NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا لم اجرب أبدا أن أمارس الجنس مع سالب لأن في السودان لا يوجد سوالب كثيرين ولا حتي ببلدي الاصلي الكونغو لكن أنا احيانا اري بمواقع السكس سوالب يكونوا اجمل من الشراميط منهم من كان يراسلني ويتغزل بطول زبي ويفتحوا فيديو معي ويقولون لي زبك انت ب ١٠٠ حصان لكن ما جربت بالحقيقة ازغبهم وهل بيستطيعوا يتحملون طول زبي ؟؟

• عجبني
التفاعلات: سمسمه واو
حاجه مقرفه جدا حتي لو كان ناعم و لابس باروكه

• عجبني
التفاعلات: ماستر ماندينجو الكونغولي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا سالب، متناك
لكن ساعات بنيك رجالة
وبصراحة الموضوع مش ممتع
نيك الستات أمتع بكتير
لكن هي في الأول وفي الآخر ميول
فلو مش ميال انك تنيك سالب، يبقى بلاش أحسن وخليك مع الستات

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
انا لم اجرب أبدا أن أمارس الجنس مع سالب لأن في السودان لا يوجد سوالب كثيرين ولا حتي ببلدي الاصلي الكونغو لكن أنا احيانا اري بمواقع السكس سوالب يكونوا اجمل من الشراميط منهم من كان يراسلني ويتغزل بطول زبي ويفتحوا فيديو معي ويقولون لي زبك انت ب ١٠٠ حصان لكن ما جربت بالحقيقة ازغبهم وهل بيستطيعوا يتحملون طول زبي ؟؟
تعالى مصر اهلا بيك

أنا سالب، متناك
لكن ساعات بنيك رجالة
وبصراحة الموضوع مش ممتع
نيك الستات أمتع بكتير
لكن هي في الأول وفي الآخر ميول
فلو مش ميال انك تنيك سالب، يبقى بلاش أحسن وخليك مع الستات
انا نفسي اجرب سالب بنوتي

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
تعالى جرب معى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%