NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المداعبة اهم شئ من الطرفين لبعض
بتوصلوا بعض لقمه الشهوة
و لما يحصل الايلاج المتعه بتزيد
و المده مش هطول عندك و عندها و هتقذفوا
و بعدها احساس بالرضا و الشبع
حتى لو كانت العلاقه بوضع واحد
و دايما طور من ادائك سواء كلمات الغزل
او المداعبة و العلاقه نفسها
كلام جميل و واقعى
لك كل التحيه

• عجبني
التفاعلات: Ramy sabry
الاول انا مش داخل اتفشخر عشان محدش يعلق تعليقات بايخه تمام.
انا بنيك كتير تقريبا بسافر الكتيبه مثلا ٨ ايام وارجع وانزل اجازه ٨ ايام فعارف واحده في اسكندريه عندها ٢٥ بقالي معاها سنه من ساعه ماتخرجت من الكليه المشكله انا حاسس ان بق في بينا مشكله وانا مستغربها جدا انها ابتدت تحاول ماتتناكش مني كتير طول مانا عندها ولما واجهتها قالتلي انت بتغيب قووووي وعايز ع طول وانا بتعب ......
ف ال هو كسم ال خرا لما بنطول مش عاجبين ولما بيبق بسرعه برضو مش عاجبين حد عنده حل للموضوع ده
انت داخل تتفشخر يعني وتعيش الدور
زهقت منك انت غير من نفسك ومن اسلوبك معاها

• عجبني
التفاعلات: Cap-mohamed
انت داخل تتفشخر يعني وتعيش الدور
زهقت منك انت غير من نفسك ومن اسلوبك معاها
شكرا لذوقك ولمرورك الجميل

• عجبني
التفاعلات: Savage 72
عندك كتير اعتبر دى مش موجوده
عبيييييييييي عبيييييييييي
هموت من الضحك
تم فشخ الجبهة بنجاح

• عجبني
التفاعلات: الجواهرجى زهرالورد و Cap-mohamed
طول المده الزياده عن اللزوم ملل و زهق غير انه مع الاحتكاك الكتير بيعمل التهابات و بيتعب

و الجنس الكتير مش حلو برضو الجنس حلاوته فى الاشتياق لو هتعمل كل يوم و اكتر من مره فى اليوم يبقى مفيش اشتيق يبقى مجهود على الفاضى

و عايزه اقولك مفيش راجل كدا طبيعى و اللى كدا بيبقى متعود على تامول او ترامادول و فاقد الاحساس و عمال ينيك و خلاص و مش بيتمتع عشان كده ممكن يهيج تانى بعد مايخلص على طول

او الاخطر من كدا بيبقى ضارب حقن او بودره مبوظه الكيميا بتاعت جسمه و بيطول عشان معندوش لبن ينزله اصلا و ممكن يقعد ساعتين تلاته عشان يجيب نقطتين مايه متعكره

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الجواهرجى زهرالورد و Cap-mohamed
طول المده الزياده عن اللزوم ملل و زهق غير انه مع الاحتكاك الكتير بيعمل التهابات و بيتعب

و الجنس الكتير مش حلو برضو الجنس حلاوته فى الاشتياق لو هتعمل كل يوم و اكتر من مره فى اليوم يبقى مفيش اشتيق يبقى مجهود على الفاضى

و عايزه اقولك مفيش راجل كدا طبيعى و اللى كدا بيبقى متعود على تامول او ترامادول و فاقد الاحساس و عمال ينيك و خلاص و مش بيتمتع عشان كده ممكن يهيج تانى بعد مايخلص على طول

او الاخطر من كدا بيبقى ضارب حقن او بودره مبوظه الكيميا بتاعت جسمه و بيطول عشان معندوش لبن ينزله اصلا و ممكن يقعد ساعتين تلاته عشان يجيب نقطتين مايه متعكره
يانهار اسود دانتي طلعتي فيا القطط الفطسانه يابنتي .
انا مابعملش حاجه من كل ال انتي قلتيه ده ولا ينفع اخده اصلا دانا اروح في داهيه.
عندك حل طيب بعيدا عن كل انواع الادمان ال قلتيها فوق دي 😂😂😂😂

يانهار اسود دانتي طلعتي فيا القطط الفطسانه يابنتي .
انا مابعملش حاجه من كل ال انتي قلتيه ده ولا ينفع اخده اصلا دانا اروح في داهيه.
عندك حل طيب بعيدا عن كل انواع الادمان ال قلتيها فوق دي 😂😂😂😂
مهو يا كدا يا فيه حاجه غلط فى كلامك لانه مش طبيعى

عايز حل حلو روح لدكتور عشان العيب فيك مش فيها

• عجبني
التفاعلات: الجواهرجى زهرالورد
اومال نسوانكم بيخلونا ننيكهم ليه طلما انتو جامدين كده هههههه

• بيضحكني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: RareHatem و Cap-mohamed
اومال نسوانكم بيخلونا ننيكهم ليه طلما انتو جامدين كده هههههه
نسوان مين يالا ال بتتكلم عليهم انت هتلبخ في الكلام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: RareHatem، الجواهرجى زهرالورد و Cap-mohamed
مراتات الظباط كلها بتتناك
هو عموما انا مش مجوز يابتيع انت
ثانيا لو مرات الظابط هتتناك فمش هتتناك من حد زيك يعني لان ال الظابط رباها عليه مش هتلاقي ربعه عندك ياحبيبي

تصدق خوفت ياسطا لدرجة اني نزلت استخبيت تحت السرير بعد الريبلاي ده
كده عندك ظبوطة زوبره 125 سنتي و نص بيجيبهم خمس ست مرات و قلب امها بتبقي بتهرب منك و هي تحتك و بتقعد في المرة ساعة و ربع و عصبي و زعلك وحش و مابتتكلمش بلسانك عشان افعالك اقوي في الرد من لسانك و بتنام طيزك عريانة عشان كده بتحلم احلام وحشة بتخليك تصحي من النوم تدخل المنتدي تدخل في اي موضوع تحكها مع اللي ناشراه يمكن تحن عليك و ترد عليك خاص لان يا عيني مش لاقي كلبة حتي
و انا مش متخيل حاجة من ساعة ما قريت الموضوع ياسطا غير انك عيل اهبل عاطل ريحتك معفنة عشان بقي لك كام يوم ماستحمتش قاعد بفانلة فيها اخرام من كل حتة عمال تحرق في سجاير تارجت احمر و بنطلون مقطوع من عندك طيزك و مش لابس تحته بوكسر زي ما قولنا داخل ع النت بفون جايبه بقسط مرفوع عليك وصولاته عشان مابتدفعش و شاحن كارت فكة عشان تدخل تبضن ميتين ام اللي خلفونا بالخرا اللي احنا شايفينه ده و ترسم دور ابن متناكة
عادي يا قائد بتتخيل قولنا و هنستحمل الخرا ده لكن ماتعرضهاش علينا اوي كده لاننا جايبين اخرنا من اللي زيك
ايه الاسلوب ابن المتناكه ده
بيهجص ولا بجد .. انت مالك ؟؟؟
مالمتتدى فيه خرى كتير وعادى .. انت ايه اللي حرقك اوى كده وخلاك تكتب كل ده ؟؟؟
انت حصلك حاجه فتجنيدك مثلا فاتعقدت
استرجل يالا ومتعكلش دكر من ورا كيبورد وبص لاسمك الاول قبل ما تعمل راجل
حاجه تقرف

• عجبني
التفاعلات: Cap-mohamed
حاجه تقرف
مش هقولك غير شكرا عارف ليه عشان لوقلتك انا مش راجل من ورا كيبورد وتعالا اتواصل معايا خاص الناس مش هتوافق هتخاف

حاجه تقرف
لو عايز تعرف ال بيت وله صح ولا غلط تعالا وانا اثبتلك فما ترميش الناس بالباطل وتحلو وتعمل دكر وانت قاعد ورا كيبورد خليك واثق في نفسك عمايلك دي مالهاش اي لازمه ولا هتزودك في نظر حد وتبين له انك الواد الفلحوس ال فاهم ومقطع السمكه وديله لان ال بيعمل كده بيبق اصلا هوااا ولا اي حاجه ...
شفت بق انا كلمتك قد اي ومع ذلك مغلطش فيك ومهما تكتب تاني مش هفتحه عشان عارف انك هتتشال وتتهبد دلوقت وهتشتم ع اخرك عشان اخرك شتيمه انما تيجي راجل لراجل وتعرفني انت مين و**** ماهتعملها

حاجه تقرف
لو عايز تعرف ال بيت وله صح ولا غلط تعالا وانا اثبتلك فما ترميش الناس بالباطل وتحلو وتعمل دكر وانت قاعد ورا كيبورد خليك واثق في نفسك عمايلك دي مالهاش اي لازمه ولا هتزودك في نظر حد وتبين له انك الواد الفلحوس ال فاهم ومقطع السمكه وديله لان ال بيعمل كده بيبق اصلا هوااا ولا اي حاجه ...
شفت بق انا كلمتك قد اي ومع ذلك مغلطش فيك ومهما تكتب تاني مش هفتحه عشان عارف انك هتتشال وتتهبد دلوقت وهتشتم ع اخرك عشان اخرك شتيمه انما تيجي راجل لراجل وتعرفني انت مين و**** ماهتعملها

الاول انا مش داخل اتفشخر عشان محدش يعلق تعليقات بايخه تمام.
انا بنيك كتير تقريبا بسافر الكتيبه مثلا ٨ ايام وارجع وانزل اجازه ٨ ايام فعارف واحده في اسكندريه عندها ٢٥ بقالي معاها سنه من ساعه ماتخرجت من الكليه المشكله انا حاسس ان بق في بينا مشكله وانا مستغربها جدا انها ابتدت تحاول ماتتناكش مني كتير طول مانا عندها ولما واجهتها قالتلي انت بتغيب قووووي وعايز ع طول وانا بتعب ......
ف ال هو كسم ال خرا لما بنطول مش عاجبين ولما بيبق بسرعه برضو مش عاجبين حد عنده حل للموضوع ده
بالعكس طول في الجماع بس في المداعبه اكتر حاجه لغاية مازوجتك تشبع وتطلع كل شهوتها واخر حاجه ادخال القضيب في المهبل على قد طاقتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%