NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة مشكلة هتتصرف ازاي وقتها

• لا تعليق
التفاعلات: mor2010
هو انت مش بتقول بطلت من فتره
نفضحها احنا بقى عشان ترجع تانى
لا بس دا صحبك و يعز عليك هتسبه غفلان... ترضي انت صحبك يغفلك عن حاجة مهمة زي دي

يعني مش هتستر عليها؟
نفس الكلام من لم ترض بستر الخالق و بتأذى الغير ف اكثر ما افعله هو جعلها تجنى على نفسها

• عجبني
التفاعلات: ki1inG
نفس الكلام من لم ترض بستر الخالق و بتأذى الغير ف اكثر ما افعله هو جعلها تجنى على نفسها
بس اللي ستره الخالق ميفضحوش عبده

• عجبني
يعنى انت هتسيبه حتى و هى لم ترضى بالستر
انا حسيبه ياخد رزقه
و على نيته حيرزق و الطيبون للطييات في الآخر
المهم اني مكونش سبب في فضح من ستره الخالق عن عيون الخلق

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: مرحب
  • عجبني
بس اللي ستره الخالق ميفضحوش عبده
انا مقلتش هفضحها و كده كده الموضوع مش كلام يكتب ولا موقف يُتخيّل فى ملابسات تانيه هى ال هتحكم

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin
انا مقلتش هفضحها و كده كده الموضوع مش كلام يكتب ولا موقف يُتخيّل فى ملابسات تانيه هى ال هتحكم
زي ايه؟

طيب و صحبك.. ترضها علي نفسك.. صحبك يكون عارف ماضي اللي هتتجوزها و يسيبك علي عماك؟
بص هو السوال دا ليه كذا اجابه يعني اول واحده
1-ممكن يكون عارف وعايز يتسرها وينسيها ماضيها
2-ممكن تكون هيا تابت وعايزه تمشي ف طريق الصح
3-ممكن انا اوقفها وافهم دماغها لو لقيتها مش سالكه هكلم صحبي وهقوله
وبعدين اللي ستره ربه ميفضحوش عبده مهما عملت اي..

• عجبني
طيب و اللي يهمك امره... هتسبيه؟
كل واحد مربوط من عرقوبه نخلينى بعيد احسن عشان مدخلش نفسى فى حوارات 🙄

• عجبني
لو حد يهمك امره.. عرفت انه هيتقدم لواحده صمعتها مش كويسة بس هي بطلت من فترة.. هتتصرف ازاي و متنساش انه مهم بالنسبالك

لو واحدة تعز عليكي عرفتي ان في واحد عايز يتقدملها بس هو نسوانجي و فاسد شوية بس بيحاول يبطل اللي بيعمله علي قد ما يقدر

هتتصرف/ي ازاي؟
انت جايب شي حصل فعلا معاي حقيقي

ووقتها تدخلت علشان أهله طلبو مني أكلمه، وكلمته ووضحتله الموضوع
للأسف خسرته وكمل هو معاها

بعد 5 سنين رجعلي يعتذر ويقول يا ريت سمعت كلامك وقال كلمة حلوة جدا وقتها عمري ما بنساها: أنا بعت صاحبي علشان كلوت حريمي

• محزن
لو حد يهمك امره.. عرفت انه هيتقدم لواحده صمعتها مش كويسة بس هي بطلت من فترة.. هتتصرف ازاي و متنساش انه مهم بالنسبالك

لو واحدة تعز عليكي عرفتي ان في واحد عايز يتقدملها بس هو نسوانجي و فاسد شوية بس بيحاول يبطل اللي بيعمله علي قد ما يقدر

هتتصرف/ي ازاي؟
بص هو انت قلت انها تابت بس الفكرة ان انا لو حطيت نفسي مكانه مش هرضاها لنفسي وفي نفس الوقت مش عاوز أكون أذى للبنت اللي تابت الحوار صعب ومتعقد بس الشرع بيقول ان اللي كانت كدا وتابت ومحدش عرف تستر عليها ومتقولش لحد مدام تابت وتتعامل معاملة العفيفة اللي لسه بتول متفتحتش

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس افرض صاحبك شك انك بتقول كدا بس عشان تخرب عليه عشان عينك منها.. هتتصرف ازاي
متنساش ان امره يهمك
هسيبه
وبعد ميعرف نتصرف انا وهو بقا متشغلش بالك انت 😂😂

• بيضحكني
صاحب عمرك
بص هو ده من النحيه العاديه انما نا ك شخصيه برا المنتدي هو **** سترها مين نا عشان افضحها مهما حصل مقدرش اتكلم لان ممكن اكون فيوم مكانه طبعا مش هينفع استدل بأيات قرآن وكده ...

• عجبني
التفاعلات: ki1inG و mondy_2
طيب لو هو ما اخدش شورتك... و كان عازم انه يتجوزها.. وانت عارف انها مش كويسة... هتتصرف ازاي؟ متنساش هو عزيز عليك و يهمك امره
اذا كان عزيز عليا يعني هو بمثابة القريب أكيد اخبره و الي يكون منه هو حر فيه المهم اكون ريحت ضميري

• عجبني
التفاعلات: ki1inG و mondy_2
فعلآ في ناس بتفكر بالطريقة دي... و الاغلب كمان... بس قولي واحدة من الطرق الغير مباشرة دي اللي هتعرفن بيها
ماسدج صراحه مثلا اكاونت فيك بس لازم ياخد ثقه بعدين انت بتقدم نصيحه انا بفضل انك تقول بنفسك وتنصحه قبل كان به مقبلش ذنبه علي جنبه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%