NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش هل توافق على الجواز أو الارتباط بواحدة خبرة زي ما بيسموها

Farida_

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
هل توافق على الجواز أو الارتباط بواحدة خبرة زي ما بيسموها أو تكون واحجة تقربلك زي اختك مثلا ومش اقص انها تكون مارست قبل كدا لا اقصد مثلا شافت افلام أو سمعت قصص أو دخلت على منتديات قبل كدا

• عجبني
  • معجبنيش
  • أتفق
التفاعلات: Anas868, عايدة توتو, Abo hassan و 9 آخرين
هل توافق على الجواز أو الارتباط بواحدة خبرة زي ما بيسموها أو تكون واحجة تقربلك زي اختك مثلا ومش اقص انها تكون مارست قبل كدا لا اقصد مثلا شافت افلام أو سمعت قصص أو دخلت على منتديات قبل كدا
طالما أعجبتني موافق...المهم تعجبني

• عجبني
التفاعلات: Farida_
هي الخبرة دي مطلوبه بس متكنش بصياعه ومدوراها وشغالة توزع حنان من الي بتاع زمان 😍

• حبيته
التفاعلات: _Xmo7amedX_
هي الخبرة دي مطلوبه بس متكنش بصياعه ومدوراها وشغالة توزع حنان من الي بتاع زمان 😍
طب لو حد يقربلك؟

• ماااشي
التفاعلات: LEGEND KYSER
  • عجبني
لا اقصد يكون عندها خبرة تقبل بحاجة زي كدا
مهو الخبرة أنواع وأشكال الخبرة مشاهده بس يبقي تمام غير كده مينفعش

يابنتي شوفي الخاص

فعلا مرتبط بواحدة خبرة ومتجوزة

• حبيته
بصي علي حسب البنت لو هي ملهاش علاقه ب اولاد تمام ايزي دي فاهمه و هتتقبل كل حاجه بين بعض
بس لو هي مقضياها مع اولاد يبقا لا ممكن اتقبل مثلا كلمت واحد او اتنين حب بس لاني انا مش ملاك بس ميبقاش بتكلم نص شباب المنطقه 😂
مهو انا منزلش الشغل و ارجع الاقي نص الشارع عندها في البيت 😂

• بيضحكني
التفاعلات: lonley rasta
فعلا مرتبط بواحدة خبرة ومتجوزة
لا واضح فهمتي غلط طالما عملتي قلب
انا مرتبط بيها ارتباط بس ، انما هي متجوزة ، يعني هي متجوزة ""غيري""

• بيضحكني
طالما مقتنع بيها اية المشكلة

ايه المشكله في كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي

• عجبني
اه عادي اي المشكله يعني هوا الواد انو يكون بيتفرج عادي و البنت غلط يعني 😂

• عجبني
انا كواحد صعيدى مش موافق هقولك السبب هيا من حق اى وحده تتعلم وتعرف فالجنس حقها زيها زي ما انت اتعلمت بس انا برفض اخد واحده خبره ليه
السبب لان هيا لما تشوف افلام البورن هتشوف احجام قضبان اشكال والوان وهتشوف اجسام ممثلات البورن الى هى فوتوشوب وحقن وبرشام الاجسام الضخمه دى وان البينيك قدامها فالفديو بيعد نص ساعه عنتيل بالنسبالها وترميك انت زى استبن العربيه وتتفتح وتفكر فالسحاق وانها تغرى شباب مراهق ومتجوز وتعمل علاقات معاهم بسبب المنتدى او الفديوهات مش بعيد ميولها يتغير بس ف لما تاخدها قطه مغمضه وتعلمها انت على ايدك بس مش توريها بورن تبق كدا انت ضامن انها هتعمل كدا معاك بس لكن لما تشوف الاحجام الى بنشوفها فالفديوهات يبق هتقول عليك لامواخذه خرع ومدلدل

• عجبني
التفاعلات: Anas868 و Farida_
انا كواحد صعيدى مش موافق هقولك السبب هيا من حق اى وحده تتعلم وتعرف فالجنس حقها زيها زي ما انت اتعلمت بس انا برفض اخد واحده خبره ليه
السبب لان هيا لما تشوف افلام البورن هتشوف احجام قضبان اشكال والوان وهتشوف اجسام ممثلات البورن الى هى فوتوشوب وحقن وبرشام الاجسام الضخمه دى وان البينيك قدامها فالفديو بيعد نص ساعه عنتيل بالنسبالها وترميك انت زى استبن العربيه وتتفتح وتفكر فالسحاق وانها تغرى شباب مراهق ومتجوز وتعمل علاقات معاهم بسبب المنتدى او الفديوهات مش بعيد ميولها يتغير بس ف لما تاخدها قطه مغمضه وتعلمها انت على ايدك بس مش توريها بورن تبق كدا انت ضامن انها هتعمل كدا معاك بس لكن لما تشوف الاحجام الى بنشوفها فالفديوهات يبق هتقول عليك لامواخذه خرع ومدلدل
مهو الي يتفرج لازم يكون واعي ان جه مش الواقع

لا واضح فهمتي غلط طالما عملتي قلب
انا مرتبط بيها ارتباط بس ، انما هي متجوزة ، يعني هي متجوزة ""غيري""
انا قولت الراجل اوبن مايند

• بيضحكني
التفاعلات: فحلاوى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%