NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جمال جميل

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تخيل معايا كدة انت شغال فشركة و امك فيها و فيوم دخلت عشان تكلم المدير سمعت صوت هبد فتحت لاقيت المدير رافع امك كدة و نازل فيها هبد و دعك هتعمل ايه ؟

JN3tg5v.md.webp

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: 3ashk, Aus99, ديووووووث مرتي و 8 آخرين
تخيل معايا كدة انت شغال فشركة و امك فيها و فيوم دخلت عشان تكلم المدير سمعت صوت هبد فتحت لاقيت المدير رافع امك كدة و نازل فيها هبد و دعك هتعمل ايه ؟

JN3tg5v.md.webp
هصورها

• عجبني
التفاعلات: ديووووووث مرتي، Egyptian walfe و MADAM SOSO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

JN3tg5v.md.webp
اتمنى

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe، MADAM SOSO و ELsaahir
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ديوث عيلتي كلها
هروح اركبها وارزع فيها معاه

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe

JN3tg5v.md.webp
انا المدير

مش هعرف اعمل حاجه

• عجبني
التفاعلات: 3ashk و Egyptian walfe

JN3tg5v.md.webp
حقلون اسف على الازعاج

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عمر٧٧
همصلو

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: asaad2024 و عمر٧٧

JN3tg5v.md.webp
وهوا حد بيقطع رزقه بايده

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عمر٧٧
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%