NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا معلش بقى مش قادره امسك نفسى
هو انت تحكم عليها بتاع ايه ياخويا واحده اتعرفت عليها وبقى بينكم علاقه وفجاه طلعت تعرفها تقوم فاضحها ومستغلها زى ما الناس ما بتقول
ما تسيبوها فى حالها وابعد عنها لو هيا عايزه كده ولو هيا بقى حابه تكمل كمل
لكن تمسكها زله عليها وتدوس وتاخد موبايلها والكلام ده ده هبل بعيد عنك
ولا انتوا الملايكه وهيا الشيطانه ولا ايه
عندك حق فعلا

• عجبني
التفاعلات: Justme، حمامه نونو وبزاز كبيره و محب الغموض
ما انا كلمتها مباشر
انا بتكلم ف نقطه ابعد عنها ومتسمعش لكلام الناس هنا انك تاخد الفيس بوك بتاعها علشان تتاكد انها مش هتعمل غلط تانى ماهى ممكن تديك الفيس وتعمل بداله عشره فكبر دماغك منها خالص وابعد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وهو يفلى موبايلها بامره ايه ياخويا يحكم عليها باماره ايه
مش احسن ما يقول لجوزها و يخرب الي بينهم لا يحاول يصلح حالها و يخليها تحافظ على بيتها

ابعد يا عم السادي هتقرف من نفسك طول حياتك لو هملت معاها حاجة وهتئل في نظر نفسك.

انا مش عارفه الناس حصلها ايه
ولا هو كل حد وقع تحت سنان التانى بقى مباح يعمل فيه اللى هو عاوزه
لا كل واحد عامل نفسه شيخ لما بيكون المصلحه لية

صبـ(⛅)ـُ(آٍلـٍـً(🌺)ـٍورٍدً)ـ(⛅)ـٍآٍآٍحً
انا تقريبا منمتش بسبب اللي حصل معايا امبارح بالليل عملت اكونت فيك ع الفيس وقولت اشوف الدنيا واتعرفت من فتره كدا علي وحده ع الفيس وكان مجرد كلام وهزار لحد ما قلب سكس بدون ما ناخد بلنا المهم اننا بدانها شات وفويس وعادي نودز وكس وكدا المهم انها كانت بتقولي انها متجوزه وجوزها بيسافر وبيرجع كل 3شهور يقعد معاها اسبوع او اتنين وبقالنا فتره وعادي امبارح انا صممت اننا نتكلم فيديو وبعد ضغط رهيب مني وافقت وفتحت كاميرا وكان الصدمه انها جارتي ومرات صحبي هي قفلت لما شافتني بس معملتش بلوك وانا من صدمتي كتبتلها انا هتجنن هو انتي انتي ولا حد شبهك
قالت انا بس في حجات انت متعرفهاش انا مش عارف انام من الفكر والصدمه يا تري لو انتم مكاني هتعملوا ايه كلامي للجميع رجاله وبنات
هل اكمل معاها واهو ع الاقل انا هحافظ عليها ولا ابعد ولا انبه جوزها ولا ايه
يا انت لما تكمل معاها كدا بتخافظ عليها 😂😂😂

ولو مكملتش اهو افضحها واخرب بيتها واسمي نبهت صحبي حبيبي

اي منطق تتحدث به
لو عملت كدا ف انت عملت كدا
مش معني ان عندك جلده بتقف انك احسن منها في حاجه
الشرف واحد سواء ل ست او راجل

انتو الاتنين ممكن تغلطو بعض لكن مافيش افضليه

وانت مش بتخب صحبك بدليل انك عايز تتيك مراته بدافع انا اولا من الغريب

ابعد عنها و هي كمان تبعد وكانك ولا تعرف حاجه
استر ها وسبها لتفسها وبلاش تقوم بدور القاضي ولو قمت بيه احكم ع تفسك الاول

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: أّلَسِـأّحًر
يا انت لما تكمل معاها كدا بتخافظ عليها 😂😂😂

ولو مكملتش اهو افضحها واخرب بيتها واسمي نبهت صحبي حبيبي

اي منطق تتحدث به
لو عملت كدا ف انت عملت كدا
مش معني ان عندك جلده بتقف انك احسن منها في حاجه
الشرف واحد سواء ل ست او راجل

انتو الاتنين ممكن تغلطو بعض لكن مافيش افضليه

وانت مش بتخب صحبك بدليل انك عايز تتيك مراته بدافع انا اولا من الغريب

ابعد عنها و هي كمان تبعد وكانك ولا تعرف حاجه
استر ها وسبها لتفسها وبلاش تقوم بدور القاضي ولو قمت بيه احكم ع تفسك الاول
انا مشوفتش حد عنده كميه الغباء الفكري زيك جلده ايه يا ابو بزاز كبيره انت ولا فاهم ولا عارف تفهم انا بقول اقتراح لاني مش عارف اعمل ايه تيجي انت يا ابو بزاز وتعمل نفسك دكر لا وكمان جاي تنصحني يا اخي شخره واحا

انا تقريبا منمتش بسبب اللي حصل معايا امبارح بالليل عملت اكونت فيك ع الفيس وقولت اشوف الدنيا واتعرفت من فتره كدا علي وحده ع الفيس وكان مجرد كلام وهزار لحد ما قلب سكس بدون ما ناخد بلنا المهم اننا بدانها شات وفويس وعادي نودز وكس وكدا المهم انها كانت بتقولي انها متجوزه وجوزها بيسافر وبيرجع كل 3شهور يقعد معاها اسبوع او اتنين وبقالنا فتره وعادي امبارح انا صممت اننا نتكلم فيديو وبعد ضغط رهيب مني وافقت وفتحت كاميرا وكان الصدمه انها جارتي ومرات صحبي هي قفلت لما شافتني بس معملتش بلوك وانا من صدمتي كتبتلها انا هتجنن هو انتي انتي ولا حد شبهك
قالت انا بس في حجات انت متعرفهاش انا مش عارف انام من الفكر والصدمه يا تري لو انتم مكاني هتعملوا ايه كلامي للجميع رجاله وبنات
الشيطان مش هسيبك لكن ممكن **** بيحب جوزها انها وقعت مع واحد محترم ويرجعها لعقلها

• عجبني
انا مشوفتش حد عنده كميه الغباء الفكري زيك جلده ايه يا ابو بزاز كبيره انت ولا فاهم ولا عارف تفهم انا بقول اقتراح لاني مش عارف اعمل ايه تيجي انت يا ابو بزاز وتعمل نفسك دكر لا وكمان جاي تنصحني يا اخي شخره واحا
،😂😂😂😂😂
هو انت فاكر لما تقول الكلمتين دول هازعل ههههههه اذا كان انا اللي كانب اسم الاكونت بتاعي كدا

وان كان عل الغباء ف اهو بنتعلم منك
بس بصراحه جديده دي ... عايز ينيك مرات صاحبه علشان يحافظ عليها
او ما ينكش بس يطلع بطلع قدام صاحبه و يقوله ف يخرب بيتها علشان بردو الجلده اللي عندك معرفتش تبلها 🤣🤣🤣🤣

بلا وكسه

• بيضحكني
،😂😂😂😂😂
هو انت فاكر لما تقول الكلمتين دول هازعل ههههههه اذا كان انا اللي كانب اسم الاكونت بتاعي كدا

وان كان عل الغباء ف اهو بنتعلم منك
بس بصراحه جديده دي ... عايز ينيك مرات صاحبه علشان يحافظ عليها
او ما ينكش بس يطلع بطلع قدام صاحبه و يقوله ف يخرب بيتها علشان بردو الجلده اللي عندك معرفتش تبلها 🤣🤣🤣🤣

بلا وكسه
انت مش فاهم اعمل فيك ايه؟ بنقول مكنتش اعرف انها مرات صحبي ولما عرفت بقول ايه الحل؟

فكره حتي النقاش بردو فشلت فيها
انصحك تحاول تتعلم تكون اجتماعي اكتر وتتقبل النقد من الغير
مش تهيج علي نفسك بالشكل دا
خطر عليك وممكن تتعب..
وانت خساره 😉

• بيضحكني
فكره حتي النقاش بردو فشلت فيها
انصحك تحاول تتعلم تكون اجتماعي اكتر وتتقبل النقد من الغير
مش تهيج علي نفسك بالشكل دا
خطر عليك وممكن تتعب..
وانت خساره 😉
طيب كدا عرفت اخرك

انت مش فاهم اعمل فيك ايه؟ بنقول مكنتش اعرف انها مرات صحبي ولما عرفت بقول ايه الحل؟
ما انا بقولك سبها ف حالها ... وريح دماغك
المعادله خسرانه ف الناحتيتن

نكتها هتخسر نفسك وتكره نفسك
ولو عرفته هتخرب بيته وهو اول واحد هيلومك
وهيسالك
عرفت منين
والشك هيجي ف دماغه

ريح بالك وفكك منها الايام كافيه تعالج امرها او تفضحها

• عجبني
وهو يحكم عليها بتاع ايه اصلا مهى حره انتوا بتقولوا ايه بس ايه القرف ده

عندك حق هو ملهوش أي حكم عليها
لاكن ممكن يمشي معاها ب النصيحه
ده لو بيحب صاحبه انما يفتش ويمسك
عليها ذله الشغل ده بتاع الخولات
ولا ايه
@دندوشه

الموضوع قديم وزمانك إتصرفت خلاص .. لكن :

لو سألتني من 10 سنين أو أكتر هقولك دوس يا معلم ، فرصة حد لاقي نسوان اليومين دول ! 😀

لكن دلوقتي هقولك إستر عليها ولا كأنك عرفت حاجة ، وولا تقول لجوزها ولا تلفت نظره أصلا ، لكن بما إنكم إنكشفتم لبعض ولسة بينكم كلام فإنصحها بينك وبينها ، وقولها المرة دي جت سليمة لأنك وقعتي معايا ، المرة الجاية محدش عارف ممكن تقعي مع مين ويستغلك ويبتزك إزاي !

بما إنها طلعت مراة صاحبك فخليك جنتل مان معاها ، هتكبر في نظرها اكتر وفي نظر نفسك وهتحافظ علي علاقتك بصاحبك .

• عجبني
ضحكني كلامك
تحافض عليها ازاي يعني حتغلفها ببلاستك و تحطها فالتلاجة مثلا
انت عاوز تعمل ايه؟
بتقول مرات صاحبك… حافض على صاحبك الاول
والا حتى اعمل باصلك …و اعزم عليه.
تقلت شوية فدي… معلش … السن بقى و الروماتزم بعيد عنك يابني بيخليني عصبية… و مش عارفة اشيل الشبشب زي زمان… الشبشب الخشب… الي بيعلم على قفى اي واحد ييستضعف النسوان و بيسقل بيهم و عاوز يعمل رااااااجل على حرمة
و على قولة حبيبيتي فوفة
اسفخص على دي عيلة…
انت تروح يابني تقعد مع نفسك
الي يخون صاحبو ده انسان واطي
و الي يخون جارو ده انسان واطي واطي
و االي يخون الستر ده بقى اوطى الواطيين!

ضحكني كلامك
تحافض عليها ازاي يعني حتغلفها ببلاستك و تحطها فالتلاجة مثلا
انت عاوز تعمل ايه؟
بتقول مرات صاحبك… حافض على صاحبك الاول
والا حتى اعمل باصلك …و اعزم عليه.
تقلت شوية فدي… معلش … السن بقى و الروماتزم بعيد عنك يابني بيخليني عصبية… و مش عارفة اشيل الشبشب زي زمان… الشبشب الخشب… الي بيعلم على قفى اي واحد ييستضعف النسوان و بيسقل بيهم و عاوز يعمل رااااااجل على حرمة
و على قولة حبيبيتي فوفة
اسفخص على دي عيلة…
انت تروح يابني تقعد مع نفسك
الي يخون صاحبو ده انسان واطي
و الي يخون جارو ده انسان واطي واطي
و االي يخون الستر ده بقى اوطى الواطيين!
طيب بما انك دخله بصدرك فعاوز اقولك ان القوبقاب اللي بيعلم ع القفا دا تدي نفسك بيه علي وشك خمسين واحد من غير ما تخدي بالك وبالنسبه للسن فانتي بتكلمي واحد كبير مش *** ولما بقول احافظ عليها مش معناه اني هنام معاها اقصد انها لو مع حد تاني هتلاقي صورها هنا واللي يستضعف انثي والهريه دي تهريها بعيد مش معايا وبلاش نصايح منك علشان المراره فرقعت يا تردي بادب يا تعتبري نفسك مشوفتيشت الموضوع اصلا
وعلي رأي الخليجه
السالفه تالفه
انا مش عارفه الناس حصلها ايه
ولا هو كل حد وقع تحت سنان التانى بقى مباح يعمل فيه اللى هو عاوزه
يعني ايه تحت سنان؟

أقفل الأكونت ده خالص و أنسى و لا كأن حاجة حصلت...
لأنك لا هتعرف تخليها تبطل ، ولا هتعرف تجيبها لصاحبك إزاي و تقوله إن مراتك شرموطة على الأقل على النت ، ولا ينفع تطعن صاحبك و جارك فى ضهرها
خلى الطعنة لو هتيجي لصاحبك تيجي من الغريب!! 💔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%