NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عندي ١٨ سنه و من و انا صغير كنت علطول بتخيل العلاقات و علاقات الشواذ و لسه لحد دلوقتي بحبها جدا مع العلم اني جربت علاقات مع بنات و بحبها جدا برضو. انا اول تجربه ليا كانت مع ابن خالي لما وراني زبه الاسمر الكبير و احنا بنلعب في اعدادي و علطول كنا بنستخبي و ابوسه من بوقه و امصله اكتر من ما هو بيمصلي عشان هو مكنش بيحب يمص و لكني كنت بعشق المص و بعشق زبه و كان هو بيحب طيزي اوي و علطول بيلحسها و بيلعب فيها و يقولي ان طيزي حلوة عشان انا ابيضاني و رفيع و طيزي مليانه و كنا كل مره بنجرب ندخل زبه في طيزي لكن مكناش بنعرف عشان كده صغيرين و طيزي كانت ضيقه جدا و مكنش معانا اي حاجه نستخدمها كزيت فده كان بيخليني اسال هو انا كده شذ ولا لا و لسه لحد النهارده بتخيله بينكني و اني بمصله عشان للاسف اتقفشنا في مرة و من ساعتها و احنا معملناش حاجه بس انا لحد النهارده بيبقا نفسي امص زبه و اتناك و ابوسه و يحسسني برومانسيه زي ما اكون مراته و حبيبته و علطول بنيك نفسي بخيار في الحمام لما الاحساس بيزيد عليا بس عمري ما اتنكت من زب قبل كده

الموضوع ده كله حقيقي فعلا و حصل معايا مش تأليف فياريت الرد بجديه

هل انا كده شذ ولا انا بايسكشول ؟

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • جامد
التفاعلات: Bebo Tigher, نفسى اكون خول, mideo22 و 11 آخرين
تعال انت وهو
**** لو عندك مكان وامان وانت راجل بتحب السوالب اجيلك ومص زبك وبيوضك ولعلمك حتكون اول مره ليه أمص زب بجد

طب ما تضور علي حد مناسب ليك و تجرب تتناك

• عجبني
التفاعلات: نفسى اكون خول
طب ما تضور علي حد مناسب ليك و تجرب تتناك
كله حوارات عاوزين يتسلو مفيش حد جاد كله بيفضل يضرب عشره وهو بيتفرج على جسمى شات لأنهم خايفين يمرسو مع سالب عاوز يشتم وعرصلو ويكب مع نفسه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%