NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هتفرج

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هتعمل ايه لو دخلت بيتك ولقيت حد من اهلك كدا
ومين الي هتشوفها كدا؟
زوجتي بخليها تستمتع وبعد ما يخلص بنزل لبني على وشها

• عجبني
التفاعلات: ميهمكش، بطل مصر في نيك الطيز و The_Cuck
هتعمل ايه لو دخلت بيتك ولقيت حد من اهلك كدا

ومين الي هتشوفها كدا؟
مراتى وقتها اقف اعلي فنفسى وف بتاعى

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز، اردني رايق و zobry gamed 200
مش اول مره اشوف أختي ب الوضع ذا

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز و ابو سامي
  • عجبني
مرااااتي ،هنزل على ركبي امص زبره وكسها ❤️🤤
شكللك لبوة اوي يا دلدول و مراتك مخلياك بقرون كبيرة كل ما تتخيل واحد بيرزع طيزها و انتا خورمك يولع و تبقي زي اللبوة الحيحانة

• عجبني
التفاعلات: Love my wife
نفسي ادخل بيتى الاقى منى مراتى اللبوه فى المنظر ده اوف هاتجنن
هتلاقي خورمك ولع و قعدت تتفرج علي لحم مراتك مني اللي عاملة نفسها محترمة و هي بتتناك اوي و انتا في الشغل و مخلياااك عرص علي لحمها

نفسك تشوفها كدة فاتحة طيزها وانا برزع وانتا تدخل البيت تسمع اهاتها و تقرب تبص تلقيها ملط وانا بعصر لحم مراتك الطري اوي في حضني و زبي راشق جوة كسها و طيزها و هي مستمتعة و انتا تشوف كدة تترعش و تنقط علي نفسك

نفسك تشوفها عريانة. وانا واخدها في حضني و بحلب صدرها و بفعصه و بلحسه وهي قاعدة علي زوبري و بنططها عليه و بعصر لحمها في حضني اوي و مخليها تتلوي و انتا تشوف كدة وخورمك يولع من الهيجان وتنقط علي نفسك

اختى وهقعد تحت رجليها الحسها
هتلقيني مفعصها جوة حضني و بلحس لحمها الطري و انا راكب عليها و مخليها تتلوي و اخليك تسمع اهاتها و احلب بزازها علي وشك و اخليك دلدول تحت رجليها و اللبن عمال ينقط من صدرها علي وشك و انا بعصرها و انا خنيث بتلعب في خورمك و بتاعك بينقط من الهيجان

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: (Slave)
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%