NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: طيزي ملبن, The Black Scrpion, 0متحرر0 و 21 آخرين
خالص للاسف دايما مولع🥵
انتا عايز يا عرص اجيبك و اكتفك و اشددك من شعرك و ارزع في طيزك و انتا مطلع لسانك زي الكلبة و البسك كلوتات اخواتك و اعشرك بيهم و احسسك بانك لبوة ضعيفة تحتي يامخصي و انك بتعرص علي اخواتك وانتا بتتناك وبتنقط عليهم من التعشير في طيزك

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سالب تعبان
انتا عايز يا عرص اجيبك و اكتفك و اشددك من شعرك و ارزع في طيزك و انتا مطلع لسانك زي الكلبة و البسك كلوتات اخواتك و اعشرك بيهم و احسسك بانك لبوة ضعيفة تحتي يامخصي و انك بتعرص علي اخواتك وانتا بتتناك وبتنقط عليهم من التعشير في طيزك
احححح نفسي اوي حبيبي

ممممم جامد اوي

ممممم جامد اوي
واضح ان محارمك خلو خورم طيزك ينبض من كتر التعريص علي لحمهم لدرجة شوفت الكومنت بتاعي طيزك ولعت من الدياثة لما قولت هلبسك كلوتات اخواتك و اعشرك بيهم و انيك اخواتك البنات قدامك و تبقي زي اللبوة تحتي انتا و اخواتك

واضح ان محارمك خلو خورم طيزك ينبض من كتر التعريص علي لحمهم لدرجة شوفت الكومنت بتاعي طيزك ولعت من الدياثة لما قولت هلبسك كلوتات اخواتك و اعشرك بيهم و انيك اخواتك البنات قدامك و تبقي زي اللبوة تحتي انتا و اخواتك
احححح انا و اخواتي تحت امر زوبرك

احححح انا و اخواتي تحت امر زوبرك
تعالي ياعرص خاص علشان هولعلك في قرونك و اخلي خورم طيزك الولع ده يولع اكتر علي اخواتك

عاوزه خزوق دي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%