NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المنتدى مش هيحل اللى انت فيه
انت عارف انت فين
ده منتدى جنسى يعنى كل حاجة فيه مسيرها بأى شكل تخليك تفكر فى الجنس ف متفتكرش ان ده الحل
انت عارف الحل ومش راضى تقوله وانا مش هقوله عشان مينفعش نتكلم فى الدين ف براحتك وصدقنى مش عايز غير مصلحتك
وصلت وتسلم جدااا يغاالي بجد ♥️♥️♥️

خلى ضميرك صاحى عشان السكة دى اخرتها مش حلوة ولو قدرت تتجوز اتجوز وركز اكتر على مستقبلك انجح واتفوق سواء دراسة أو شغل عن تجربة السكة دى آخرها فقر
جواز صعب دلوقتي لسة مبداتش مستقبلي ادعيلي انت بس وهتقف ع كده انشاء ****

بص يا غالي الجنس بالنسبه للراجل اهم شئ بعد التنفس إلي انته فيه ده شئ طبيعي انته تعتبر جربت كل انواع السوشيال بس مجربتش الطبيعي الحقيقي وده متعه مختلفه تمام مقدمكش ألا حلين ملهمش تالت اما انك تشغل وقت فراغك وربنا يرزقكك ببنت الحلال وتجوزها غير كده متدورش لان السوشيال بتفقد متعتها مع الوقت وده طبيعي انته خلصت كل المراحل ما قبل ممارسه الجنس وفاضل ليك ليڤل الوحش يتكمل يترجع وانته إلي بإيدك الاختيار
كلامك جاب الخلاصة كنت محتاج اسمع نهاية السكة ديه اي وهتوصلني ل اي عشان كانت بتفتح معايا والسلام

• عجبني
التفاعلات: fares07
كلامك جاب الخلاصة كنت محتاج اسمع نهاية السكة ديه اي وهتوصلني ل اي عشان كانت بتفتح معايا والسلام
بص علي الهيجان إلي انته فيه وده طبيعي اصلا لو ركزت في الجنس صدقني لازم هتنيك غصب عنك لكن ممكن تشغل وقتك بالرياضه بالقراءه ممارسه هوايه انته بتحبها مقدمكش حل تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%