NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لعبة هل تملك الشجاعه للجلوس علي كرسي الاعتراف

يعني نت مش متحرر عليها؟
لأ و اظن ان اغلب اللي في المنتدى هنا كده و عن تجربه معظمهم كلام و اذا كان في صور بتكون فيك انا عضو من ايام المنتدى التاني وكان لي صديق تعرفت عليه و كان الكلام بينا شات مفتوح لابعد مدى بس مع اول مكالمة هاتفية بينا اكتشفنا ان المكالمه كلها كلام عادي جدا مفيش فيه اي جنس نهائي بالعكس كنا بنحكي مشاكلنا لبعض و نحاول نوجد حلول لها

• عجبني
التفاعلات: عاشق التحرر2
لأ و اظن ان اغلب اللي في المنتدى هنا كده و عن تجربه معظمهم كلام و اذا كان في صور بتكون فيك انا عضو من ايام المنتدى التاني وكان لي صديق تعرفت عليه و كان الكلام بينا شات مفتوح لابعد مدى بس مع اول مكالمة هاتفية بينا اكتشفنا ان المكالمه كلها كلام عادي جدا مفيش فيه اي جنس نهائي بالعكس كنا بنحكي مشاكلنا لبعض و نحاول نوجد حلول لها
احسنت التوضيح

• عجبني
التفاعلات: SoftAnaconda
اميرة الثلج اميرة الخرى
هو انت يا بنت الئحبه يا بت المرى المتناكة بعد ما فشخنا كس ام ميتين اهلك سكرتي كل حاجه من الخاص ومن ملفك هو انت تفتكري ان دا ينفعك
فوئي فوئي يا بنت المرى المتناكه دا امك هتصير ممسحة المنتدى دحنا هنمسح بكرامة شرف امك الارض دحنا هنخلي لسان كس امك ممسحه ننظف بيه اكساس الشرموطات اللي زيها
امال راحت فين عنتريتك يا بنت المرى المتناكة امال كنت تهددي بانك هتشخري ومعرفش ايه وعلى فكرة احنا اهو جبنا معنا خنزير من فصيلة اهلك عشان يساعدك بالشخر يا بنت المرى المتناكه صحيح انت بت كلب اسود وكان في توثيق للكلب الاسود وهوبينيك امك وطبعا دا ابوك البيولوجي لكن طبعا برضو عائلتك ما بتخلى من فصايل تانيه واهمهم الخنزير وبرضو هو واحد من اهلك معرفش هو اخوك او عمك او خالك

الخنزير دا برضو واحد من اهلك واهو جبناه عشان يشخر معاك دي الشخرة اللي كنت بتهددي بيها وبتحاولي تخوفي العيال بيها يا بنت المرى المعرصة
اهوالخنزير دا واحد من اهلك وجبناه عشان يصير يشخر معاك مش كنت تهددي بالشخرة اهو احسن مخلوق بيشخر اهو الخنزير وطبعا دا من اهلك واهو جبناه

شوفوا يا جماعه اهو

200w

giphy
وصارلك يومين يا بنت المرى المعرصه يا بنت الخول المعرص عمالها الشتايم نازله على كس ام ميتين اهلك مثل المطر انت افتكرتي يا بنت المرى المعرصه انه احنا هنسكت ونسيبك ونسيب مناخيرك اللي واصله السما
هنزل مناخيرك دي بالجزمة ونحطها شوفتي الحفرة اللي عمك الخنزير عماله بيلعب فيها هنحط مناخيرك في طيز عمك الخنزير وهو في الحفرة دي دا يا بنت الخول المعرص
واحنا بالمناسبه عدينا على قبور الاموات باهلك لما سالنا هو فين قبور الاموات باهل اميرة الخرى او ازاي شكل قبور الاموات باهل اميرة الخرى قالولنا الناس اللي هناك اصل اهل اميرة الخرى لما يموت منهم واحد ما بيندفنش في التربة عندنا
سالناهم امال بيندفن فين قالوا لما يموت واحد من اهل اميرة الخرى دا يعتبر فطيس والقبر اللي بيندفن فيه اهو
شايفين القبر اللي بيندفن فيه اي حد من اهل اميرة الخرى

اهو

toiletdirtywc

وتفتكري الخولات اللي كانوا مبارح يكلموك هيعمللوك حاجه دول شافوا اللي حصل فيك قالوا هخلينا بعاد بلاش تتطربق الدنيا على دماغنا
لانه احنا قادرين ندمر هذا المنتدى والاكبر منه بالهكر فالكل يوكل خرى ويركن على جنب ما يحشرش كس اخته بالموضوع
لانك يا اميرة الخرى وحده متناكه بنت خول معرص ابن 66 زانية

يلعن ارواح الاموات باهلك يا بنت الخول المعرص
اميرة الخرى لك الهي يجعل سرطان الدم يفتك بيك وبامك
لك الهي عربية تعدي على راس امك وتخليها حتت

لك الهي امك دي تحرقها الكهربا بتماس كهربائي
لك الهي اتوبيس يقطعك حتت يا اميرة الخرى

تفوووووووو على كسك المعفن وعلى روح كل واحد ميت باهلك يا بنت المرى الئحبة

وطبعا في النهاية لازم نقول شعر ليك اسمعي بئا يا معلمة
بنئول الشعر لامك القحبه وهي لابسة الحرير
اهو شفتي عمك جبناه ليك وطلع خنزير
الكلب الاسود ناك امك على الكنبه مش عالحصير
هنشيل كس امك ونحطه في عش الدبابير