NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا جسمي مليان زي البنات يعني بزاز كبيرة مش عندي بطن بس طيزي كبيرة اوي
وجسمي ابيض اوي و طري جدا و دا بيخليني احس اني زي البنات و وقت الشهوة بحس اني عايز امارس لكن بعدها بحس ب اشمئزاز من التفكير دا مع العلم اني وانا ف الابتدائية اتعرضت ل تحرش و و زملائي كانو بيمارسو معايا لكن من غير ما يدخلو

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Jooks
لا مش سالب مادام محدش ناكك و نزل جواك يبقي لا

• عجبني
التفاعلات: Manbisexual، مهندس19 و فحل جاد1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مواقف مفروضة عليك فالصغر مش بتاثر على رغباتكو شكل جسمك لانو مجتمعيا بيفكرك بالبنات مالوش علاقة بميولك
بصراحة لو حاسس بلخبطة ما تجربش اي حاجة
ليه؟ لان اي علاقة حتخليك تعتقد اشياء يجوز غير موجودة اساسا فانت فمرحلة ملخبط مع نفسك
اعتقد
و نصيحة
انك تبتعد عن البورن
و عن اي شيء جنسي
تلعب رياظة
تحاول تعمل علاقات صداقات عادية
تحاول تفهم نفسك بعيد عن اي طرف ثاني
لو حسيت انك بتميل للرجال اكتشف هذا بعيدا تن اي تاثير! بمراحل!!!

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مهندس19، Dr Samy و خضوع العقل
لا عادى
مجرد استثارة

• عجبني
التفاعلات: مهندس19
هكلمك بصفتي دكتور واقولك راي العلمي
اولا انت تعرض ل تروما وانت صغير كويس انها جت علي قد كدا وكان مجرد تحرش لكنها تروما برضوا لغبطت تفكيرك وميولك ومبقتش فاهم انت اي وعايز اي
ثانيا انت بناءا علي الحكتيه انت لست شاذا انت فقط فاقد اتجاه البوصله بتاعتك معندكش ثقه بنفسك بسبب شكل جسمك وتوزيع دهون في جسمك وحاسس انك انثي وبسبب تروما الصغر بتقول ما جايز انا انثي في جسم راجل وجايز مفروض اتناك وجايز وجايز كل دا غير صحيح
انت محتاج تظبط وزنك واعتقد جيم احسن حل ليك
ثانيا تبعد عن كل انواع البورن الشاذه والقصص والفيديوهات والصور
ولو احتاجت اي نصايح تانيه او عندك اي اسئله او عايز تاخد راي في اي حاجه قولي وانا عنيا ليك

• عجبني
التفاعلات: Manbisexual، ahmedboth و مهندس19
المثلية مش شذوذ
الشذوذ شيء ثاني

• عجبني
لا عادي لازم تتناك الاول وتعرف

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: gupA
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%