NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

★彡Nada Ali彡★™

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
بما إن انا بنت وفي ناس بتكلمني وناس اعرفها في العموم بيقعدوا يسألوا هل زبهم كده مناسب؟ طب هو مفروض يبقي كام سنتي؟ اصل انا مكسوف من طوله .. يا شباب ممكن يكون طول عضوك مهم لكن مش مع كل الستات في ستات بتبص لحاجات تانية زي طريقتك و أسلوبك و احترافيتك في التعامل هل انت بتعرف تنيك ولا غشيم وخلاص وأهم حاجه تفهم الست الي قدامك وتقدي تعرف ايه بيبسطها وايه بيهيجها وامتي تعرف هي جابت اخرها وامتي تتطول في المداعبة طول ما هي مبسوطه هي هتبسطك حتي لو بتاعك صغير وامشي يا سيدي بمثل صغيرك بس يحير 😂
افهم واعرف الحاجات ديه كلها وافهم شخصية الست الي معاك وبعدها ابقس بص لبتاعك طوله كام

• عجبني
  • أتفق
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Anas868, Risky, جمال موسى و 9 آخرين
طيب تعالي نتكلم بشكل عملي ، ممكن تفهمينا انتي اهتماماتك اية في الجنس

طيب تعالي نتكلم بشكل عملي ، ممكن تفهمينا انتي اهتماماتك اية في الجنس
مش شرط انا لأن هي بتختلف من واحده للتانية في ستات بتحب المص وفي ستات لا انا كنت بنام مع كذا حد من صحابي لكن كنت بمص لواحد بس فاهم حسب مزاجها وطريقتك معاها في ستات بتحب النيك الخلفي وفي لأ وهكذا مفيش قاعده ثابتة في الجنس

• عجبني
التفاعلات: Anas868
مش شرط انا لأن هي بتختلف من واحده للتانية في ستات بتحب المص وفي ستات لا انا كنت بنام مع كذا حد من صحابي لكن كنت بمص لواحد بس فاهم حسب مزاجها وطريقتك معاها في ستات بتحب النيك الخلفي وفي لأ وهكذا مفيش قاعده ثابتة في الجنس
احترامي الكبير لخبرتك مع سنك الصغير فعلا الجنس رغبات كتيرة مختلفة ، ياريت تنزلي صور ليكي واضح انك سكسي

صحيح بعمري ما فكرت بطول او حجم العضو المهم الطريقة والاحترافية ومش كل الستات نفس الطريقة كل وحدة لها نقطة ضعف شكل

مش مهم الطول اهم حاجة المفعول😂😂😂

الاحترافية؟ لا لا كلمة جديدة ههه لكن كلامك منطقي و اتمنى ان الي متحير يفهم و يستنى على نفسه

• عجبني
التفاعلات: Lallo
انتي خبرة... وكما يبدوا انك جامدة جدا

بما إن انا بنت وفي ناس بتكلمني وناس اعرفها في العموم بيقعدوا يسألوا هل زبهم كده مناسب؟ طب هو مفروض يبقي كام سنتي؟ اصل انا مكسوف من طوله .. يا شباب ممكن يكون طول عضوك مهم لكن مش مع كل الستات في ستات بتبص لحاجات تانية زي طريقتك و أسلوبك و احترافيتك في التعامل هل انت بتعرف تنيك ولا غشيم وخلاص وأهم حاجه تفهم الست الي قدامك وتقدي تعرف ايه بيبسطها وايه بيهيجها وامتي تعرف هي جابت اخرها وامتي تتطول في المداعبة طول ما هي مبسوطه هي هتبسطك حتي لو بتاعك صغير وامشي يا سيدي بمثل صغيرك بس يحير 😂
افهم واعرف الحاجات ديه كلها وافهم شخصية الست الي معاك وبعدها ابقس بص لبتاعك طوله كام
بس مع احترامي لكلامك مش كل الناس تمتلك نفس الخبره وفى نفس الوقت البنت لو عندها خبره عن العلاقه يفرق معاها حجم القضيب لانها بتقارن ده بده زى مالراجل بيقارن مابين الستات الى يعرفهم وأخيرا فى ستات بتتعب من المداعبه وبتبقا عايزه فطرت الجماع طويله

يا جماعه الناس فاهمه النيك غلط بس الى انا اعرفه ان النيك مهنه مش دهنه وان الحريم بتختلف فى مناطق الاثاره يعنى مش كلهم زى بعض يعنى مثل فى ست تثار من كلمه حلوه وفى ست تثار بالضرب وفى ست تثار وفى ست تثار بالذل والاهانه وفى ستات وده المعظم بيثارو بالمداعبه بكل انوعها بوس دعك لحس دغدغه فى كل المناطق زى الشفايف وحلمة الاذن والرقبه والبزاز والسره والبظر الى هو (الزنبور) و الجى سبوت الى هو ابعد مكان ممكن تثار من الست وهو هو نفسه بيختلف مكان بعده من ست لست فيه ست بيكون موجود فى مدخل فتحة كسها وفى ست بيكون موجود على بعد 6 سم ودى بتكون ابعد منطقه موجود فيها الجى سبوت من كس الست العبره فى الموضوع ان الراجل يكون لعيب ويعرف يخلى الست توصل لزوروة المتعه قبل منه بأى طريقه انكانت علشان تتكيف بعد كدا بقى انت زوبرك كبير او صغير تخين او رفيع طولت معاها ولا قصرت مش هيفرق معاها غير شويه اللبن الى انت هتنزلهم وخلص الموضوع على كدا

• عجبني
طبعا يفرق طول العضو بالنسبة للمراة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياااااااااااه يا جدعان موضوع القضيب ده قتل بحثاااا !!
طول القضيب ادام بيتجاوز حد معين 3.5 انش او 7-8 سم (اااه تخيل شوفت الطب قايل ايه الحد الادني ؟!! ) انت كده قادر جسديا ونظريا علي امتاع امراه (ليه ممكن ابقي اقولها في شات او في بوست لوحدها بالتفصيل لو حد عايز يعرف )
ثانيا تلت اربع البشر بيتراوحو من طول 12 لحد 16 سم ما تخليش افلام البورن والثقافيه الدراجه والفسي تخدعك
ثالثا ان كان لحاجه في مساحه الزب ليها لازمه اصلا فهي العرض !! مش الطول (طول ما انت عديت الحد الادني لو انت فاكر )
رابعا يسطا يعني انت فاكر ان الرجاله بتختلف والنسوان ثابته مثلا ؟!! مهو مين قالك ان النسوان بردو في منها الصغيره اللي ما تتبسطش اصلا لو انت ماشي بمترين توجعها بس مين قالك انك هتقع مع ساره جاي مثلا ؟؟
للعلم كلام حقيقي

#كلام_اطباء

• عجبني
النيك مش بطول الزوبر مش معني ذلك ان زوبري صغير بالعكس للكن النيك فن انك تفهم الست اللي معاك عايزة ايه‍ وهي متمتعه ولا لا

لو ممكن ابعتيلي خاص

لا حياه لمن تنادي
قولنا الكلام ده ١٠٠٠ مره محدش بيقتنع واغلبهم مراهقين مجربوش ففاهم أن الموضوع متوقف علي طول عضوه فقط قولنا ممكن يكون متر وانت غشيم مبتعرفش تنيك أصلا تخليها تكره اليوم الي فكرت تنام معاك
بس مفيش فايده في الشباب لو قعدتي تقولي من هنا لبكره هتلاقيه باعتلك صوره بتاعه في رساله يقولك طيب ده حلو 😂😂

• عجبني
نسيت اقولك الخاص عندك هينفجر رسايل يا فندم قابلي بقي 😂😂

• عجبني
هو مش بطول هو ممكن يكون زي بتاع الحمار مفيش مفعول أهم حاجه المفعول 😂😂

اللي فاهم بيريح

نيك الست في دمغها الأول تنيكها في أي حتة بعد كدة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%