NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو ازاي ازود هرمونات الانوثه اوي اوي كتير عندي
على فكره انا زي ما انتو شايفين الصورة ناعمه و لبوه ازاي بس حابه الانوثه تزيد اكتر عندي..؟
حد يعرف ازاي بجد ..؟
تعالي خاص وانا اقولك

على فكره انا زي ما انتو شايفين الصورة ناعمه و لبوه ازاي بس حابه الانوثه تزيد اكتر عندي..؟
حد يعرف ازاي بجد ..؟
ده انت وبتسال تزود ازي وانت الي وصلت الأنوثة دي ازي قولي سر الخلطة 😂♥️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم مقلة لقسم الاستشارات الطبيه

هسا حسب انت شو الي بتقصديه بالانوثة
اذا المقصد هو انه جسمك يكون انثوي اكثر ومحنتك اعلى فالحل برياضة
من الصوره جسمك كثير انثوي بس ظل تحسي بحالك جربي ظلي اللبسي لانجري او اي شيء بحسسك بانوثتك واتاملي جسمك بالمرآة

مرحبا
الهرمونات شيء خطر في جسم الانسان و هناك طبيب مختص في مسالة الهورمونات
رجاء من المشاركين عدم نصح احد بدواء او اي شيء لان هذا من اختصاص الطبيب!
تناول ادوية يختلف من شخص الى اخر و من جرعة الو اخرى و قد يسبب مشاكل و مضاعفات حرجة!
لهذا، الطبيب ينفعك في سؤالك هذا عمله
تحياتي لك

بتاخدي دواء يرفع مستوي استرو و بروجس في جسمك بس بنسبة حسب وزنك و سنك

حد يعرف ازاي بجد ..؟
تعالي اقولك ازي تزودي هرموناتك مع انك جامدة اوي 😍

حد يعرف ازاي بجد ..؟
انتي ليه عايزه تزودي ده انت كده سكسي زي حد اعرفه وبحبه اوي

حد يعرف ازاي بجد ..؟
يعم شوف دكتور تعرفو وإسألو السؤال دة لان ف كذا حقنة هرمون انوثة بس بتختلف الحقنة من شخص ل التاني والجرعة بتختلف يعني لو حد قالك اسم حقنة منهم وروحت انت جبت واحدة وخدتها ممكن تبهدلك كل الهرمونات الي ف جسمك وع اية إسأل دكتور احسن

بحاول اتواصل معاكي بقالي حوالي ٣ شهور ويمكن اكتر وقافل المنتدي بقالي حوالي شهر وراجع احاول اتواصل معاكي تاني ياريت متبخليش عليه اني اقرب منك

بحاول اتواصل معاكي بقالي حوالي ٣ شهور ويمكن اكتر وقافل المنتدي بقالي حوالي شهر وراجع احاول اتواصل معاكي تاني ياريت متبخليش عليه اني اقرب منك
تحت امرك يا حبيبي اتفضل

بص انا هديك الخلاصة بما انى دكتور يعنى 😂❤️
هرمونات الانوثة هتساعدك جدا في حتة نعومة صوتك مش حاجة تانى ولو هتساعدك فى شكل جسمك فهى بتعمل تثدى عند الرجالة ودى بيبقا مش شكلها جامد اوى . وليها اعراض جانبية كتير للاسف
طب انت عاوز حاجة تهيجك دايما ؟!
اللى بيهيج دايما اصلا هو هرمونات الرجولة " التستستيرون " وهو حتى المسؤول عن هيجان الستات لما بيزيد فيهم بيهيجو اكتر 😅 فانت لو عاوز تهيج فهتحتاج هرمونات الرجولة تزيد عندك ولو عاوز تحس انك بنوتة وكدا ممكن تجرب حبوب منع الحمل بس مش اى نوع لازم combined contraceptive بس زى ما قلتلك مش هتفيدك اوى .

بص انا هديك الخلاصة بما انى دكتور يعنى 😂❤️
هرمونات الانوثة هتساعدك جدا في حتة نعومة صوتك مش حاجة تانى ولو هتساعدك فى شكل جسمك فهى بتعمل تثدى عند الرجالة ودى بيبقا مش شكلها جامد اوى . وليها اعراض جانبية كتير للاسف
طب انت عاوز حاجة تهيجك دايما ؟!
اللى بيهيج دايما اصلا هو هرمونات الرجولة " التستستيرون " وهو حتى المسؤول عن هيجان الستات لما بيزيد فيهم بيهيجو اكتر 😅 فانت لو عاوز تهيج فهتحتاج هرمونات الرجولة تزيد عندك ولو عاوز تحس انك بنوتة وكدا ممكن تجرب حبوب منع الحمل بس مش اى نوع لازم combined contraceptive بس زى ما قلتلك مش هتفيدك اوى .
طيب اشمعنا النوع ده من حبوب منع الحمل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%