NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هتعمل ايه يا اللى ....

mandooo2014

نسوانجى بريمو
عضو
صباح الخير على الجميع

الموضوع ده جه فى بالى وانا بقلب فى الصور وشفت صورة واحده اعرفها :giggle:

وقلت هعمل ايه وقعدت افكر وجه فى بالى افكار كتير فعلا

بس موضوعى مش هاخد اراء انا وصلت لقرار بس حبيت اعرض الموضوع ان لو لاقيت صور فاضحه او سكسيه لحد تعرفه وطبعا ما اقصدش حد

من المحارم او الاقربين بس فرضا حد تعرفه هتعمل ايه وهتتصرف ازاى؟

• عجبني
التفاعلات: GMA, العنتيل الاصلي, Jocasta و 2 آخرين
أولآ هواجهو، و اعرف السبب، وعلي حسب إجابته هيكون رد فعلي
وفي جميع الحلات هيكون رد فعلي قاسي عليه،

• عجبني
التفاعلات: شهواني صعيدي، Mohvmed vhmed ،🥷🚀 و mandooo2014
أولآ هواجهو، و اعرف السبب، وعلي حسب إجابته هيكون رد فعلي
وفي جميع الحلات هيكون رد فعلي قاسي عليه،
احنا بنتكلم سواء ولد او بنت ايا كان صديق جار حد معرفه من الشارع الخ
بس رد فعلك عجبني

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
ممكن يكون انسان كلب ضحك عليها او اتسرق تلفونها وعلية حجاتها الخاصة لكن تحاول تعرف اية الموضوع ولو الانسانة دى محترمة تحاول تخليها تعمل طلب لاادارة المنتدى وتحذف صورها وبكدة تبقى عملت معاها احلى واجب وجميل وحتى لو فية فى النية حاجة هاتوصلها بردى من الطريق دا وتحياتى

• عجبني
التفاعلات: mandooo2014
هستفاد منه

• بيضحكني
التفاعلات: mandooo2014 و شهواني صعيدي
انا رأيي تعمل نفسك مشوفتش حاجة وتستر عليها واكيد مش هتستفاد حاجة لوفضحتها سؤاء قريب أو غريب

• عجبني
هكبر مخي هو او هي حرين

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن يكون انسان كلب ضحك عليها او اتسرق تلفونها وعلية حجاتها الخاصة لكن تحاول تعرف اية الموضوع ولو الانسانة دى محترمة تحاول تخليها تعمل طلب لاادارة المنتدى وتحذف صورها وبكدة تبقى عملت معاها احلى واجب وجميل وحتى لو فية فى النية حاجة هاتوصلها بردى من الطريق دا وتحياتى
انا رايي ان مفيش غصب فى اى علاقه لو مش راضيه فى داهيه وفى الف غيرها ... لكن ردك ان فعلا اغلبهم بيكون مضحوك عليهم او بيكون حصل انفصال وبداعى الانتقام بينشر الصور

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
انا رأيي تعمل نفسك مشوفتش حاجة وتستر عليها واكيد مش هتستفاد حاجة لوفضحتها سؤاء قريب أو غريب
اكيد مانقصدش الفضيحه احنا نقصد انت هتتصرف ازاى كمساعده

انا رايي ان مفيش غصب فى اى علاقه لو مش راضيه فى داهيه وفى الف غيرها ... لكن ردك ان فعلا اغلبهم بيكون مضحوك عليهم او بيكون حصل انفصال وبداعى الانتقام بينشر الصور
كلامك مظبوط لكن خدها كلمة منى ابعد الشر وغنيلة وحاليا الواحد يخلية فى حالة احسن .. وفى مثل بيقول . من تدخل فى مالا يعنية سمع مالا يرضية .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%