسامح في الخيانه

طيب ما أنا قلت سواء راجل او ست الخيانه مالهاش مبرر.. الكلام كان قبل الخيانه مقبول لكن بعديها لأ.. انا اعترضت على انك عايز تدي للخاين سواء راجل او ست فرصه للنقاش بعد الخيانه وده مرفوض بالنسبه لي..
ودي وجهة نظري سواء اتفقت معايا فيها او لأ..
كل واحد منا خان قبل كده لو مخنتيش حبيبك او جوزك خنتي **** خنتي حد ف زي م انتي بتطلبي السماح والعفو علي اي خيانه لازم تبقي عندك سياسه المسامحه وانك تعرفي الاسباب والخيانه وانا معاكي ان المفروض منديش فرص تانيه بس ممكن كان في تقصير من حد فينا خلي في خيانه لحظه ضعف وده وارد بنسبه قليله بس وارد يعني مثلا نبقي متخنقين ف انزل واحده تطبطب علي فخادي ف اخون مش سبب مقنع ولكنها بتبقي لحظه شيطان مسيطر بس كده

انا بشوف وجهه نظري ان افضل حل اننا نقعد نشوف سبب الخيانه ايه لان ممكن انت او انتي في سبب منكو خلي الطرف التاني يخون انا ب النسبالي لو المشكله مني اصلحها واتفق معاه ان اي مشاكل نتكلم ونحلها وان ده ميتكررش تاني واسامح انما لو الطرف التاني خاين بطبعه او بيخترع اسباب وهميه يبقي ملوش الا الجزمه 😂 وانتو ايه رائيكو
كلمة ورد غطاها الخيانة ملهاش مبرر اللي مش عايز يكمل يواجه الطرف التاني انما شغل التغفيل ده لأ

كل واحد منا خان قبل كده لو مخنتيش حبيبك او جوزك خنتي **** خنتي حد ف زي م انتي بتطلبي السماح والعفو علي اي خيانه لازم تبقي عندك سياسه المسامحه وانك تعرفي الاسباب والخيانه وانا معاكي ان المفروض منديش فرص تانيه بس ممكن كان في تقصير من حد فينا خلي في خيانه لحظه ضعف وده وارد بنسبه قليله بس وارد يعني مثلا نبقي متخنقين ف انزل واحده تطبطب علي فخادي ف اخون مش سبب مقنع ولكنها بتبقي لحظه شيطان مسيطر بس كده
وجهة نظرك وحضرتك حر فيها..
تحياتي🌹

كلمة ورد غطاها الخيانة ملهاش مبرر اللي مش عايز يكمل يواجه الطرف التاني انما شغل التغفيل ده لأ
لازم تعذر برضو

الخيانه في العلاقات العاطفيه هى كطريق اتجاه واحد لا يمكن العودة منه

لان حتى لو الشخص سامح الطرف الاخر حيفضل الشك في اى موقف هو سيد الموقف و تنعدم الثقه الى غير رجعه

و اى علاقه بدون ثقه من الطرفين عبارة عن رحلة عذاب الاثنان في غنى عنها مهما كان مقدار الحب في قلوبهما

لا انا احيانا بسامح وكده ومبرجعش
يبقي ايه لازمتها طالما سامحت يبقي معندكش مانع تعدي موقف و تفتح صفحه جديده

انا بشوف وجهه نظري ان افضل حل اننا نقعد نشوف سبب الخيانه ايه لان ممكن انت او انتي في سبب منكو خلي الطرف التاني يخون انا ب النسبالي لو المشكله مني اصلحها واتفق معاه ان اي مشاكل نتكلم ونحلها وان ده ميتكررش تاني واسامح انما لو الطرف التاني خاين بطبعه او بيخترع اسباب وهميه يبقي ملوش الا الجزمه 😂 وانتو ايه رائيكو
صعب جدا الراجل يسامح في الخيانة.

لا مش شرط م انت سمحت مره مش هتسامح 100
هيفضل في فجوة او نقطة سودة جوانا و ممكن تختلف من شخص للتاني
بس ده رايي الخاص

لحظه ضعف
بص يا صاحبي انا مش عارف انت عشت التجربه دي ولا بتسأل للعلم بالشئ مش اكتر بس صدقني اللي بيتخان بيسأل نفسه هي لقت فيه ايه مش عندي و كذلك الست كون شريكك حسسك انك في عينه ناقص ده حيحسسك اوحش احساس حتحسه في حياتك مش عارف انت فاهم قصدي ولا لا بس اللي عاش التجربه دي اكيد حيفهم

اللى بيخون مره بيستمر مابيشبعش منها وبالخصوص لو المراه اتركبت وتكيفت من راجل تانى مابترجعش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%