NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المتعلمة تعرف معني مداعباتك وتتمتع منك وتمتعك إنما البنت عاوز تعلمعا وطبعا مش هاتقدر تفتحها أو تفتحها وفي جميع الأحوال البنت عاوزة تتعلم الاول علشان تمتعك أما الأرملة فجربت قبل كده وانا عن نفسي هاخليها تقول انها ماتناكتش قبل كده من المتعة اللي هادوقها لها
مبخفش يالا من الثقه دى

بنت بنوت لان ولا حتي لو الارمله جسمها العالم كلو بيموت عليها بنت بنوت دي ليها طعم تاني خالص حاجه كده اول لمسه وبعيدا عن الجنس هيكونو عشرين يوم جمال
شكلك انت الخبرة

• بيضحكني
التفاعلات: Tawel
مبخفش يالا من الثقه دى
لا وشرفك انا كمان لو حددت اليوم ال 13-14-15 لدورتها احلفلك أنها هاتقوم وهي شايله من نطفتي وحبلت

• عجبني
التفاعلات: Om Ahmed
لو خيروك تعيش اسبوع مع بنت 20 سنه جميلة بنت بنوت و وحده 42 سنه ارمله تختار مين فينا؟
الأرملة من غير تفكير 😂

• عجبني
الكبيرة تمتعني وخبرة في كل حاجة هتبقي زي العجينة في ايدي

• عجبني
لو خيروك تعيش اسبوع مع بنت 20 سنه جميلة بنت بنوت و وحده 42 سنه ارمله تختار مين فينا؟
هو طبعا بعيدا عن انك مينفعش تكون في مقارنة مع غيرك انت يا أربعيني ياوحش الكون بس احتراما للموضوع برضه هختارك انت طبعا يا عسل بزيادة

• عجبني
التفاعلات: Om Ahmed و انتش
اسمه زنا يا ام احمد وهى امك راضيه عن كده اصلا فعلا

• الكلام ده مش عجبني
بدون تفكير 42 سنه طبعا

• عجبني
بصي يا ام احمد الموضوع دا عاوز تفكير عميق مش اي حد يجاوب عليه... انا كمثال لو متاع افتح البنت مش هبص للأرمله الأرمله اتناكت و شبعت نيك أما البنت لسه بخيرها و انا اول واحد هقطفها ، انما لو مش متاح افتح البنت هروح للأرمله.
الموضوع ببخضع للمصلحه البحته

تحياتي

• عجبني
اللى ترضى تتجوزنى هلى اللى هختارها الشمال شمال حتى لو متربيه فى مكه

• عجبني
البنت

• عجبني
ا
البنت الصغيرة عادي.. 💀

• عجبني
اختارك يقلبي 🔥👀

• عجبني
اكيد الارمله الخبرة وياسلام لو بقالها سنه او اتنين ارمله هيبقي السرير بيطلع نار من كل جسمها

• عجبني
فوق ٣٩ وانا ٢٥ مصر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤال بس هنعيش الاسبوع علي انهي مبدأء الاول عشان اجاوب صح وبصدق؟

اهم حاجة انها تكون حيوية و احسن ان فيها روح و حياة .... فاهمه قصدي .. يعني مش فارق السن 👍🏼👍🏼

هختار 42 سنة هيبقي كل واحد فينا بيدور ع اللي نقصه وهنكمل بعض هي ممكن يكون ناقصها حد يهتم بيها ويحسسها بالحب وف العلاقة كمان وانا هكون محتاج حنان و حب ومشاعر فده احسن اختيار

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%