NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ghada Ahmed

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
4 يناير 2023
المشاركات
465
مستوى التفاعل
704
نقاط
0
الجنس
أنثي
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هاي يا جماعة

النهاردة جيبالكم قصة جديدة تفاصلها كلها حقيقية مع تغيير الأسماء بس

القصة بين ولد اسمه هاني واخته اسمها ميادة

هاني وميادة

انا اسمي هاني عمري حاليا 35 سنة مش متجوز لعدم امكانية الزواج نظرا لاحوالي المادية باحب الجنس جدا بدرجة فوق الوصف اتعرفت على كذا بنت ومارست معاهم الجنس بس كنت دايما باحلم باني انيك اختي ميادة

ميادة عندها 27 سنة مش متجوزة بردو بتشتغل في احدي دول الخليج جسمها سكسي بدرجة كبيرة

كنت وانا صغير حاولت معاها اكتر من مرة اني انكها بس طبعا كل محولاتي فشلت وهي اصبحت من وقتها بتخاف تجتمع معايا في مكان لوحدنا لانها حاسة اني هاحاول تاني معاها

المهم انا حاليا عايش لواحدي بعد ما اخويا الاكبر مني سافر لظروف شغله وطبعا والدي ووالدتي متوفيين

الموضوع دة حصل من فترة

اختي ميادة نزلت اجازة وطبعا كانت بتنزل دايما على احد الاقارب خالتي او عمتي المهم متبقاش معايا لوحدنا وكنت هاتجنن ومش عارف اعمل ايه علشان اوصلها لحد الاجازة دي اللى غيرت كل حاجة وخلتني استمتع بجسمها اللى يوقف اي زب

اختي نزلت الاجازة وطبعا كالعادة كانت نازلة عن عمتي المهم تشاء الظروف ان يحصل ظروف وتضطر عمتي للسفر لعمي في اسوان

واختي كانت متخانقة في الفترة دي مع خالتي اللى كانت ممكن تنزل عندها ومبقاش فيه حل غير انها تيجي تقعد عندي وفعلا اقنعتها بدة وهي وافقت لان مكنش فيه حل تاني

استقبلتها في المطار بالورود بس هي طبعا كانت قلقانة جدا من انها تبقي معايا لوحدنا بس انا حاولت بكل الطرق اني اضيع الخوف دة منها واخليها تقتنع اني اتغيرت كتير بالذات اني كنت باتعمد اني اكلم اي بنت من الى انا اعرفهم قدامها وكتير كنت اتعمد اسيب البيت وانزل واسبها على راحتها

فضلت على الحال دة اول شهر وهي بدات تطمن اكتر لاني اتغيرت حتى بقيت تهزر معايا وتحاول تنسي كل الى حصل زمان وفعلا انا كنت مش مبين ليها اي حاجة ولا حتى كنت بابص ليها باي نظرة جنسية زي زمان ودة طمنها ليا اكتر

الجو في مصر زي ما انتو عارفين بيكون حر في فترة الصيف وهي كانت بدات تاخد راحتها في اللبس في البيت

بضيهات حمالات وشرطات فوق الركبة بشوية وحتى كانت اوقات تنسي تبلس برا اما طبعاكنت شايف الموضوع دة وهاتجنن وكل الى كنت باعمله اني اودي وشي الجهه التانية وادخل الحمام افضل احلب في زبي لحد ما اهدي واخرج كاني مافيش حاجة

فضلت على الوضع دة اسبوع لحد ما خلاص مبقتش مستحمل هاتجنن وانكها باي طريقة

المهم بدات اخطط لاني اغتصبها وفعلا جهه اليوم المنشود نزلت بالصدفة البحته جدا

ميادة تعبت فجاة وراحت تكشف لان كات حست بالم فظيع في رجلها رحنا للدكتور وكتبلها على علاج منه دوا مسكن علشان الالم

اول يومين كانت بتاخد الدوا وتدخل تنام بعده بشوية ولاحظت ان الدوا بيخليها تنام على طول

تالت يوم بعد ما دخلت تنام بحوالي ساعة كدة دخلت عليها الاوضة على اني نسيت عندها الموب بتاعي ومحتاج اعمل تليفون

المهم طبعا دخلت بشويش جدا وندهت عليها بصوت مسموع بس مش عالي قوي وسالتها مشفتيش يا ميادة الموب بتاعي على اساسا انها بتقلق على طول طبعا لقتها مش بترد قمت مقرب منها شوية وندهت عليها تاني بردو مرضتش عليا

قمت مقرب اكتر وحطيت ايدي على كتفها وهزتها بشويش بس هي كانت نايمة خالص تقريبا بس خفت قوي انها تصحي فخرجت وسبتها

اليوم الى بعده عملت حسابي وطبلت من واحد صاحبي دكتور حبوب منومة علشان مش باعرف انام وفعلا جابلي قرصين وقالي اخد نص واحد وانا انام على طول اخدت القرصين وانا طاير من الفرح ميادة بتاخد مسكن ولو قدرت اديها قرص المنوم كمان يبقي ضمنت انها مش هتصحي ابدا

قبل ما اروح عديت على صيدلية واشتريت قرص فيجرا علشان كنتت عاوز اقدر انيك فيها اطول فترة ممكنة لاني عارف اني لو عملت كدة هتتحول لمومس ومش هتقدر تستغني ابد عن زبي

فعلا رحت البيت وطحنت قرص منهم ووقت النوم في ميعاد الدوا اتعمدت اني اشغل فيلم كرتون كانت نفسها تتفرج عليه وفي نص الفيلم كدة جهه ميعاد الدوا فقلت ليها استني اعمل عصير عنب وتفاح لانها بتحب العصير دة قوي وفعلا وقفنا الفيلم ورحنا المطبخ نعمل العصير هي كان يومها لابسة بيجامة رهيبة عبارة عن شورت فوق الركبة بحاجة بسيطة بس واسع وخفيف جدا والقطعة الى فوق تي شيرت نفس الشيء وواسع بس طبعا مقفول بزراري من عند الصدر بس كانت البجامة خفيفة قوي ويومها مكنتش لابسة برا تحت البجامة على اساس ان البجامة مقفولة

دخلنا المطبع وانا مجهز القرص الة طحنته في جيبي وبدانا نجهز العصير وقطعت التفاح وهي قعدت تفصص العنب

المهم مكنتش عارف ازاي احط القرص ليها في العصير وهي واقفة فطلبت منها تجبلي الاطباق اللى كنا بنتعشي فيها على ما افضي العصير وتجيب كمان الدوا بتاعها بالمرة على ما افضي انا العصير واوديه الاوضة الى فيها الكمبيوترعلشان نكمل الفيلم علشان نلحق نخلصه قبل ما تنام

اول ما خرجت من هنا قمت مفضي القرص في كباية من الكبيتين ودوبته فيها بسرعة

كانت هي رجعت معاها اطباق الاكل وانا قمت سايبها تدخلهم التلاجة واخدت ازازة مية وطلعت بالعصير على اني هاسبقها وحطيت الكبيتين بس قربت الكباية اللى فيها الحبه ناحيتي هي رجعت مش واخدة خوانة ن اني عملت حاجة لاني زي ما قلت خلتها تطمن ليا شوية ومجاش في بالها ابا اني ممكن اجيب حبوب منومة المهم اخدت الدوا وشغلنا الفيلم طبعا وهي بتاخد الدوا اتعمدت اني اخد الكباية بتاعتي واخد منها شوية فاخدت هي كمان كبايتها وبدات تشرب العصير لحد ما خلصته كله ولقتها بتقولي العصير دة جميل قوي لاني شاطر جدا في عمل العصاير وبعض اصناف الاكل

فانا قلت ليها بالهنا والشفا لو عاوزة تاني اقوم اعملك فقالت لي لا خلاص بقي بكرة لاني مدروخة وتعبانة وعاوزة انام

فقلت ليها طيب كملي الفيلم بس قبل ما تنامي فقالت لي مش قادرة بجد عاوزة انام علشان اريح رجلي فقلت ليها خلاص روحي وسبتها تدخل واتعمت اني افضل قاعد مكاني كاني باكمل الفيلم هي دخلت تنام وانا فضلت مش على بعضي قعدت اكتر من نص ساعة عمال الف حوالين نفسي مش عارف اعمل ايه خايف تكون لسة منمتش وخايف كمان يكون صاحبي اداني دوا مش منوم فقمت اتصلت عليه وقلت ليه الدوا بتاعك ة برضو معملش نتيجة ومش عارف انام غرم اني اخدت قرص كامل

فسالني على الميعاد الى اخدته فيه فقلت ليه من حوالي ربع ساعة كدة بس برضو مش عارف انام فضحك وقالي يا عم غمض عنيك بس هو تاثيرة بعد نص ساعة بالكتير وحتنام زي القتيل فقعدت اقوله انه شكله كدة بيشتغلني وان دة مش منوم فحلف لي بانه اداني منوم ممتد المفعول كمان بس هو تاثير الدوا مش بيكون في لحظتها بس اول ما بانام خلاص مش باصحي تاني غير بع على الاقل لو مافيش حد ازعجني بعد 6 ساعات فقفلت معاه على اساس اني هادخل اجرب ولو معملش حاجة اخد القرص التاني لاني هاتجنن وانام

وقعدت ربع ساعة تاني الف حوالين نفسي وبعدين قلت بقي مبدهاش انا ادخل اشوف واتاكد لو كانت نامت ولا لا بالذات ان المسكن الى بتاخده اساسا بينيمها معقول بس طبعا لو حاولت اني احركها ببدرجة اكبر اكيد هتصحي ولو دة حصل اكيد هتفضحني

المهم دخلت عندها بحجة اني عاوز حاجة للصداع لاني مش متعود على اني باخد اي حاجة ليه غير لو كان صداع لا يحتمل ابدا دخلت وفتحت النور وندهت عليها اسالها عن اقراص الصداع الى معاها

هي مردتش طبعا فضلت باصص عليها شوية لقتها مش بتتحرك قمت رايح ندهت عليها تاني وهزتها يايدي من كتفها كدة فضلت نايمة وماتحركتش

قت قربت اكتر منها ولمست عنها بصباعي ومعملتش اي حركة خالص قمت فاتح جفنها بايدي خفيف وطيت صباعي بحيث انه يلمس عنها لاني كنت قريت ان لو الانسان بين النوم عملت الحركة دي عينه بتقفل تلقائي فعملت النتيجة طبعا انها كانت في سابع نومة

انا مصدقتش نفسي معقولة ميادة بقيت اخيرا بين اديا اعمل اي حاجة فيها من غير اي مقاومة منها وقتها خرجت من الاوضة ورحت اخدت قرص الفيجرا بمية كتير لاني كنت متعمد اساسا اني ماكلش كتير لاني عارف ان تاثير القرص دة لازم على بطن فاضية نوعا وكل الى انا كنت واكله ربع غريف وكباية عصير والاكل اساسا كان عدي عليه اكتر من 3 ساعات

ورحت راجع ليها تاني لقتها على نفس الوضعية الى ككنت سايبها فيها قمت مقرب منها وقعدت امشي ايدي على كتفها من فوق البيجامة اللى كانت خفيفة جدا

ميادة وقتها كانت نايمة على جنبها ومتغطية بمفرش فقمت بدات ارفع المفرش من عليها وهي مافيش اي حركة لحد ما المفرش اتشال من عليها خالص كل دة وانا جسي كلة بيرتعش من الارتباك فسكت شوية وبدات انظم نفسي اكتر علشان اوصل لاللى انا عاوزه

دقايق وبدات المرحلة التانية خلتها نايمة زي ما هي وبدات افتح زراير التي شيرت الى هي لبساه لحد ما فعلى فكيتهم كلهم ورفعت جهه منه لفوق شوية وبدات المس صدرها وهي فضلت طبعا من غير اي استجابة خالص بس مكنتش مستمتع لاني كنت عاوز انكها مش بس العب في صدرها قمت بدات المرحلة التانية بدات انزل البنطلون اللى هي لبساه من ناحية لحد ما نزل خالص وبان الاندر ويير اللى كانت لبساه وجزء من فخدها وقمت مفلت ماسك الكمر بتاع البجامة بايد وبدات اعدلها علشان تبقي نايمة على ضهرها بايدي التانية كل دة وانا باشد الشورت من عليها لتحت علشان اقلعة ليها

وفعلا بعد اكتر من ربع ساعة تقريبا كانت النتيجة ان ميادة نايمة على ضهرها والشورت نازل من عليها لحد ركبنها سبته زي ما هو وطلعت ناحية صدرها وبدات اكشفه والف التي شيرت شوية علشان اخلي ناحية تبان من منطقة الزراير وفعلا الناحية الشمال كلها كانت بانت خلاص قمت مقرب من صدرها وبدات ابوسه بشفايفي بشويش قوي وبعدين قمت طالع على شفايفها وبستها بشفايفي بدات العب بلساني على شفايفها كل دة وهي ولا اي حركة حصلت منها قمت قايم وانا زبي كان خلاص واقف زي الحديدة وقلعت كل هدومي ورجعت ليها تاني ورفعت رجليها لفوق بايدي وبايدي التانية خلعت من عليها الشورت خالص

بدات بعده العب في كسها من فوق الاندر ووير وبعدها بدات اكشف كسها من تحت الاندر ويير لحيس ان اخليه يبان لحد ما قدرت اعمل دة وبدات ابوس كسها والعب بلساني في البظر بتعاها وبدا كسها يبقي رطب شوية قمت رايح جايب ازازة جونسون بيبي اويل

ونزلت كام نقطع على كسها وبدات ادلكه بصوابعي وانقط بين شفايف كيها واحرك صباعي علشان اخلي الزيت يغطي فتحة كسها كله بعدها بدات ادخل صباعي شوية صغيرين لحد ما كسها خلاص بقي جاهز تماما

قمت طالع على صدرها وبدات ابوسه وقمت رافع التيشرت بحيس اني اكشف صدرها كله والصراحة ساعدني ان التي شيرت واسع قوي وكمان قماشته خفيفة وناعمة وفعلا التي شيرت اترفع لحد ما صدرها كله اتكشف وبدا ابوسه وادلكه باديا وقمت حاطت شوية زيت عليه وقعدت ادلكه وكانت حلمات صدرها واقفة قمت بعدها مدلك زبي بالزيت وفتحت رجليها بشويش ونمت فوقها بس من غير جسمي ما يلمس جسمها علشان خفت لو نمت قفوقها تصحي فضلت رافع جسمي وعمال احرك زبي اللى كان غرقان زيت على كسها وكل شوية انقط زيت على كسها علشان يعوض الافرازات القليلة الى بتنزل من كسها لحد ما حسيت ان كسها خلاص بقي كله زيت

رميت الازازة على السرير وحطيت اديا جنب صدرها وسندتهم على السرير بحيث اني احافظ على التي شيرت مرفوع عنها

وبدات انزل شوية عليه بحيث ان صدري يلمس صدرها واحرك نفسي عليها شوية ونمت خالص عليها كل دة هي ملا اي حركة منها

قمت مادد ايدي وماسك زبي وبدات احركه في كسها وفعلا من تاثير الزيت الى في كسها وعلى زبي بدا فعلا يدخل جواها بسهولة لحد ما راسه استقرت جوا كسها بدات اتحرك اكتر بس بالراحة وكل شوية ادخل جزي اكبر لحد ما حسيت اني وصلت لغشاء البكارة بتاعها وقتها بقي مهمنيش اي حاجة لاني اساسا كان نفسي افتحها باي طريقة نمت اكتر عليها ممسكت صدرها باديا وقعدت افعص فيهم وادلكهم وافرك ليها حلمات صدرها بصوابعي وقربت شفايفي من شفايفها كل دة وزبي واقف في كسها بس مش باحركه قوي

بس كنت خلاص فقت السيطرة على نفسي وبدات اعمل حركات عنيفة وافعص صدرها اكتر وهي ولا هي هنا فاتجرات اكتر وقمت رافع التيشيرت وبدات اقلعه ليها وانا نايم عليها ومهمنيش بقي تصحي ولا اي حاجة تحصل

بس هي فضلت نايمة بس انا كمان معرفتش اقلع لها التي شيرت خالص

فقمت قايم من عليها وبدات اقلعه ليها لحد ما قلعته خالص وم دراعتها وفضل حوالين رقبتها فرفعت راسها وخلعته من عليها

بعدها رجعت تاني وقعدت بين رجليها ورفعت رجل منهم وتنتها بحيس اني افتح رجليها بعاد عن بعض اكتر وقمت بدات ادخل زبي تاني فيها بنفس الطريقة ادخل راسه شوية واطلعها تاني وبعدين ادخل جزء اكبر واطلعه تاني لحد ما دخلت نصه تقريبا وقمت سايبه شوية ونمت تاني فوقها وبدات العب في صدرها تاني بس بشويش وبعدين بدات اضغط عليهم اكتر وبعدها نمت كلي عليها وبدتا احرك زبي شوية فيها وانا عمال افعص في بزازها واقرصها من الحلمات كنت زي المجنون تني هايج بدرجة فظيعة بس قرص الفيجرا الى كنت واخده كان مخليني مش عارف انزل

فبدات افعص في بزاوها اكتر وابوس شفايفها والحس وشها بلساني لحد ما نسيت نفسي وبدات اعضها من رقبنها واعض شفايفها واضغط على صدرها والحلمات واحرك نفسي عليها بحيث ان زبي ميخرجش منها ومادخلوش كله بس كنت خلاص زي المجنون ضغطت على صدرها اكتر بايدي وانا بابوسها لقتها لاول مرة مسكت ايدي كانها بتحاول تبعدها بس كانت لسة نايمة خالص كنت مبسوط انها بدات تفوق قمت ضاغط اكتر وهي مقاومتها بدات نزيد شوية قمت محرك زبي فيها اكتر وبدات ادخله لمسافة ابعد جوا كسها وهي كل الى بتعمله محاطا ادها فوق ايدي وبتحاول تشلها ولقتها فتحت عنيها وبتقول لي اي انت بتوجعني انت عملت ايه وانا قلت ليها متخافيش انتي في حلم جميل وقمت مدخل زبي فيها كله مرة واحدة وفتحتها هي قامت مصوته بس بصوت ضعيف قوي لانها كانت لسة تحت تاثير المخدر فضلت احرك زبي فيها وهي بتتالم وبتعيط وبتحاول تبعدني من عليها بس طبعا جسمها كله كان متخدر بدا ابوسها من كل حتة في وشها زي المجنون وانا هاموت وانزل بس مش عارف

هي بدات مقاوتها تقل وكل الى كانت بتعمله اني كل ما ادخل زبي فيها واحركه جواها تتاوه وحسيت انها خلاص بدات تستجيب حتى انها بتان تنزل افرازات كتير من كسها وطبعا مع ددمم البكارة بتاعتها وانا مش عاتقها عمال ادخلة فيها ومافيش فايدة قمت شوية وورافع رجلها ونيمتها على جنبها ونمت وراها ودخلت تاني فيها وهي كانت خلاص بقي استسلمت تتماما فعدلتها تاني ونمت فوقها وقمت متقلب بيها بحيث اني ابقي انا الى نايم تحت وهي فوقي وزبي فيها وبدات احرك زبي بطريقة اعنف واسرع فيها وقمت مخليها تقعد وبدات اخليها هي الى تتحرك على زبي

فضلت انيك فيها اكتر من 4 ساعات لدرجة انها مبطلتش تنزيل يمكن وصلت للاورجازم اكتر من 9 مرات وكمان كان فيه ددمم بس انا كنت مصر اين احولها لمومس في اليوم دة خلاص فضلت كدة ومش راحمها تقولي عبت مافش فايدة هي كانت خلاص اتاكدت انها اتفتحت وانا مكنش عدي استعدان انها تهدي كنت عاوخا توصل لانها متبقاش قادرة تستغني عن زبي في كسها لحظة وفعلا اول ما قربت انزل قمت حاضنها قويم ودخلت زبي كله جواها وبدات انزل لبني في كسها لدرجة اني حسيت ان لبني ملا كسها كله حتى ان اللبن بدا يخرج من كتره برا كسها

فضل زبي واقف فيها بس انا كنت خلاص هلكت من المجهود نيك متواصل بجميع الطرق لمدة اكتر من ساعة

فنمت فوقها وهي كمان لقتها همدت خالص وفضلنا نايمين كدة لحد الصبح وهي كل ما زبي يبدا ينام نحرك نفسها تحتي علشان يفضل قايم

وقتها اتاكدت ان ميادة اختي بقيت خلاص مومس ومستحيل تقدر تستغني عن زبي لاني في اليوم الى فتحتها فيه فضلت انيك فيها لحد ما كان هيغمي عليها وعليا من كتر النيك

كدةخلصت حكايتي في اول يوم نيك مع ميادة شرومطي والمرة الجاية هاحكي ليكم عن الى حصل باقي الاجازة لحد ما جهه يوم السفر
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ýòù§§èf, العنتيل 007, ahlawy77 و 7 آخرين
مش بحب الاغتصاب
 
  • عجبني
التفاعلات: Ghada Ahmed
  • عجبني
التفاعلات: رجل من زمن فات، زهايمر و احمد الصعيدى
هاي يا جماعة

النهاردة جيبالكم قصة جديدة تفاصلها كلها حقيقية مع تغيير الأسماء بس

القصة بين ولد اسمه هاني واخته اسمها ميادة

هاني وميادة

انا اسمي هاني عمري حاليا 35 سنة مش متجوز لعدم امكانية الزواج نظرا لاحوالي المادية باحب الجنس جدا بدرجة فوق الوصف اتعرفت على كذا بنت ومارست معاهم الجنس بس كنت دايما باحلم باني انيك اختي ميادة

ميادة عندها 27 سنة مش متجوزة بردو بتشتغل في احدي دول الخليج جسمها سكسي بدرجة كبيرة

كنت وانا صغير حاولت معاها اكتر من مرة اني انكها بس طبعا كل محولاتي فشلت وهي اصبحت من وقتها بتخاف تجتمع معايا في مكان لوحدنا لانها حاسة اني هاحاول تاني معاها

المهم انا حاليا عايش لواحدي بعد ما اخويا الاكبر مني سافر لظروف شغله وطبعا والدي ووالدتي متوفيين

الموضوع دة حصل من فترة

اختي ميادة نزلت اجازة وطبعا كانت بتنزل دايما على احد الاقارب خالتي او عمتي المهم متبقاش معايا لوحدنا وكنت هاتجنن ومش عارف اعمل ايه علشان اوصلها لحد الاجازة دي اللى غيرت كل حاجة وخلتني استمتع بجسمها اللى يوقف اي زب

اختي نزلت الاجازة وطبعا كالعادة كانت نازلة عن عمتي المهم تشاء الظروف ان يحصل ظروف وتضطر عمتي للسفر لعمي في اسوان

واختي كانت متخانقة في الفترة دي مع خالتي اللى كانت ممكن تنزل عندها ومبقاش فيه حل غير انها تيجي تقعد عندي وفعلا اقنعتها بدة وهي وافقت لان مكنش فيه حل تاني

استقبلتها في المطار بالورود بس هي طبعا كانت قلقانة جدا من انها تبقي معايا لوحدنا بس انا حاولت بكل الطرق اني اضيع الخوف دة منها واخليها تقتنع اني اتغيرت كتير بالذات اني كنت باتعمد اني اكلم اي بنت من الى انا اعرفهم قدامها وكتير كنت اتعمد اسيب البيت وانزل واسبها على راحتها

فضلت على الحال دة اول شهر وهي بدات تطمن اكتر لاني اتغيرت حتى بقيت تهزر معايا وتحاول تنسي كل الى حصل زمان وفعلا انا كنت مش مبين ليها اي حاجة ولا حتى كنت بابص ليها باي نظرة جنسية زي زمان ودة طمنها ليا اكتر

الجو في مصر زي ما انتو عارفين بيكون حر في فترة الصيف وهي كانت بدات تاخد راحتها في اللبس في البيت

بضيهات حمالات وشرطات فوق الركبة بشوية وحتى كانت اوقات تنسي تبلس برا اما طبعاكنت شايف الموضوع دة وهاتجنن وكل الى كنت باعمله اني اودي وشي الجهه التانية وادخل الحمام افضل احلب في زبي لحد ما اهدي واخرج كاني مافيش حاجة

فضلت على الوضع دة اسبوع لحد ما خلاص مبقتش مستحمل هاتجنن وانكها باي طريقة

المهم بدات اخطط لاني اغتصبها وفعلا جهه اليوم المنشود نزلت بالصدفة البحته جدا

ميادة تعبت فجاة وراحت تكشف لان كات حست بالم فظيع في رجلها رحنا للدكتور وكتبلها على علاج منه دوا مسكن علشان الالم

اول يومين كانت بتاخد الدوا وتدخل تنام بعده بشوية ولاحظت ان الدوا بيخليها تنام على طول

تالت يوم بعد ما دخلت تنام بحوالي ساعة كدة دخلت عليها الاوضة على اني نسيت عندها الموب بتاعي ومحتاج اعمل تليفون

المهم طبعا دخلت بشويش جدا وندهت عليها بصوت مسموع بس مش عالي قوي وسالتها مشفتيش يا ميادة الموب بتاعي على اساسا انها بتقلق على طول طبعا لقتها مش بترد قمت مقرب منها شوية وندهت عليها تاني بردو مرضتش عليا

قمت مقرب اكتر وحطيت ايدي على كتفها وهزتها بشويش بس هي كانت نايمة خالص تقريبا بس خفت قوي انها تصحي فخرجت وسبتها

اليوم الى بعده عملت حسابي وطبلت من واحد صاحبي دكتور حبوب منومة علشان مش باعرف انام وفعلا جابلي قرصين وقالي اخد نص واحد وانا انام على طول اخدت القرصين وانا طاير من الفرح ميادة بتاخد مسكن ولو قدرت اديها قرص المنوم كمان يبقي ضمنت انها مش هتصحي ابدا

قبل ما اروح عديت على صيدلية واشتريت قرص فيجرا علشان كنتت عاوز اقدر انيك فيها اطول فترة ممكنة لاني عارف اني لو عملت كدة هتتحول لمومس ومش هتقدر تستغني ابد عن زبي

فعلا رحت البيت وطحنت قرص منهم ووقت النوم في ميعاد الدوا اتعمدت اني اشغل فيلم كرتون كانت نفسها تتفرج عليه وفي نص الفيلم كدة جهه ميعاد الدوا فقلت ليها استني اعمل عصير عنب وتفاح لانها بتحب العصير دة قوي وفعلا وقفنا الفيلم ورحنا المطبخ نعمل العصير هي كان يومها لابسة بيجامة رهيبة عبارة عن شورت فوق الركبة بحاجة بسيطة بس واسع وخفيف جدا والقطعة الى فوق تي شيرت نفس الشيء وواسع بس طبعا مقفول بزراري من عند الصدر بس كانت البجامة خفيفة قوي ويومها مكنتش لابسة برا تحت البجامة على اساس ان البجامة مقفولة

دخلنا المطبع وانا مجهز القرص الة طحنته في جيبي وبدانا نجهز العصير وقطعت التفاح وهي قعدت تفصص العنب

المهم مكنتش عارف ازاي احط القرص ليها في العصير وهي واقفة فطلبت منها تجبلي الاطباق اللى كنا بنتعشي فيها على ما افضي العصير وتجيب كمان الدوا بتاعها بالمرة على ما افضي انا العصير واوديه الاوضة الى فيها الكمبيوترعلشان نكمل الفيلم علشان نلحق نخلصه قبل ما تنام

اول ما خرجت من هنا قمت مفضي القرص في كباية من الكبيتين ودوبته فيها بسرعة

كانت هي رجعت معاها اطباق الاكل وانا قمت سايبها تدخلهم التلاجة واخدت ازازة مية وطلعت بالعصير على اني هاسبقها وحطيت الكبيتين بس قربت الكباية اللى فيها الحبه ناحيتي هي رجعت مش واخدة خوانة ن اني عملت حاجة لاني زي ما قلت خلتها تطمن ليا شوية ومجاش في بالها ابا اني ممكن اجيب حبوب منومة المهم اخدت الدوا وشغلنا الفيلم طبعا وهي بتاخد الدوا اتعمدت اني اخد الكباية بتاعتي واخد منها شوية فاخدت هي كمان كبايتها وبدات تشرب العصير لحد ما خلصته كله ولقتها بتقولي العصير دة جميل قوي لاني شاطر جدا في عمل العصاير وبعض اصناف الاكل

فانا قلت ليها بالهنا والشفا لو عاوزة تاني اقوم اعملك فقالت لي لا خلاص بقي بكرة لاني مدروخة وتعبانة وعاوزة انام

فقلت ليها طيب كملي الفيلم بس قبل ما تنامي فقالت لي مش قادرة بجد عاوزة انام علشان اريح رجلي فقلت ليها خلاص روحي وسبتها تدخل واتعمت اني افضل قاعد مكاني كاني باكمل الفيلم هي دخلت تنام وانا فضلت مش على بعضي قعدت اكتر من نص ساعة عمال الف حوالين نفسي مش عارف اعمل ايه خايف تكون لسة منمتش وخايف كمان يكون صاحبي اداني دوا مش منوم فقمت اتصلت عليه وقلت ليه الدوا بتاعك ة برضو معملش نتيجة ومش عارف انام غرم اني اخدت قرص كامل

فسالني على الميعاد الى اخدته فيه فقلت ليه من حوالي ربع ساعة كدة بس برضو مش عارف انام فضحك وقالي يا عم غمض عنيك بس هو تاثيرة بعد نص ساعة بالكتير وحتنام زي القتيل فقعدت اقوله انه شكله كدة بيشتغلني وان دة مش منوم فحلف لي بانه اداني منوم ممتد المفعول كمان بس هو تاثير الدوا مش بيكون في لحظتها بس اول ما بانام خلاص مش باصحي تاني غير بع على الاقل لو مافيش حد ازعجني بعد 6 ساعات فقفلت معاه على اساس اني هادخل اجرب ولو معملش حاجة اخد القرص التاني لاني هاتجنن وانام

وقعدت ربع ساعة تاني الف حوالين نفسي وبعدين قلت بقي مبدهاش انا ادخل اشوف واتاكد لو كانت نامت ولا لا بالذات ان المسكن الى بتاخده اساسا بينيمها معقول بس طبعا لو حاولت اني احركها ببدرجة اكبر اكيد هتصحي ولو دة حصل اكيد هتفضحني

المهم دخلت عندها بحجة اني عاوز حاجة للصداع لاني مش متعود على اني باخد اي حاجة ليه غير لو كان صداع لا يحتمل ابدا دخلت وفتحت النور وندهت عليها اسالها عن اقراص الصداع الى معاها

هي مردتش طبعا فضلت باصص عليها شوية لقتها مش بتتحرك قمت رايح ندهت عليها تاني وهزتها يايدي من كتفها كدة فضلت نايمة وماتحركتش

قت قربت اكتر منها ولمست عنها بصباعي ومعملتش اي حركة خالص قمت فاتح جفنها بايدي خفيف وطيت صباعي بحيث انه يلمس عنها لاني كنت قريت ان لو الانسان بين النوم عملت الحركة دي عينه بتقفل تلقائي فعملت النتيجة طبعا انها كانت في سابع نومة

انا مصدقتش نفسي معقولة ميادة بقيت اخيرا بين اديا اعمل اي حاجة فيها من غير اي مقاومة منها وقتها خرجت من الاوضة ورحت اخدت قرص الفيجرا بمية كتير لاني كنت متعمد اساسا اني ماكلش كتير لاني عارف ان تاثير القرص دة لازم على بطن فاضية نوعا وكل الى انا كنت واكله ربع غريف وكباية عصير والاكل اساسا كان عدي عليه اكتر من 3 ساعات

ورحت راجع ليها تاني لقتها على نفس الوضعية الى ككنت سايبها فيها قمت مقرب منها وقعدت امشي ايدي على كتفها من فوق البيجامة اللى كانت خفيفة جدا

ميادة وقتها كانت نايمة على جنبها ومتغطية بمفرش فقمت بدات ارفع المفرش من عليها وهي مافيش اي حركة لحد ما المفرش اتشال من عليها خالص كل دة وانا جسي كلة بيرتعش من الارتباك فسكت شوية وبدات انظم نفسي اكتر علشان اوصل لاللى انا عاوزه

دقايق وبدات المرحلة التانية خلتها نايمة زي ما هي وبدات افتح زراير التي شيرت الى هي لبساه لحد ما فعلى فكيتهم كلهم ورفعت جهه منه لفوق شوية وبدات المس صدرها وهي فضلت طبعا من غير اي استجابة خالص بس مكنتش مستمتع لاني كنت عاوز انكها مش بس العب في صدرها قمت بدات المرحلة التانية بدات انزل البنطلون اللى هي لبساه من ناحية لحد ما نزل خالص وبان الاندر ويير اللى كانت لبساه وجزء من فخدها وقمت مفلت ماسك الكمر بتاع البجامة بايد وبدات اعدلها علشان تبقي نايمة على ضهرها بايدي التانية كل دة وانا باشد الشورت من عليها لتحت علشان اقلعة ليها

وفعلا بعد اكتر من ربع ساعة تقريبا كانت النتيجة ان ميادة نايمة على ضهرها والشورت نازل من عليها لحد ركبنها سبته زي ما هو وطلعت ناحية صدرها وبدات اكشفه والف التي شيرت شوية علشان اخلي ناحية تبان من منطقة الزراير وفعلا الناحية الشمال كلها كانت بانت خلاص قمت مقرب من صدرها وبدات ابوسه بشفايفي بشويش قوي وبعدين قمت طالع على شفايفها وبستها بشفايفي بدات العب بلساني على شفايفها كل دة وهي ولا اي حركة حصلت منها قمت قايم وانا زبي كان خلاص واقف زي الحديدة وقلعت كل هدومي ورجعت ليها تاني ورفعت رجليها لفوق بايدي وبايدي التانية خلعت من عليها الشورت خالص

بدات بعده العب في كسها من فوق الاندر ووير وبعدها بدات اكشف كسها من تحت الاندر ويير لحيس ان اخليه يبان لحد ما قدرت اعمل دة وبدات ابوس كسها والعب بلساني في البظر بتعاها وبدا كسها يبقي رطب شوية قمت رايح جايب ازازة جونسون بيبي اويل

ونزلت كام نقطع على كسها وبدات ادلكه بصوابعي وانقط بين شفايف كيها واحرك صباعي علشان اخلي الزيت يغطي فتحة كسها كله بعدها بدات ادخل صباعي شوية صغيرين لحد ما كسها خلاص بقي جاهز تماما

قمت طالع على صدرها وبدات ابوسه وقمت رافع التيشرت بحيس اني اكشف صدرها كله والصراحة ساعدني ان التي شيرت واسع قوي وكمان قماشته خفيفة وناعمة وفعلا التي شيرت اترفع لحد ما صدرها كله اتكشف وبدا ابوسه وادلكه باديا وقمت حاطت شوية زيت عليه وقعدت ادلكه وكانت حلمات صدرها واقفة قمت بعدها مدلك زبي بالزيت وفتحت رجليها بشويش ونمت فوقها بس من غير جسمي ما يلمس جسمها علشان خفت لو نمت قفوقها تصحي فضلت رافع جسمي وعمال احرك زبي اللى كان غرقان زيت على كسها وكل شوية انقط زيت على كسها علشان يعوض الافرازات القليلة الى بتنزل من كسها لحد ما حسيت ان كسها خلاص بقي كله زيت

رميت الازازة على السرير وحطيت اديا جنب صدرها وسندتهم على السرير بحيث اني احافظ على التي شيرت مرفوع عنها

وبدات انزل شوية عليه بحيث ان صدري يلمس صدرها واحرك نفسي عليها شوية ونمت خالص عليها كل دة هي ملا اي حركة منها

قمت مادد ايدي وماسك زبي وبدات احركه في كسها وفعلا من تاثير الزيت الى في كسها وعلى زبي بدا فعلا يدخل جواها بسهولة لحد ما راسه استقرت جوا كسها بدات اتحرك اكتر بس بالراحة وكل شوية ادخل جزي اكبر لحد ما حسيت اني وصلت لغشاء البكارة بتاعها وقتها بقي مهمنيش اي حاجة لاني اساسا كان نفسي افتحها باي طريقة نمت اكتر عليها ممسكت صدرها باديا وقعدت افعص فيهم وادلكهم وافرك ليها حلمات صدرها بصوابعي وقربت شفايفي من شفايفها كل دة وزبي واقف في كسها بس مش باحركه قوي

بس كنت خلاص فقت السيطرة على نفسي وبدات اعمل حركات عنيفة وافعص صدرها اكتر وهي ولا هي هنا فاتجرات اكتر وقمت رافع التيشيرت وبدات اقلعه ليها وانا نايم عليها ومهمنيش بقي تصحي ولا اي حاجة تحصل

بس هي فضلت نايمة بس انا كمان معرفتش اقلع لها التي شيرت خالص

فقمت قايم من عليها وبدات اقلعه ليها لحد ما قلعته خالص وم دراعتها وفضل حوالين رقبتها فرفعت راسها وخلعته من عليها

بعدها رجعت تاني وقعدت بين رجليها ورفعت رجل منهم وتنتها بحيس اني افتح رجليها بعاد عن بعض اكتر وقمت بدات ادخل زبي تاني فيها بنفس الطريقة ادخل راسه شوية واطلعها تاني وبعدين ادخل جزء اكبر واطلعه تاني لحد ما دخلت نصه تقريبا وقمت سايبه شوية ونمت تاني فوقها وبدات العب في صدرها تاني بس بشويش وبعدين بدات اضغط عليهم اكتر وبعدها نمت كلي عليها وبدتا احرك زبي شوية فيها وانا عمال افعص في بزازها واقرصها من الحلمات كنت زي المجنون تني هايج بدرجة فظيعة بس قرص الفيجرا الى كنت واخده كان مخليني مش عارف انزل

فبدات افعص في بزاوها اكتر وابوس شفايفها والحس وشها بلساني لحد ما نسيت نفسي وبدات اعضها من رقبنها واعض شفايفها واضغط على صدرها والحلمات واحرك نفسي عليها بحيث ان زبي ميخرجش منها ومادخلوش كله بس كنت خلاص زي المجنون ضغطت على صدرها اكتر بايدي وانا بابوسها لقتها لاول مرة مسكت ايدي كانها بتحاول تبعدها بس كانت لسة نايمة خالص كنت مبسوط انها بدات تفوق قمت ضاغط اكتر وهي مقاومتها بدات نزيد شوية قمت محرك زبي فيها اكتر وبدات ادخله لمسافة ابعد جوا كسها وهي كل الى بتعمله محاطا ادها فوق ايدي وبتحاول تشلها ولقتها فتحت عنيها وبتقول لي اي انت بتوجعني انت عملت ايه وانا قلت ليها متخافيش انتي في حلم جميل وقمت مدخل زبي فيها كله مرة واحدة وفتحتها هي قامت مصوته بس بصوت ضعيف قوي لانها كانت لسة تحت تاثير المخدر فضلت احرك زبي فيها وهي بتتالم وبتعيط وبتحاول تبعدني من عليها بس طبعا جسمها كله كان متخدر بدا ابوسها من كل حتة في وشها زي المجنون وانا هاموت وانزل بس مش عارف

هي بدات مقاوتها تقل وكل الى كانت بتعمله اني كل ما ادخل زبي فيها واحركه جواها تتاوه وحسيت انها خلاص بدات تستجيب حتى انها بتان تنزل افرازات كتير من كسها وطبعا مع ددمم البكارة بتاعتها وانا مش عاتقها عمال ادخلة فيها ومافيش فايدة قمت شوية وورافع رجلها ونيمتها على جنبها ونمت وراها ودخلت تاني فيها وهي كانت خلاص بقي استسلمت تتماما فعدلتها تاني ونمت فوقها وقمت متقلب بيها بحيث اني ابقي انا الى نايم تحت وهي فوقي وزبي فيها وبدات احرك زبي بطريقة اعنف واسرع فيها وقمت مخليها تقعد وبدات اخليها هي الى تتحرك على زبي

فضلت انيك فيها اكتر من 4 ساعات لدرجة انها مبطلتش تنزيل يمكن وصلت للاورجازم اكتر من 9 مرات وكمان كان فيه ددمم بس انا كنت مصر اين احولها لمومس في اليوم دة خلاص فضلت كدة ومش راحمها تقولي عبت مافش فايدة هي كانت خلاص اتاكدت انها اتفتحت وانا مكنش عدي استعدان انها تهدي كنت عاوخا توصل لانها متبقاش قادرة تستغني عن زبي في كسها لحظة وفعلا اول ما قربت انزل قمت حاضنها قويم ودخلت زبي كله جواها وبدات انزل لبني في كسها لدرجة اني حسيت ان لبني ملا كسها كله حتى ان اللبن بدا يخرج من كتره برا كسها

فضل زبي واقف فيها بس انا كنت خلاص هلكت من المجهود نيك متواصل بجميع الطرق لمدة اكتر من ساعة

فنمت فوقها وهي كمان لقتها همدت خالص وفضلنا نايمين كدة لحد الصبح وهي كل ما زبي يبدا ينام نحرك نفسها تحتي علشان يفضل قايم

وقتها اتاكدت ان ميادة اختي بقيت خلاص مومس ومستحيل تقدر تستغني عن زبي لاني في اليوم الى فتحتها فيه فضلت انيك فيها لحد ما كان هيغمي عليها وعليا من كتر النيك

كدةخلصت حكايتي في اول يوم نيك مع ميادة شرومطي والمرة الجاية هاحكي ليكم عن الى حصل باقي الاجازة لحد ما جهه يوم السفر
جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: Ghada Ahmed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: رجل من زمن فات
هاي يا جماعة

النهاردة جيبالكم قصة جديدة تفاصلها كلها حقيقية مع تغيير الأسماء بس

القصة بين ولد اسمه هاني واخته اسمها ميادة

هاني وميادة

انا اسمي هاني عمري حاليا 35 سنة مش متجوز لعدم امكانية الزواج نظرا لاحوالي المادية باحب الجنس جدا بدرجة فوق الوصف اتعرفت على كذا بنت ومارست معاهم الجنس بس كنت دايما باحلم باني انيك اختي ميادة

ميادة عندها 27 سنة مش متجوزة بردو بتشتغل في احدي دول الخليج جسمها سكسي بدرجة كبيرة

كنت وانا صغير حاولت معاها اكتر من مرة اني انكها بس طبعا كل محولاتي فشلت وهي اصبحت من وقتها بتخاف تجتمع معايا في مكان لوحدنا لانها حاسة اني هاحاول تاني معاها

المهم انا حاليا عايش لواحدي بعد ما اخويا الاكبر مني سافر لظروف شغله وطبعا والدي ووالدتي متوفيين

الموضوع دة حصل من فترة

اختي ميادة نزلت اجازة وطبعا كانت بتنزل دايما على احد الاقارب خالتي او عمتي المهم متبقاش معايا لوحدنا وكنت هاتجنن ومش عارف اعمل ايه علشان اوصلها لحد الاجازة دي اللى غيرت كل حاجة وخلتني استمتع بجسمها اللى يوقف اي زب

اختي نزلت الاجازة وطبعا كالعادة كانت نازلة عن عمتي المهم تشاء الظروف ان يحصل ظروف وتضطر عمتي للسفر لعمي في اسوان

واختي كانت متخانقة في الفترة دي مع خالتي اللى كانت ممكن تنزل عندها ومبقاش فيه حل غير انها تيجي تقعد عندي وفعلا اقنعتها بدة وهي وافقت لان مكنش فيه حل تاني

استقبلتها في المطار بالورود بس هي طبعا كانت قلقانة جدا من انها تبقي معايا لوحدنا بس انا حاولت بكل الطرق اني اضيع الخوف دة منها واخليها تقتنع اني اتغيرت كتير بالذات اني كنت باتعمد اني اكلم اي بنت من الى انا اعرفهم قدامها وكتير كنت اتعمد اسيب البيت وانزل واسبها على راحتها

فضلت على الحال دة اول شهر وهي بدات تطمن اكتر لاني اتغيرت حتى بقيت تهزر معايا وتحاول تنسي كل الى حصل زمان وفعلا انا كنت مش مبين ليها اي حاجة ولا حتى كنت بابص ليها باي نظرة جنسية زي زمان ودة طمنها ليا اكتر

الجو في مصر زي ما انتو عارفين بيكون حر في فترة الصيف وهي كانت بدات تاخد راحتها في اللبس في البيت

بضيهات حمالات وشرطات فوق الركبة بشوية وحتى كانت اوقات تنسي تبلس برا اما طبعاكنت شايف الموضوع دة وهاتجنن وكل الى كنت باعمله اني اودي وشي الجهه التانية وادخل الحمام افضل احلب في زبي لحد ما اهدي واخرج كاني مافيش حاجة

فضلت على الوضع دة اسبوع لحد ما خلاص مبقتش مستحمل هاتجنن وانكها باي طريقة

المهم بدات اخطط لاني اغتصبها وفعلا جهه اليوم المنشود نزلت بالصدفة البحته جدا

ميادة تعبت فجاة وراحت تكشف لان كات حست بالم فظيع في رجلها رحنا للدكتور وكتبلها على علاج منه دوا مسكن علشان الالم

اول يومين كانت بتاخد الدوا وتدخل تنام بعده بشوية ولاحظت ان الدوا بيخليها تنام على طول

تالت يوم بعد ما دخلت تنام بحوالي ساعة كدة دخلت عليها الاوضة على اني نسيت عندها الموب بتاعي ومحتاج اعمل تليفون

المهم طبعا دخلت بشويش جدا وندهت عليها بصوت مسموع بس مش عالي قوي وسالتها مشفتيش يا ميادة الموب بتاعي على اساسا انها بتقلق على طول طبعا لقتها مش بترد قمت مقرب منها شوية وندهت عليها تاني بردو مرضتش عليا

قمت مقرب اكتر وحطيت ايدي على كتفها وهزتها بشويش بس هي كانت نايمة خالص تقريبا بس خفت قوي انها تصحي فخرجت وسبتها

اليوم الى بعده عملت حسابي وطبلت من واحد صاحبي دكتور حبوب منومة علشان مش باعرف انام وفعلا جابلي قرصين وقالي اخد نص واحد وانا انام على طول اخدت القرصين وانا طاير من الفرح ميادة بتاخد مسكن ولو قدرت اديها قرص المنوم كمان يبقي ضمنت انها مش هتصحي ابدا

قبل ما اروح عديت على صيدلية واشتريت قرص فيجرا علشان كنتت عاوز اقدر انيك فيها اطول فترة ممكنة لاني عارف اني لو عملت كدة هتتحول لمومس ومش هتقدر تستغني ابد عن زبي

فعلا رحت البيت وطحنت قرص منهم ووقت النوم في ميعاد الدوا اتعمدت اني اشغل فيلم كرتون كانت نفسها تتفرج عليه وفي نص الفيلم كدة جهه ميعاد الدوا فقلت ليها استني اعمل عصير عنب وتفاح لانها بتحب العصير دة قوي وفعلا وقفنا الفيلم ورحنا المطبخ نعمل العصير هي كان يومها لابسة بيجامة رهيبة عبارة عن شورت فوق الركبة بحاجة بسيطة بس واسع وخفيف جدا والقطعة الى فوق تي شيرت نفس الشيء وواسع بس طبعا مقفول بزراري من عند الصدر بس كانت البجامة خفيفة قوي ويومها مكنتش لابسة برا تحت البجامة على اساس ان البجامة مقفولة

دخلنا المطبع وانا مجهز القرص الة طحنته في جيبي وبدانا نجهز العصير وقطعت التفاح وهي قعدت تفصص العنب

المهم مكنتش عارف ازاي احط القرص ليها في العصير وهي واقفة فطلبت منها تجبلي الاطباق اللى كنا بنتعشي فيها على ما افضي العصير وتجيب كمان الدوا بتاعها بالمرة على ما افضي انا العصير واوديه الاوضة الى فيها الكمبيوترعلشان نكمل الفيلم علشان نلحق نخلصه قبل ما تنام

اول ما خرجت من هنا قمت مفضي القرص في كباية من الكبيتين ودوبته فيها بسرعة

كانت هي رجعت معاها اطباق الاكل وانا قمت سايبها تدخلهم التلاجة واخدت ازازة مية وطلعت بالعصير على اني هاسبقها وحطيت الكبيتين بس قربت الكباية اللى فيها الحبه ناحيتي هي رجعت مش واخدة خوانة ن اني عملت حاجة لاني زي ما قلت خلتها تطمن ليا شوية ومجاش في بالها ابا اني ممكن اجيب حبوب منومة المهم اخدت الدوا وشغلنا الفيلم طبعا وهي بتاخد الدوا اتعمدت اني اخد الكباية بتاعتي واخد منها شوية فاخدت هي كمان كبايتها وبدات تشرب العصير لحد ما خلصته كله ولقتها بتقولي العصير دة جميل قوي لاني شاطر جدا في عمل العصاير وبعض اصناف الاكل

فانا قلت ليها بالهنا والشفا لو عاوزة تاني اقوم اعملك فقالت لي لا خلاص بقي بكرة لاني مدروخة وتعبانة وعاوزة انام

فقلت ليها طيب كملي الفيلم بس قبل ما تنامي فقالت لي مش قادرة بجد عاوزة انام علشان اريح رجلي فقلت ليها خلاص روحي وسبتها تدخل واتعمت اني افضل قاعد مكاني كاني باكمل الفيلم هي دخلت تنام وانا فضلت مش على بعضي قعدت اكتر من نص ساعة عمال الف حوالين نفسي مش عارف اعمل ايه خايف تكون لسة منمتش وخايف كمان يكون صاحبي اداني دوا مش منوم فقمت اتصلت عليه وقلت ليه الدوا بتاعك ة برضو معملش نتيجة ومش عارف انام غرم اني اخدت قرص كامل

فسالني على الميعاد الى اخدته فيه فقلت ليه من حوالي ربع ساعة كدة بس برضو مش عارف انام فضحك وقالي يا عم غمض عنيك بس هو تاثيرة بعد نص ساعة بالكتير وحتنام زي القتيل فقعدت اقوله انه شكله كدة بيشتغلني وان دة مش منوم فحلف لي بانه اداني منوم ممتد المفعول كمان بس هو تاثير الدوا مش بيكون في لحظتها بس اول ما بانام خلاص مش باصحي تاني غير بع على الاقل لو مافيش حد ازعجني بعد 6 ساعات فقفلت معاه على اساس اني هادخل اجرب ولو معملش حاجة اخد القرص التاني لاني هاتجنن وانام

وقعدت ربع ساعة تاني الف حوالين نفسي وبعدين قلت بقي مبدهاش انا ادخل اشوف واتاكد لو كانت نامت ولا لا بالذات ان المسكن الى بتاخده اساسا بينيمها معقول بس طبعا لو حاولت اني احركها ببدرجة اكبر اكيد هتصحي ولو دة حصل اكيد هتفضحني

المهم دخلت عندها بحجة اني عاوز حاجة للصداع لاني مش متعود على اني باخد اي حاجة ليه غير لو كان صداع لا يحتمل ابدا دخلت وفتحت النور وندهت عليها اسالها عن اقراص الصداع الى معاها

هي مردتش طبعا فضلت باصص عليها شوية لقتها مش بتتحرك قمت رايح ندهت عليها تاني وهزتها يايدي من كتفها كدة فضلت نايمة وماتحركتش

قت قربت اكتر منها ولمست عنها بصباعي ومعملتش اي حركة خالص قمت فاتح جفنها بايدي خفيف وطيت صباعي بحيث انه يلمس عنها لاني كنت قريت ان لو الانسان بين النوم عملت الحركة دي عينه بتقفل تلقائي فعملت النتيجة طبعا انها كانت في سابع نومة

انا مصدقتش نفسي معقولة ميادة بقيت اخيرا بين اديا اعمل اي حاجة فيها من غير اي مقاومة منها وقتها خرجت من الاوضة ورحت اخدت قرص الفيجرا بمية كتير لاني كنت متعمد اساسا اني ماكلش كتير لاني عارف ان تاثير القرص دة لازم على بطن فاضية نوعا وكل الى انا كنت واكله ربع غريف وكباية عصير والاكل اساسا كان عدي عليه اكتر من 3 ساعات

ورحت راجع ليها تاني لقتها على نفس الوضعية الى ككنت سايبها فيها قمت مقرب منها وقعدت امشي ايدي على كتفها من فوق البيجامة اللى كانت خفيفة جدا

ميادة وقتها كانت نايمة على جنبها ومتغطية بمفرش فقمت بدات ارفع المفرش من عليها وهي مافيش اي حركة لحد ما المفرش اتشال من عليها خالص كل دة وانا جسي كلة بيرتعش من الارتباك فسكت شوية وبدات انظم نفسي اكتر علشان اوصل لاللى انا عاوزه

دقايق وبدات المرحلة التانية خلتها نايمة زي ما هي وبدات افتح زراير التي شيرت الى هي لبساه لحد ما فعلى فكيتهم كلهم ورفعت جهه منه لفوق شوية وبدات المس صدرها وهي فضلت طبعا من غير اي استجابة خالص بس مكنتش مستمتع لاني كنت عاوز انكها مش بس العب في صدرها قمت بدات المرحلة التانية بدات انزل البنطلون اللى هي لبساه من ناحية لحد ما نزل خالص وبان الاندر ويير اللى كانت لبساه وجزء من فخدها وقمت مفلت ماسك الكمر بتاع البجامة بايد وبدات اعدلها علشان تبقي نايمة على ضهرها بايدي التانية كل دة وانا باشد الشورت من عليها لتحت علشان اقلعة ليها

وفعلا بعد اكتر من ربع ساعة تقريبا كانت النتيجة ان ميادة نايمة على ضهرها والشورت نازل من عليها لحد ركبنها سبته زي ما هو وطلعت ناحية صدرها وبدات اكشفه والف التي شيرت شوية علشان اخلي ناحية تبان من منطقة الزراير وفعلا الناحية الشمال كلها كانت بانت خلاص قمت مقرب من صدرها وبدات ابوسه بشفايفي بشويش قوي وبعدين قمت طالع على شفايفها وبستها بشفايفي بدات العب بلساني على شفايفها كل دة وهي ولا اي حركة حصلت منها قمت قايم وانا زبي كان خلاص واقف زي الحديدة وقلعت كل هدومي ورجعت ليها تاني ورفعت رجليها لفوق بايدي وبايدي التانية خلعت من عليها الشورت خالص

بدات بعده العب في كسها من فوق الاندر ووير وبعدها بدات اكشف كسها من تحت الاندر ويير لحيس ان اخليه يبان لحد ما قدرت اعمل دة وبدات ابوس كسها والعب بلساني في البظر بتعاها وبدا كسها يبقي رطب شوية قمت رايح جايب ازازة جونسون بيبي اويل

ونزلت كام نقطع على كسها وبدات ادلكه بصوابعي وانقط بين شفايف كيها واحرك صباعي علشان اخلي الزيت يغطي فتحة كسها كله بعدها بدات ادخل صباعي شوية صغيرين لحد ما كسها خلاص بقي جاهز تماما

قمت طالع على صدرها وبدات ابوسه وقمت رافع التيشرت بحيس اني اكشف صدرها كله والصراحة ساعدني ان التي شيرت واسع قوي وكمان قماشته خفيفة وناعمة وفعلا التي شيرت اترفع لحد ما صدرها كله اتكشف وبدا ابوسه وادلكه باديا وقمت حاطت شوية زيت عليه وقعدت ادلكه وكانت حلمات صدرها واقفة قمت بعدها مدلك زبي بالزيت وفتحت رجليها بشويش ونمت فوقها بس من غير جسمي ما يلمس جسمها علشان خفت لو نمت قفوقها تصحي فضلت رافع جسمي وعمال احرك زبي اللى كان غرقان زيت على كسها وكل شوية انقط زيت على كسها علشان يعوض الافرازات القليلة الى بتنزل من كسها لحد ما حسيت ان كسها خلاص بقي كله زيت

رميت الازازة على السرير وحطيت اديا جنب صدرها وسندتهم على السرير بحيث اني احافظ على التي شيرت مرفوع عنها

وبدات انزل شوية عليه بحيث ان صدري يلمس صدرها واحرك نفسي عليها شوية ونمت خالص عليها كل دة هي ملا اي حركة منها

قمت مادد ايدي وماسك زبي وبدات احركه في كسها وفعلا من تاثير الزيت الى في كسها وعلى زبي بدا فعلا يدخل جواها بسهولة لحد ما راسه استقرت جوا كسها بدات اتحرك اكتر بس بالراحة وكل شوية ادخل جزي اكبر لحد ما حسيت اني وصلت لغشاء البكارة بتاعها وقتها بقي مهمنيش اي حاجة لاني اساسا كان نفسي افتحها باي طريقة نمت اكتر عليها ممسكت صدرها باديا وقعدت افعص فيهم وادلكهم وافرك ليها حلمات صدرها بصوابعي وقربت شفايفي من شفايفها كل دة وزبي واقف في كسها بس مش باحركه قوي

بس كنت خلاص فقت السيطرة على نفسي وبدات اعمل حركات عنيفة وافعص صدرها اكتر وهي ولا هي هنا فاتجرات اكتر وقمت رافع التيشيرت وبدات اقلعه ليها وانا نايم عليها ومهمنيش بقي تصحي ولا اي حاجة تحصل

بس هي فضلت نايمة بس انا كمان معرفتش اقلع لها التي شيرت خالص

فقمت قايم من عليها وبدات اقلعه ليها لحد ما قلعته خالص وم دراعتها وفضل حوالين رقبتها فرفعت راسها وخلعته من عليها

بعدها رجعت تاني وقعدت بين رجليها ورفعت رجل منهم وتنتها بحيس اني افتح رجليها بعاد عن بعض اكتر وقمت بدات ادخل زبي تاني فيها بنفس الطريقة ادخل راسه شوية واطلعها تاني وبعدين ادخل جزء اكبر واطلعه تاني لحد ما دخلت نصه تقريبا وقمت سايبه شوية ونمت تاني فوقها وبدات العب في صدرها تاني بس بشويش وبعدين بدات اضغط عليهم اكتر وبعدها نمت كلي عليها وبدتا احرك زبي شوية فيها وانا عمال افعص في بزازها واقرصها من الحلمات كنت زي المجنون تني هايج بدرجة فظيعة بس قرص الفيجرا الى كنت واخده كان مخليني مش عارف انزل

فبدات افعص في بزاوها اكتر وابوس شفايفها والحس وشها بلساني لحد ما نسيت نفسي وبدات اعضها من رقبنها واعض شفايفها واضغط على صدرها والحلمات واحرك نفسي عليها بحيث ان زبي ميخرجش منها ومادخلوش كله بس كنت خلاص زي المجنون ضغطت على صدرها اكتر بايدي وانا بابوسها لقتها لاول مرة مسكت ايدي كانها بتحاول تبعدها بس كانت لسة نايمة خالص كنت مبسوط انها بدات تفوق قمت ضاغط اكتر وهي مقاومتها بدات نزيد شوية قمت محرك زبي فيها اكتر وبدات ادخله لمسافة ابعد جوا كسها وهي كل الى بتعمله محاطا ادها فوق ايدي وبتحاول تشلها ولقتها فتحت عنيها وبتقول لي اي انت بتوجعني انت عملت ايه وانا قلت ليها متخافيش انتي في حلم جميل وقمت مدخل زبي فيها كله مرة واحدة وفتحتها هي قامت مصوته بس بصوت ضعيف قوي لانها كانت لسة تحت تاثير المخدر فضلت احرك زبي فيها وهي بتتالم وبتعيط وبتحاول تبعدني من عليها بس طبعا جسمها كله كان متخدر بدا ابوسها من كل حتة في وشها زي المجنون وانا هاموت وانزل بس مش عارف

هي بدات مقاوتها تقل وكل الى كانت بتعمله اني كل ما ادخل زبي فيها واحركه جواها تتاوه وحسيت انها خلاص بدات تستجيب حتى انها بتان تنزل افرازات كتير من كسها وطبعا مع ددمم البكارة بتاعتها وانا مش عاتقها عمال ادخلة فيها ومافيش فايدة قمت شوية وورافع رجلها ونيمتها على جنبها ونمت وراها ودخلت تاني فيها وهي كانت خلاص بقي استسلمت تتماما فعدلتها تاني ونمت فوقها وقمت متقلب بيها بحيث اني ابقي انا الى نايم تحت وهي فوقي وزبي فيها وبدات احرك زبي بطريقة اعنف واسرع فيها وقمت مخليها تقعد وبدات اخليها هي الى تتحرك على زبي

فضلت انيك فيها اكتر من 4 ساعات لدرجة انها مبطلتش تنزيل يمكن وصلت للاورجازم اكتر من 9 مرات وكمان كان فيه ددمم بس انا كنت مصر اين احولها لمومس في اليوم دة خلاص فضلت كدة ومش راحمها تقولي عبت مافش فايدة هي كانت خلاص اتاكدت انها اتفتحت وانا مكنش عدي استعدان انها تهدي كنت عاوخا توصل لانها متبقاش قادرة تستغني عن زبي في كسها لحظة وفعلا اول ما قربت انزل قمت حاضنها قويم ودخلت زبي كله جواها وبدات انزل لبني في كسها لدرجة اني حسيت ان لبني ملا كسها كله حتى ان اللبن بدا يخرج من كتره برا كسها

فضل زبي واقف فيها بس انا كنت خلاص هلكت من المجهود نيك متواصل بجميع الطرق لمدة اكتر من ساعة

فنمت فوقها وهي كمان لقتها همدت خالص وفضلنا نايمين كدة لحد الصبح وهي كل ما زبي يبدا ينام نحرك نفسها تحتي علشان يفضل قايم

وقتها اتاكدت ان ميادة اختي بقيت خلاص مومس ومستحيل تقدر تستغني عن زبي لاني في اليوم الى فتحتها فيه فضلت انيك فيها لحد ما كان هيغمي عليها وعليا من كتر النيك

كدةخلصت حكايتي في اول يوم نيك مع ميادة شرومطي والمرة الجاية هاحكي ليكم عن الى حصل باقي الاجازة لحد ما جهه يوم السفر
ومين حكالك انت 😂
 
هاي يا جماعة

النهاردة جيبالكم قصة جديدة تفاصلها كلها حقيقية مع تغيير الأسماء بس

القصة بين ولد اسمه هاني واخته اسمها ميادة

هاني وميادة

انا اسمي هاني عمري حاليا 35 سنة مش متجوز لعدم امكانية الزواج نظرا لاحوالي المادية باحب الجنس جدا بدرجة فوق الوصف اتعرفت على كذا بنت ومارست معاهم الجنس بس كنت دايما باحلم باني انيك اختي ميادة

ميادة عندها 27 سنة مش متجوزة بردو بتشتغل في احدي دول الخليج جسمها سكسي بدرجة كبيرة

كنت وانا صغير حاولت معاها اكتر من مرة اني انكها بس طبعا كل محولاتي فشلت وهي اصبحت من وقتها بتخاف تجتمع معايا في مكان لوحدنا لانها حاسة اني هاحاول تاني معاها

المهم انا حاليا عايش لواحدي بعد ما اخويا الاكبر مني سافر لظروف شغله وطبعا والدي ووالدتي متوفيين

الموضوع دة حصل من فترة

اختي ميادة نزلت اجازة وطبعا كانت بتنزل دايما على احد الاقارب خالتي او عمتي المهم متبقاش معايا لوحدنا وكنت هاتجنن ومش عارف اعمل ايه علشان اوصلها لحد الاجازة دي اللى غيرت كل حاجة وخلتني استمتع بجسمها اللى يوقف اي زب

اختي نزلت الاجازة وطبعا كالعادة كانت نازلة عن عمتي المهم تشاء الظروف ان يحصل ظروف وتضطر عمتي للسفر لعمي في اسوان

واختي كانت متخانقة في الفترة دي مع خالتي اللى كانت ممكن تنزل عندها ومبقاش فيه حل غير انها تيجي تقعد عندي وفعلا اقنعتها بدة وهي وافقت لان مكنش فيه حل تاني

استقبلتها في المطار بالورود بس هي طبعا كانت قلقانة جدا من انها تبقي معايا لوحدنا بس انا حاولت بكل الطرق اني اضيع الخوف دة منها واخليها تقتنع اني اتغيرت كتير بالذات اني كنت باتعمد اني اكلم اي بنت من الى انا اعرفهم قدامها وكتير كنت اتعمد اسيب البيت وانزل واسبها على راحتها

فضلت على الحال دة اول شهر وهي بدات تطمن اكتر لاني اتغيرت حتى بقيت تهزر معايا وتحاول تنسي كل الى حصل زمان وفعلا انا كنت مش مبين ليها اي حاجة ولا حتى كنت بابص ليها باي نظرة جنسية زي زمان ودة طمنها ليا اكتر

الجو في مصر زي ما انتو عارفين بيكون حر في فترة الصيف وهي كانت بدات تاخد راحتها في اللبس في البيت

بضيهات حمالات وشرطات فوق الركبة بشوية وحتى كانت اوقات تنسي تبلس برا اما طبعاكنت شايف الموضوع دة وهاتجنن وكل الى كنت باعمله اني اودي وشي الجهه التانية وادخل الحمام افضل احلب في زبي لحد ما اهدي واخرج كاني مافيش حاجة

فضلت على الوضع دة اسبوع لحد ما خلاص مبقتش مستحمل هاتجنن وانكها باي طريقة

المهم بدات اخطط لاني اغتصبها وفعلا جهه اليوم المنشود نزلت بالصدفة البحته جدا

ميادة تعبت فجاة وراحت تكشف لان كات حست بالم فظيع في رجلها رحنا للدكتور وكتبلها على علاج منه دوا مسكن علشان الالم

اول يومين كانت بتاخد الدوا وتدخل تنام بعده بشوية ولاحظت ان الدوا بيخليها تنام على طول

تالت يوم بعد ما دخلت تنام بحوالي ساعة كدة دخلت عليها الاوضة على اني نسيت عندها الموب بتاعي ومحتاج اعمل تليفون

المهم طبعا دخلت بشويش جدا وندهت عليها بصوت مسموع بس مش عالي قوي وسالتها مشفتيش يا ميادة الموب بتاعي على اساسا انها بتقلق على طول طبعا لقتها مش بترد قمت مقرب منها شوية وندهت عليها تاني بردو مرضتش عليا

قمت مقرب اكتر وحطيت ايدي على كتفها وهزتها بشويش بس هي كانت نايمة خالص تقريبا بس خفت قوي انها تصحي فخرجت وسبتها

اليوم الى بعده عملت حسابي وطبلت من واحد صاحبي دكتور حبوب منومة علشان مش باعرف انام وفعلا جابلي قرصين وقالي اخد نص واحد وانا انام على طول اخدت القرصين وانا طاير من الفرح ميادة بتاخد مسكن ولو قدرت اديها قرص المنوم كمان يبقي ضمنت انها مش هتصحي ابدا

قبل ما اروح عديت على صيدلية واشتريت قرص فيجرا علشان كنتت عاوز اقدر انيك فيها اطول فترة ممكنة لاني عارف اني لو عملت كدة هتتحول لمومس ومش هتقدر تستغني ابد عن زبي

فعلا رحت البيت وطحنت قرص منهم ووقت النوم في ميعاد الدوا اتعمدت اني اشغل فيلم كرتون كانت نفسها تتفرج عليه وفي نص الفيلم كدة جهه ميعاد الدوا فقلت ليها استني اعمل عصير عنب وتفاح لانها بتحب العصير دة قوي وفعلا وقفنا الفيلم ورحنا المطبخ نعمل العصير هي كان يومها لابسة بيجامة رهيبة عبارة عن شورت فوق الركبة بحاجة بسيطة بس واسع وخفيف جدا والقطعة الى فوق تي شيرت نفس الشيء وواسع بس طبعا مقفول بزراري من عند الصدر بس كانت البجامة خفيفة قوي ويومها مكنتش لابسة برا تحت البجامة على اساس ان البجامة مقفولة

دخلنا المطبع وانا مجهز القرص الة طحنته في جيبي وبدانا نجهز العصير وقطعت التفاح وهي قعدت تفصص العنب

المهم مكنتش عارف ازاي احط القرص ليها في العصير وهي واقفة فطلبت منها تجبلي الاطباق اللى كنا بنتعشي فيها على ما افضي العصير وتجيب كمان الدوا بتاعها بالمرة على ما افضي انا العصير واوديه الاوضة الى فيها الكمبيوترعلشان نكمل الفيلم علشان نلحق نخلصه قبل ما تنام

اول ما خرجت من هنا قمت مفضي القرص في كباية من الكبيتين ودوبته فيها بسرعة

كانت هي رجعت معاها اطباق الاكل وانا قمت سايبها تدخلهم التلاجة واخدت ازازة مية وطلعت بالعصير على اني هاسبقها وحطيت الكبيتين بس قربت الكباية اللى فيها الحبه ناحيتي هي رجعت مش واخدة خوانة ن اني عملت حاجة لاني زي ما قلت خلتها تطمن ليا شوية ومجاش في بالها ابا اني ممكن اجيب حبوب منومة المهم اخدت الدوا وشغلنا الفيلم طبعا وهي بتاخد الدوا اتعمدت اني اخد الكباية بتاعتي واخد منها شوية فاخدت هي كمان كبايتها وبدات تشرب العصير لحد ما خلصته كله ولقتها بتقولي العصير دة جميل قوي لاني شاطر جدا في عمل العصاير وبعض اصناف الاكل

فانا قلت ليها بالهنا والشفا لو عاوزة تاني اقوم اعملك فقالت لي لا خلاص بقي بكرة لاني مدروخة وتعبانة وعاوزة انام

فقلت ليها طيب كملي الفيلم بس قبل ما تنامي فقالت لي مش قادرة بجد عاوزة انام علشان اريح رجلي فقلت ليها خلاص روحي وسبتها تدخل واتعمت اني افضل قاعد مكاني كاني باكمل الفيلم هي دخلت تنام وانا فضلت مش على بعضي قعدت اكتر من نص ساعة عمال الف حوالين نفسي مش عارف اعمل ايه خايف تكون لسة منمتش وخايف كمان يكون صاحبي اداني دوا مش منوم فقمت اتصلت عليه وقلت ليه الدوا بتاعك ة برضو معملش نتيجة ومش عارف انام غرم اني اخدت قرص كامل

فسالني على الميعاد الى اخدته فيه فقلت ليه من حوالي ربع ساعة كدة بس برضو مش عارف انام فضحك وقالي يا عم غمض عنيك بس هو تاثيرة بعد نص ساعة بالكتير وحتنام زي القتيل فقعدت اقوله انه شكله كدة بيشتغلني وان دة مش منوم فحلف لي بانه اداني منوم ممتد المفعول كمان بس هو تاثير الدوا مش بيكون في لحظتها بس اول ما بانام خلاص مش باصحي تاني غير بع على الاقل لو مافيش حد ازعجني بعد 6 ساعات فقفلت معاه على اساس اني هادخل اجرب ولو معملش حاجة اخد القرص التاني لاني هاتجنن وانام

وقعدت ربع ساعة تاني الف حوالين نفسي وبعدين قلت بقي مبدهاش انا ادخل اشوف واتاكد لو كانت نامت ولا لا بالذات ان المسكن الى بتاخده اساسا بينيمها معقول بس طبعا لو حاولت اني احركها ببدرجة اكبر اكيد هتصحي ولو دة حصل اكيد هتفضحني

المهم دخلت عندها بحجة اني عاوز حاجة للصداع لاني مش متعود على اني باخد اي حاجة ليه غير لو كان صداع لا يحتمل ابدا دخلت وفتحت النور وندهت عليها اسالها عن اقراص الصداع الى معاها

هي مردتش طبعا فضلت باصص عليها شوية لقتها مش بتتحرك قمت رايح ندهت عليها تاني وهزتها يايدي من كتفها كدة فضلت نايمة وماتحركتش

قت قربت اكتر منها ولمست عنها بصباعي ومعملتش اي حركة خالص قمت فاتح جفنها بايدي خفيف وطيت صباعي بحيث انه يلمس عنها لاني كنت قريت ان لو الانسان بين النوم عملت الحركة دي عينه بتقفل تلقائي فعملت النتيجة طبعا انها كانت في سابع نومة

انا مصدقتش نفسي معقولة ميادة بقيت اخيرا بين اديا اعمل اي حاجة فيها من غير اي مقاومة منها وقتها خرجت من الاوضة ورحت اخدت قرص الفيجرا بمية كتير لاني كنت متعمد اساسا اني ماكلش كتير لاني عارف ان تاثير القرص دة لازم على بطن فاضية نوعا وكل الى انا كنت واكله ربع غريف وكباية عصير والاكل اساسا كان عدي عليه اكتر من 3 ساعات

ورحت راجع ليها تاني لقتها على نفس الوضعية الى ككنت سايبها فيها قمت مقرب منها وقعدت امشي ايدي على كتفها من فوق البيجامة اللى كانت خفيفة جدا

ميادة وقتها كانت نايمة على جنبها ومتغطية بمفرش فقمت بدات ارفع المفرش من عليها وهي مافيش اي حركة لحد ما المفرش اتشال من عليها خالص كل دة وانا جسي كلة بيرتعش من الارتباك فسكت شوية وبدات انظم نفسي اكتر علشان اوصل لاللى انا عاوزه

دقايق وبدات المرحلة التانية خلتها نايمة زي ما هي وبدات افتح زراير التي شيرت الى هي لبساه لحد ما فعلى فكيتهم كلهم ورفعت جهه منه لفوق شوية وبدات المس صدرها وهي فضلت طبعا من غير اي استجابة خالص بس مكنتش مستمتع لاني كنت عاوز انكها مش بس العب في صدرها قمت بدات المرحلة التانية بدات انزل البنطلون اللى هي لبساه من ناحية لحد ما نزل خالص وبان الاندر ويير اللى كانت لبساه وجزء من فخدها وقمت مفلت ماسك الكمر بتاع البجامة بايد وبدات اعدلها علشان تبقي نايمة على ضهرها بايدي التانية كل دة وانا باشد الشورت من عليها لتحت علشان اقلعة ليها

وفعلا بعد اكتر من ربع ساعة تقريبا كانت النتيجة ان ميادة نايمة على ضهرها والشورت نازل من عليها لحد ركبنها سبته زي ما هو وطلعت ناحية صدرها وبدات اكشفه والف التي شيرت شوية علشان اخلي ناحية تبان من منطقة الزراير وفعلا الناحية الشمال كلها كانت بانت خلاص قمت مقرب من صدرها وبدات ابوسه بشفايفي بشويش قوي وبعدين قمت طالع على شفايفها وبستها بشفايفي بدات العب بلساني على شفايفها كل دة وهي ولا اي حركة حصلت منها قمت قايم وانا زبي كان خلاص واقف زي الحديدة وقلعت كل هدومي ورجعت ليها تاني ورفعت رجليها لفوق بايدي وبايدي التانية خلعت من عليها الشورت خالص

بدات بعده العب في كسها من فوق الاندر ووير وبعدها بدات اكشف كسها من تحت الاندر ويير لحيس ان اخليه يبان لحد ما قدرت اعمل دة وبدات ابوس كسها والعب بلساني في البظر بتعاها وبدا كسها يبقي رطب شوية قمت رايح جايب ازازة جونسون بيبي اويل

ونزلت كام نقطع على كسها وبدات ادلكه بصوابعي وانقط بين شفايف كيها واحرك صباعي علشان اخلي الزيت يغطي فتحة كسها كله بعدها بدات ادخل صباعي شوية صغيرين لحد ما كسها خلاص بقي جاهز تماما

قمت طالع على صدرها وبدات ابوسه وقمت رافع التيشرت بحيس اني اكشف صدرها كله والصراحة ساعدني ان التي شيرت واسع قوي وكمان قماشته خفيفة وناعمة وفعلا التي شيرت اترفع لحد ما صدرها كله اتكشف وبدا ابوسه وادلكه باديا وقمت حاطت شوية زيت عليه وقعدت ادلكه وكانت حلمات صدرها واقفة قمت بعدها مدلك زبي بالزيت وفتحت رجليها بشويش ونمت فوقها بس من غير جسمي ما يلمس جسمها علشان خفت لو نمت قفوقها تصحي فضلت رافع جسمي وعمال احرك زبي اللى كان غرقان زيت على كسها وكل شوية انقط زيت على كسها علشان يعوض الافرازات القليلة الى بتنزل من كسها لحد ما حسيت ان كسها خلاص بقي كله زيت

رميت الازازة على السرير وحطيت اديا جنب صدرها وسندتهم على السرير بحيث اني احافظ على التي شيرت مرفوع عنها

وبدات انزل شوية عليه بحيث ان صدري يلمس صدرها واحرك نفسي عليها شوية ونمت خالص عليها كل دة هي ملا اي حركة منها

قمت مادد ايدي وماسك زبي وبدات احركه في كسها وفعلا من تاثير الزيت الى في كسها وعلى زبي بدا فعلا يدخل جواها بسهولة لحد ما راسه استقرت جوا كسها بدات اتحرك اكتر بس بالراحة وكل شوية ادخل جزي اكبر لحد ما حسيت اني وصلت لغشاء البكارة بتاعها وقتها بقي مهمنيش اي حاجة لاني اساسا كان نفسي افتحها باي طريقة نمت اكتر عليها ممسكت صدرها باديا وقعدت افعص فيهم وادلكهم وافرك ليها حلمات صدرها بصوابعي وقربت شفايفي من شفايفها كل دة وزبي واقف في كسها بس مش باحركه قوي

بس كنت خلاص فقت السيطرة على نفسي وبدات اعمل حركات عنيفة وافعص صدرها اكتر وهي ولا هي هنا فاتجرات اكتر وقمت رافع التيشيرت وبدات اقلعه ليها وانا نايم عليها ومهمنيش بقي تصحي ولا اي حاجة تحصل

بس هي فضلت نايمة بس انا كمان معرفتش اقلع لها التي شيرت خالص

فقمت قايم من عليها وبدات اقلعه ليها لحد ما قلعته خالص وم دراعتها وفضل حوالين رقبتها فرفعت راسها وخلعته من عليها

بعدها رجعت تاني وقعدت بين رجليها ورفعت رجل منهم وتنتها بحيس اني افتح رجليها بعاد عن بعض اكتر وقمت بدات ادخل زبي تاني فيها بنفس الطريقة ادخل راسه شوية واطلعها تاني وبعدين ادخل جزء اكبر واطلعه تاني لحد ما دخلت نصه تقريبا وقمت سايبه شوية ونمت تاني فوقها وبدات العب في صدرها تاني بس بشويش وبعدين بدات اضغط عليهم اكتر وبعدها نمت كلي عليها وبدتا احرك زبي شوية فيها وانا عمال افعص في بزازها واقرصها من الحلمات كنت زي المجنون تني هايج بدرجة فظيعة بس قرص الفيجرا الى كنت واخده كان مخليني مش عارف انزل

فبدات افعص في بزاوها اكتر وابوس شفايفها والحس وشها بلساني لحد ما نسيت نفسي وبدات اعضها من رقبنها واعض شفايفها واضغط على صدرها والحلمات واحرك نفسي عليها بحيث ان زبي ميخرجش منها ومادخلوش كله بس كنت خلاص زي المجنون ضغطت على صدرها اكتر بايدي وانا بابوسها لقتها لاول مرة مسكت ايدي كانها بتحاول تبعدها بس كانت لسة نايمة خالص كنت مبسوط انها بدات تفوق قمت ضاغط اكتر وهي مقاومتها بدات نزيد شوية قمت محرك زبي فيها اكتر وبدات ادخله لمسافة ابعد جوا كسها وهي كل الى بتعمله محاطا ادها فوق ايدي وبتحاول تشلها ولقتها فتحت عنيها وبتقول لي اي انت بتوجعني انت عملت ايه وانا قلت ليها متخافيش انتي في حلم جميل وقمت مدخل زبي فيها كله مرة واحدة وفتحتها هي قامت مصوته بس بصوت ضعيف قوي لانها كانت لسة تحت تاثير المخدر فضلت احرك زبي فيها وهي بتتالم وبتعيط وبتحاول تبعدني من عليها بس طبعا جسمها كله كان متخدر بدا ابوسها من كل حتة في وشها زي المجنون وانا هاموت وانزل بس مش عارف

هي بدات مقاوتها تقل وكل الى كانت بتعمله اني كل ما ادخل زبي فيها واحركه جواها تتاوه وحسيت انها خلاص بدات تستجيب حتى انها بتان تنزل افرازات كتير من كسها وطبعا مع ددمم البكارة بتاعتها وانا مش عاتقها عمال ادخلة فيها ومافيش فايدة قمت شوية وورافع رجلها ونيمتها على جنبها ونمت وراها ودخلت تاني فيها وهي كانت خلاص بقي استسلمت تتماما فعدلتها تاني ونمت فوقها وقمت متقلب بيها بحيث اني ابقي انا الى نايم تحت وهي فوقي وزبي فيها وبدات احرك زبي بطريقة اعنف واسرع فيها وقمت مخليها تقعد وبدات اخليها هي الى تتحرك على زبي

فضلت انيك فيها اكتر من 4 ساعات لدرجة انها مبطلتش تنزيل يمكن وصلت للاورجازم اكتر من 9 مرات وكمان كان فيه ددمم بس انا كنت مصر اين احولها لمومس في اليوم دة خلاص فضلت كدة ومش راحمها تقولي عبت مافش فايدة هي كانت خلاص اتاكدت انها اتفتحت وانا مكنش عدي استعدان انها تهدي كنت عاوخا توصل لانها متبقاش قادرة تستغني عن زبي في كسها لحظة وفعلا اول ما قربت انزل قمت حاضنها قويم ودخلت زبي كله جواها وبدات انزل لبني في كسها لدرجة اني حسيت ان لبني ملا كسها كله حتى ان اللبن بدا يخرج من كتره برا كسها

فضل زبي واقف فيها بس انا كنت خلاص هلكت من المجهود نيك متواصل بجميع الطرق لمدة اكتر من ساعة

فنمت فوقها وهي كمان لقتها همدت خالص وفضلنا نايمين كدة لحد الصبح وهي كل ما زبي يبدا ينام نحرك نفسها تحتي علشان يفضل قايم

وقتها اتاكدت ان ميادة اختي بقيت خلاص مومس ومستحيل تقدر تستغني عن زبي لاني في اليوم الى فتحتها فيه فضلت انيك فيها لحد ما كان هيغمي عليها وعليا من كتر النيك

كدةخلصت حكايتي في اول يوم نيك مع ميادة شرومطي والمرة الجاية هاحكي ليكم عن الى حصل باقي الاجازة لحد ما جهه يوم السفر
جميله
 
👍👍👍👍👍
 
هاي يا جماعة

النهاردة جيبالكم قصة جديدة تفاصلها كلها حقيقية مع تغيير الأسماء بس

القصة بين ولد اسمه هاني واخته اسمها ميادة

هاني وميادة

انا اسمي هاني عمري حاليا 35 سنة مش متجوز لعدم امكانية الزواج نظرا لاحوالي المادية باحب الجنس جدا بدرجة فوق الوصف اتعرفت على كذا بنت ومارست معاهم الجنس بس كنت دايما باحلم باني انيك اختي ميادة

ميادة عندها 27 سنة مش متجوزة بردو بتشتغل في احدي دول الخليج جسمها سكسي بدرجة كبيرة

كنت وانا صغير حاولت معاها اكتر من مرة اني انكها بس طبعا كل محولاتي فشلت وهي اصبحت من وقتها بتخاف تجتمع معايا في مكان لوحدنا لانها حاسة اني هاحاول تاني معاها

المهم انا حاليا عايش لواحدي بعد ما اخويا الاكبر مني سافر لظروف شغله وطبعا والدي ووالدتي متوفيين

الموضوع دة حصل من فترة

اختي ميادة نزلت اجازة وطبعا كانت بتنزل دايما على احد الاقارب خالتي او عمتي المهم متبقاش معايا لوحدنا وكنت هاتجنن ومش عارف اعمل ايه علشان اوصلها لحد الاجازة دي اللى غيرت كل حاجة وخلتني استمتع بجسمها اللى يوقف اي زب

اختي نزلت الاجازة وطبعا كالعادة كانت نازلة عن عمتي المهم تشاء الظروف ان يحصل ظروف وتضطر عمتي للسفر لعمي في اسوان

واختي كانت متخانقة في الفترة دي مع خالتي اللى كانت ممكن تنزل عندها ومبقاش فيه حل غير انها تيجي تقعد عندي وفعلا اقنعتها بدة وهي وافقت لان مكنش فيه حل تاني

استقبلتها في المطار بالورود بس هي طبعا كانت قلقانة جدا من انها تبقي معايا لوحدنا بس انا حاولت بكل الطرق اني اضيع الخوف دة منها واخليها تقتنع اني اتغيرت كتير بالذات اني كنت باتعمد اني اكلم اي بنت من الى انا اعرفهم قدامها وكتير كنت اتعمد اسيب البيت وانزل واسبها على راحتها

فضلت على الحال دة اول شهر وهي بدات تطمن اكتر لاني اتغيرت حتى بقيت تهزر معايا وتحاول تنسي كل الى حصل زمان وفعلا انا كنت مش مبين ليها اي حاجة ولا حتى كنت بابص ليها باي نظرة جنسية زي زمان ودة طمنها ليا اكتر

الجو في مصر زي ما انتو عارفين بيكون حر في فترة الصيف وهي كانت بدات تاخد راحتها في اللبس في البيت

بضيهات حمالات وشرطات فوق الركبة بشوية وحتى كانت اوقات تنسي تبلس برا اما طبعاكنت شايف الموضوع دة وهاتجنن وكل الى كنت باعمله اني اودي وشي الجهه التانية وادخل الحمام افضل احلب في زبي لحد ما اهدي واخرج كاني مافيش حاجة

فضلت على الوضع دة اسبوع لحد ما خلاص مبقتش مستحمل هاتجنن وانكها باي طريقة

المهم بدات اخطط لاني اغتصبها وفعلا جهه اليوم المنشود نزلت بالصدفة البحته جدا

ميادة تعبت فجاة وراحت تكشف لان كات حست بالم فظيع في رجلها رحنا للدكتور وكتبلها على علاج منه دوا مسكن علشان الالم

اول يومين كانت بتاخد الدوا وتدخل تنام بعده بشوية ولاحظت ان الدوا بيخليها تنام على طول

تالت يوم بعد ما دخلت تنام بحوالي ساعة كدة دخلت عليها الاوضة على اني نسيت عندها الموب بتاعي ومحتاج اعمل تليفون

المهم طبعا دخلت بشويش جدا وندهت عليها بصوت مسموع بس مش عالي قوي وسالتها مشفتيش يا ميادة الموب بتاعي على اساسا انها بتقلق على طول طبعا لقتها مش بترد قمت مقرب منها شوية وندهت عليها تاني بردو مرضتش عليا

قمت مقرب اكتر وحطيت ايدي على كتفها وهزتها بشويش بس هي كانت نايمة خالص تقريبا بس خفت قوي انها تصحي فخرجت وسبتها

اليوم الى بعده عملت حسابي وطبلت من واحد صاحبي دكتور حبوب منومة علشان مش باعرف انام وفعلا جابلي قرصين وقالي اخد نص واحد وانا انام على طول اخدت القرصين وانا طاير من الفرح ميادة بتاخد مسكن ولو قدرت اديها قرص المنوم كمان يبقي ضمنت انها مش هتصحي ابدا

قبل ما اروح عديت على صيدلية واشتريت قرص فيجرا علشان كنتت عاوز اقدر انيك فيها اطول فترة ممكنة لاني عارف اني لو عملت كدة هتتحول لمومس ومش هتقدر تستغني ابد عن زبي

فعلا رحت البيت وطحنت قرص منهم ووقت النوم في ميعاد الدوا اتعمدت اني اشغل فيلم كرتون كانت نفسها تتفرج عليه وفي نص الفيلم كدة جهه ميعاد الدوا فقلت ليها استني اعمل عصير عنب وتفاح لانها بتحب العصير دة قوي وفعلا وقفنا الفيلم ورحنا المطبخ نعمل العصير هي كان يومها لابسة بيجامة رهيبة عبارة عن شورت فوق الركبة بحاجة بسيطة بس واسع وخفيف جدا والقطعة الى فوق تي شيرت نفس الشيء وواسع بس طبعا مقفول بزراري من عند الصدر بس كانت البجامة خفيفة قوي ويومها مكنتش لابسة برا تحت البجامة على اساس ان البجامة مقفولة

دخلنا المطبع وانا مجهز القرص الة طحنته في جيبي وبدانا نجهز العصير وقطعت التفاح وهي قعدت تفصص العنب

المهم مكنتش عارف ازاي احط القرص ليها في العصير وهي واقفة فطلبت منها تجبلي الاطباق اللى كنا بنتعشي فيها على ما افضي العصير وتجيب كمان الدوا بتاعها بالمرة على ما افضي انا العصير واوديه الاوضة الى فيها الكمبيوترعلشان نكمل الفيلم علشان نلحق نخلصه قبل ما تنام

اول ما خرجت من هنا قمت مفضي القرص في كباية من الكبيتين ودوبته فيها بسرعة

كانت هي رجعت معاها اطباق الاكل وانا قمت سايبها تدخلهم التلاجة واخدت ازازة مية وطلعت بالعصير على اني هاسبقها وحطيت الكبيتين بس قربت الكباية اللى فيها الحبه ناحيتي هي رجعت مش واخدة خوانة ن اني عملت حاجة لاني زي ما قلت خلتها تطمن ليا شوية ومجاش في بالها ابا اني ممكن اجيب حبوب منومة المهم اخدت الدوا وشغلنا الفيلم طبعا وهي بتاخد الدوا اتعمدت اني اخد الكباية بتاعتي واخد منها شوية فاخدت هي كمان كبايتها وبدات تشرب العصير لحد ما خلصته كله ولقتها بتقولي العصير دة جميل قوي لاني شاطر جدا في عمل العصاير وبعض اصناف الاكل

فانا قلت ليها بالهنا والشفا لو عاوزة تاني اقوم اعملك فقالت لي لا خلاص بقي بكرة لاني مدروخة وتعبانة وعاوزة انام

فقلت ليها طيب كملي الفيلم بس قبل ما تنامي فقالت لي مش قادرة بجد عاوزة انام علشان اريح رجلي فقلت ليها خلاص روحي وسبتها تدخل واتعمت اني افضل قاعد مكاني كاني باكمل الفيلم هي دخلت تنام وانا فضلت مش على بعضي قعدت اكتر من نص ساعة عمال الف حوالين نفسي مش عارف اعمل ايه خايف تكون لسة منمتش وخايف كمان يكون صاحبي اداني دوا مش منوم فقمت اتصلت عليه وقلت ليه الدوا بتاعك ة برضو معملش نتيجة ومش عارف انام غرم اني اخدت قرص كامل

فسالني على الميعاد الى اخدته فيه فقلت ليه من حوالي ربع ساعة كدة بس برضو مش عارف انام فضحك وقالي يا عم غمض عنيك بس هو تاثيرة بعد نص ساعة بالكتير وحتنام زي القتيل فقعدت اقوله انه شكله كدة بيشتغلني وان دة مش منوم فحلف لي بانه اداني منوم ممتد المفعول كمان بس هو تاثير الدوا مش بيكون في لحظتها بس اول ما بانام خلاص مش باصحي تاني غير بع على الاقل لو مافيش حد ازعجني بعد 6 ساعات فقفلت معاه على اساس اني هادخل اجرب ولو معملش حاجة اخد القرص التاني لاني هاتجنن وانام

وقعدت ربع ساعة تاني الف حوالين نفسي وبعدين قلت بقي مبدهاش انا ادخل اشوف واتاكد لو كانت نامت ولا لا بالذات ان المسكن الى بتاخده اساسا بينيمها معقول بس طبعا لو حاولت اني احركها ببدرجة اكبر اكيد هتصحي ولو دة حصل اكيد هتفضحني

المهم دخلت عندها بحجة اني عاوز حاجة للصداع لاني مش متعود على اني باخد اي حاجة ليه غير لو كان صداع لا يحتمل ابدا دخلت وفتحت النور وندهت عليها اسالها عن اقراص الصداع الى معاها

هي مردتش طبعا فضلت باصص عليها شوية لقتها مش بتتحرك قمت رايح ندهت عليها تاني وهزتها يايدي من كتفها كدة فضلت نايمة وماتحركتش

قت قربت اكتر منها ولمست عنها بصباعي ومعملتش اي حركة خالص قمت فاتح جفنها بايدي خفيف وطيت صباعي بحيث انه يلمس عنها لاني كنت قريت ان لو الانسان بين النوم عملت الحركة دي عينه بتقفل تلقائي فعملت النتيجة طبعا انها كانت في سابع نومة

انا مصدقتش نفسي معقولة ميادة بقيت اخيرا بين اديا اعمل اي حاجة فيها من غير اي مقاومة منها وقتها خرجت من الاوضة ورحت اخدت قرص الفيجرا بمية كتير لاني كنت متعمد اساسا اني ماكلش كتير لاني عارف ان تاثير القرص دة لازم على بطن فاضية نوعا وكل الى انا كنت واكله ربع غريف وكباية عصير والاكل اساسا كان عدي عليه اكتر من 3 ساعات

ورحت راجع ليها تاني لقتها على نفس الوضعية الى ككنت سايبها فيها قمت مقرب منها وقعدت امشي ايدي على كتفها من فوق البيجامة اللى كانت خفيفة جدا

ميادة وقتها كانت نايمة على جنبها ومتغطية بمفرش فقمت بدات ارفع المفرش من عليها وهي مافيش اي حركة لحد ما المفرش اتشال من عليها خالص كل دة وانا جسي كلة بيرتعش من الارتباك فسكت شوية وبدات انظم نفسي اكتر علشان اوصل لاللى انا عاوزه

دقايق وبدات المرحلة التانية خلتها نايمة زي ما هي وبدات افتح زراير التي شيرت الى هي لبساه لحد ما فعلى فكيتهم كلهم ورفعت جهه منه لفوق شوية وبدات المس صدرها وهي فضلت طبعا من غير اي استجابة خالص بس مكنتش مستمتع لاني كنت عاوز انكها مش بس العب في صدرها قمت بدات المرحلة التانية بدات انزل البنطلون اللى هي لبساه من ناحية لحد ما نزل خالص وبان الاندر ويير اللى كانت لبساه وجزء من فخدها وقمت مفلت ماسك الكمر بتاع البجامة بايد وبدات اعدلها علشان تبقي نايمة على ضهرها بايدي التانية كل دة وانا باشد الشورت من عليها لتحت علشان اقلعة ليها

وفعلا بعد اكتر من ربع ساعة تقريبا كانت النتيجة ان ميادة نايمة على ضهرها والشورت نازل من عليها لحد ركبنها سبته زي ما هو وطلعت ناحية صدرها وبدات اكشفه والف التي شيرت شوية علشان اخلي ناحية تبان من منطقة الزراير وفعلا الناحية الشمال كلها كانت بانت خلاص قمت مقرب من صدرها وبدات ابوسه بشفايفي بشويش قوي وبعدين قمت طالع على شفايفها وبستها بشفايفي بدات العب بلساني على شفايفها كل دة وهي ولا اي حركة حصلت منها قمت قايم وانا زبي كان خلاص واقف زي الحديدة وقلعت كل هدومي ورجعت ليها تاني ورفعت رجليها لفوق بايدي وبايدي التانية خلعت من عليها الشورت خالص

بدات بعده العب في كسها من فوق الاندر ووير وبعدها بدات اكشف كسها من تحت الاندر ويير لحيس ان اخليه يبان لحد ما قدرت اعمل دة وبدات ابوس كسها والعب بلساني في البظر بتعاها وبدا كسها يبقي رطب شوية قمت رايح جايب ازازة جونسون بيبي اويل

ونزلت كام نقطع على كسها وبدات ادلكه بصوابعي وانقط بين شفايف كيها واحرك صباعي علشان اخلي الزيت يغطي فتحة كسها كله بعدها بدات ادخل صباعي شوية صغيرين لحد ما كسها خلاص بقي جاهز تماما

قمت طالع على صدرها وبدات ابوسه وقمت رافع التيشرت بحيس اني اكشف صدرها كله والصراحة ساعدني ان التي شيرت واسع قوي وكمان قماشته خفيفة وناعمة وفعلا التي شيرت اترفع لحد ما صدرها كله اتكشف وبدا ابوسه وادلكه باديا وقمت حاطت شوية زيت عليه وقعدت ادلكه وكانت حلمات صدرها واقفة قمت بعدها مدلك زبي بالزيت وفتحت رجليها بشويش ونمت فوقها بس من غير جسمي ما يلمس جسمها علشان خفت لو نمت قفوقها تصحي فضلت رافع جسمي وعمال احرك زبي اللى كان غرقان زيت على كسها وكل شوية انقط زيت على كسها علشان يعوض الافرازات القليلة الى بتنزل من كسها لحد ما حسيت ان كسها خلاص بقي كله زيت

رميت الازازة على السرير وحطيت اديا جنب صدرها وسندتهم على السرير بحيث اني احافظ على التي شيرت مرفوع عنها

وبدات انزل شوية عليه بحيث ان صدري يلمس صدرها واحرك نفسي عليها شوية ونمت خالص عليها كل دة هي ملا اي حركة منها

قمت مادد ايدي وماسك زبي وبدات احركه في كسها وفعلا من تاثير الزيت الى في كسها وعلى زبي بدا فعلا يدخل جواها بسهولة لحد ما راسه استقرت جوا كسها بدات اتحرك اكتر بس بالراحة وكل شوية ادخل جزي اكبر لحد ما حسيت اني وصلت لغشاء البكارة بتاعها وقتها بقي مهمنيش اي حاجة لاني اساسا كان نفسي افتحها باي طريقة نمت اكتر عليها ممسكت صدرها باديا وقعدت افعص فيهم وادلكهم وافرك ليها حلمات صدرها بصوابعي وقربت شفايفي من شفايفها كل دة وزبي واقف في كسها بس مش باحركه قوي

بس كنت خلاص فقت السيطرة على نفسي وبدات اعمل حركات عنيفة وافعص صدرها اكتر وهي ولا هي هنا فاتجرات اكتر وقمت رافع التيشيرت وبدات اقلعه ليها وانا نايم عليها ومهمنيش بقي تصحي ولا اي حاجة تحصل

بس هي فضلت نايمة بس انا كمان معرفتش اقلع لها التي شيرت خالص

فقمت قايم من عليها وبدات اقلعه ليها لحد ما قلعته خالص وم دراعتها وفضل حوالين رقبتها فرفعت راسها وخلعته من عليها

بعدها رجعت تاني وقعدت بين رجليها ورفعت رجل منهم وتنتها بحيس اني افتح رجليها بعاد عن بعض اكتر وقمت بدات ادخل زبي تاني فيها بنفس الطريقة ادخل راسه شوية واطلعها تاني وبعدين ادخل جزء اكبر واطلعه تاني لحد ما دخلت نصه تقريبا وقمت سايبه شوية ونمت تاني فوقها وبدات العب في صدرها تاني بس بشويش وبعدين بدات اضغط عليهم اكتر وبعدها نمت كلي عليها وبدتا احرك زبي شوية فيها وانا عمال افعص في بزازها واقرصها من الحلمات كنت زي المجنون تني هايج بدرجة فظيعة بس قرص الفيجرا الى كنت واخده كان مخليني مش عارف انزل

فبدات افعص في بزاوها اكتر وابوس شفايفها والحس وشها بلساني لحد ما نسيت نفسي وبدات اعضها من رقبنها واعض شفايفها واضغط على صدرها والحلمات واحرك نفسي عليها بحيث ان زبي ميخرجش منها ومادخلوش كله بس كنت خلاص زي المجنون ضغطت على صدرها اكتر بايدي وانا بابوسها لقتها لاول مرة مسكت ايدي كانها بتحاول تبعدها بس كانت لسة نايمة خالص كنت مبسوط انها بدات تفوق قمت ضاغط اكتر وهي مقاومتها بدات نزيد شوية قمت محرك زبي فيها اكتر وبدات ادخله لمسافة ابعد جوا كسها وهي كل الى بتعمله محاطا ادها فوق ايدي وبتحاول تشلها ولقتها فتحت عنيها وبتقول لي اي انت بتوجعني انت عملت ايه وانا قلت ليها متخافيش انتي في حلم جميل وقمت مدخل زبي فيها كله مرة واحدة وفتحتها هي قامت مصوته بس بصوت ضعيف قوي لانها كانت لسة تحت تاثير المخدر فضلت احرك زبي فيها وهي بتتالم وبتعيط وبتحاول تبعدني من عليها بس طبعا جسمها كله كان متخدر بدا ابوسها من كل حتة في وشها زي المجنون وانا هاموت وانزل بس مش عارف

هي بدات مقاوتها تقل وكل الى كانت بتعمله اني كل ما ادخل زبي فيها واحركه جواها تتاوه وحسيت انها خلاص بدات تستجيب حتى انها بتان تنزل افرازات كتير من كسها وطبعا مع ددمم البكارة بتاعتها وانا مش عاتقها عمال ادخلة فيها ومافيش فايدة قمت شوية وورافع رجلها ونيمتها على جنبها ونمت وراها ودخلت تاني فيها وهي كانت خلاص بقي استسلمت تتماما فعدلتها تاني ونمت فوقها وقمت متقلب بيها بحيث اني ابقي انا الى نايم تحت وهي فوقي وزبي فيها وبدات احرك زبي بطريقة اعنف واسرع فيها وقمت مخليها تقعد وبدات اخليها هي الى تتحرك على زبي

فضلت انيك فيها اكتر من 4 ساعات لدرجة انها مبطلتش تنزيل يمكن وصلت للاورجازم اكتر من 9 مرات وكمان كان فيه ددمم بس انا كنت مصر اين احولها لمومس في اليوم دة خلاص فضلت كدة ومش راحمها تقولي عبت مافش فايدة هي كانت خلاص اتاكدت انها اتفتحت وانا مكنش عدي استعدان انها تهدي كنت عاوخا توصل لانها متبقاش قادرة تستغني عن زبي في كسها لحظة وفعلا اول ما قربت انزل قمت حاضنها قويم ودخلت زبي كله جواها وبدات انزل لبني في كسها لدرجة اني حسيت ان لبني ملا كسها كله حتى ان اللبن بدا يخرج من كتره برا كسها

فضل زبي واقف فيها بس انا كنت خلاص هلكت من المجهود نيك متواصل بجميع الطرق لمدة اكتر من ساعة

فنمت فوقها وهي كمان لقتها همدت خالص وفضلنا نايمين كدة لحد الصبح وهي كل ما زبي يبدا ينام نحرك نفسها تحتي علشان يفضل قايم

وقتها اتاكدت ان ميادة اختي بقيت خلاص مومس ومستحيل تقدر تستغني عن زبي لاني في اليوم الى فتحتها فيه فضلت انيك فيها لحد ما كان هيغمي عليها وعليا من كتر النيك

كدةخلصت حكايتي في اول يوم نيك مع ميادة شرومطي والمرة الجاية هاحكي ليكم عن الى حصل باقي الاجازة لحد ما جهه يوم السفر
فين الباقي
 
هاي يا جماعة

النهاردة جيبالكم قصة جديدة تفاصلها كلها حقيقية مع تغيير الأسماء بس

القصة بين ولد اسمه هاني واخته اسمها ميادة

هاني وميادة

انا اسمي هاني عمري حاليا 35 سنة مش متجوز لعدم امكانية الزواج نظرا لاحوالي المادية باحب الجنس جدا بدرجة فوق الوصف اتعرفت على كذا بنت ومارست معاهم الجنس بس كنت دايما باحلم باني انيك اختي ميادة

ميادة عندها 27 سنة مش متجوزة بردو بتشتغل في احدي دول الخليج جسمها سكسي بدرجة كبيرة

كنت وانا صغير حاولت معاها اكتر من مرة اني انكها بس طبعا كل محولاتي فشلت وهي اصبحت من وقتها بتخاف تجتمع معايا في مكان لوحدنا لانها حاسة اني هاحاول تاني معاها

المهم انا حاليا عايش لواحدي بعد ما اخويا الاكبر مني سافر لظروف شغله وطبعا والدي ووالدتي متوفيين

الموضوع دة حصل من فترة

اختي ميادة نزلت اجازة وطبعا كانت بتنزل دايما على احد الاقارب خالتي او عمتي المهم متبقاش معايا لوحدنا وكنت هاتجنن ومش عارف اعمل ايه علشان اوصلها لحد الاجازة دي اللى غيرت كل حاجة وخلتني استمتع بجسمها اللى يوقف اي زب

اختي نزلت الاجازة وطبعا كالعادة كانت نازلة عن عمتي المهم تشاء الظروف ان يحصل ظروف وتضطر عمتي للسفر لعمي في اسوان

واختي كانت متخانقة في الفترة دي مع خالتي اللى كانت ممكن تنزل عندها ومبقاش فيه حل غير انها تيجي تقعد عندي وفعلا اقنعتها بدة وهي وافقت لان مكنش فيه حل تاني

استقبلتها في المطار بالورود بس هي طبعا كانت قلقانة جدا من انها تبقي معايا لوحدنا بس انا حاولت بكل الطرق اني اضيع الخوف دة منها واخليها تقتنع اني اتغيرت كتير بالذات اني كنت باتعمد اني اكلم اي بنت من الى انا اعرفهم قدامها وكتير كنت اتعمد اسيب البيت وانزل واسبها على راحتها

فضلت على الحال دة اول شهر وهي بدات تطمن اكتر لاني اتغيرت حتى بقيت تهزر معايا وتحاول تنسي كل الى حصل زمان وفعلا انا كنت مش مبين ليها اي حاجة ولا حتى كنت بابص ليها باي نظرة جنسية زي زمان ودة طمنها ليا اكتر

الجو في مصر زي ما انتو عارفين بيكون حر في فترة الصيف وهي كانت بدات تاخد راحتها في اللبس في البيت

بضيهات حمالات وشرطات فوق الركبة بشوية وحتى كانت اوقات تنسي تبلس برا اما طبعاكنت شايف الموضوع دة وهاتجنن وكل الى كنت باعمله اني اودي وشي الجهه التانية وادخل الحمام افضل احلب في زبي لحد ما اهدي واخرج كاني مافيش حاجة

فضلت على الوضع دة اسبوع لحد ما خلاص مبقتش مستحمل هاتجنن وانكها باي طريقة

المهم بدات اخطط لاني اغتصبها وفعلا جهه اليوم المنشود نزلت بالصدفة البحته جدا

ميادة تعبت فجاة وراحت تكشف لان كات حست بالم فظيع في رجلها رحنا للدكتور وكتبلها على علاج منه دوا مسكن علشان الالم

اول يومين كانت بتاخد الدوا وتدخل تنام بعده بشوية ولاحظت ان الدوا بيخليها تنام على طول

تالت يوم بعد ما دخلت تنام بحوالي ساعة كدة دخلت عليها الاوضة على اني نسيت عندها الموب بتاعي ومحتاج اعمل تليفون

المهم طبعا دخلت بشويش جدا وندهت عليها بصوت مسموع بس مش عالي قوي وسالتها مشفتيش يا ميادة الموب بتاعي على اساسا انها بتقلق على طول طبعا لقتها مش بترد قمت مقرب منها شوية وندهت عليها تاني بردو مرضتش عليا

قمت مقرب اكتر وحطيت ايدي على كتفها وهزتها بشويش بس هي كانت نايمة خالص تقريبا بس خفت قوي انها تصحي فخرجت وسبتها

اليوم الى بعده عملت حسابي وطبلت من واحد صاحبي دكتور حبوب منومة علشان مش باعرف انام وفعلا جابلي قرصين وقالي اخد نص واحد وانا انام على طول اخدت القرصين وانا طاير من الفرح ميادة بتاخد مسكن ولو قدرت اديها قرص المنوم كمان يبقي ضمنت انها مش هتصحي ابدا

قبل ما اروح عديت على صيدلية واشتريت قرص فيجرا علشان كنتت عاوز اقدر انيك فيها اطول فترة ممكنة لاني عارف اني لو عملت كدة هتتحول لمومس ومش هتقدر تستغني ابد عن زبي

فعلا رحت البيت وطحنت قرص منهم ووقت النوم في ميعاد الدوا اتعمدت اني اشغل فيلم كرتون كانت نفسها تتفرج عليه وفي نص الفيلم كدة جهه ميعاد الدوا فقلت ليها استني اعمل عصير عنب وتفاح لانها بتحب العصير دة قوي وفعلا وقفنا الفيلم ورحنا المطبخ نعمل العصير هي كان يومها لابسة بيجامة رهيبة عبارة عن شورت فوق الركبة بحاجة بسيطة بس واسع وخفيف جدا والقطعة الى فوق تي شيرت نفس الشيء وواسع بس طبعا مقفول بزراري من عند الصدر بس كانت البجامة خفيفة قوي ويومها مكنتش لابسة برا تحت البجامة على اساس ان البجامة مقفولة

دخلنا المطبع وانا مجهز القرص الة طحنته في جيبي وبدانا نجهز العصير وقطعت التفاح وهي قعدت تفصص العنب

المهم مكنتش عارف ازاي احط القرص ليها في العصير وهي واقفة فطلبت منها تجبلي الاطباق اللى كنا بنتعشي فيها على ما افضي العصير وتجيب كمان الدوا بتاعها بالمرة على ما افضي انا العصير واوديه الاوضة الى فيها الكمبيوترعلشان نكمل الفيلم علشان نلحق نخلصه قبل ما تنام

اول ما خرجت من هنا قمت مفضي القرص في كباية من الكبيتين ودوبته فيها بسرعة

كانت هي رجعت معاها اطباق الاكل وانا قمت سايبها تدخلهم التلاجة واخدت ازازة مية وطلعت بالعصير على اني هاسبقها وحطيت الكبيتين بس قربت الكباية اللى فيها الحبه ناحيتي هي رجعت مش واخدة خوانة ن اني عملت حاجة لاني زي ما قلت خلتها تطمن ليا شوية ومجاش في بالها ابا اني ممكن اجيب حبوب منومة المهم اخدت الدوا وشغلنا الفيلم طبعا وهي بتاخد الدوا اتعمدت اني اخد الكباية بتاعتي واخد منها شوية فاخدت هي كمان كبايتها وبدات تشرب العصير لحد ما خلصته كله ولقتها بتقولي العصير دة جميل قوي لاني شاطر جدا في عمل العصاير وبعض اصناف الاكل

فانا قلت ليها بالهنا والشفا لو عاوزة تاني اقوم اعملك فقالت لي لا خلاص بقي بكرة لاني مدروخة وتعبانة وعاوزة انام

فقلت ليها طيب كملي الفيلم بس قبل ما تنامي فقالت لي مش قادرة بجد عاوزة انام علشان اريح رجلي فقلت ليها خلاص روحي وسبتها تدخل واتعمت اني افضل قاعد مكاني كاني باكمل الفيلم هي دخلت تنام وانا فضلت مش على بعضي قعدت اكتر من نص ساعة عمال الف حوالين نفسي مش عارف اعمل ايه خايف تكون لسة منمتش وخايف كمان يكون صاحبي اداني دوا مش منوم فقمت اتصلت عليه وقلت ليه الدوا بتاعك ة برضو معملش نتيجة ومش عارف انام غرم اني اخدت قرص كامل

فسالني على الميعاد الى اخدته فيه فقلت ليه من حوالي ربع ساعة كدة بس برضو مش عارف انام فضحك وقالي يا عم غمض عنيك بس هو تاثيرة بعد نص ساعة بالكتير وحتنام زي القتيل فقعدت اقوله انه شكله كدة بيشتغلني وان دة مش منوم فحلف لي بانه اداني منوم ممتد المفعول كمان بس هو تاثير الدوا مش بيكون في لحظتها بس اول ما بانام خلاص مش باصحي تاني غير بع على الاقل لو مافيش حد ازعجني بعد 6 ساعات فقفلت معاه على اساس اني هادخل اجرب ولو معملش حاجة اخد القرص التاني لاني هاتجنن وانام

وقعدت ربع ساعة تاني الف حوالين نفسي وبعدين قلت بقي مبدهاش انا ادخل اشوف واتاكد لو كانت نامت ولا لا بالذات ان المسكن الى بتاخده اساسا بينيمها معقول بس طبعا لو حاولت اني احركها ببدرجة اكبر اكيد هتصحي ولو دة حصل اكيد هتفضحني

المهم دخلت عندها بحجة اني عاوز حاجة للصداع لاني مش متعود على اني باخد اي حاجة ليه غير لو كان صداع لا يحتمل ابدا دخلت وفتحت النور وندهت عليها اسالها عن اقراص الصداع الى معاها

هي مردتش طبعا فضلت باصص عليها شوية لقتها مش بتتحرك قمت رايح ندهت عليها تاني وهزتها يايدي من كتفها كدة فضلت نايمة وماتحركتش

قت قربت اكتر منها ولمست عنها بصباعي ومعملتش اي حركة خالص قمت فاتح جفنها بايدي خفيف وطيت صباعي بحيث انه يلمس عنها لاني كنت قريت ان لو الانسان بين النوم عملت الحركة دي عينه بتقفل تلقائي فعملت النتيجة طبعا انها كانت في سابع نومة

انا مصدقتش نفسي معقولة ميادة بقيت اخيرا بين اديا اعمل اي حاجة فيها من غير اي مقاومة منها وقتها خرجت من الاوضة ورحت اخدت قرص الفيجرا بمية كتير لاني كنت متعمد اساسا اني ماكلش كتير لاني عارف ان تاثير القرص دة لازم على بطن فاضية نوعا وكل الى انا كنت واكله ربع غريف وكباية عصير والاكل اساسا كان عدي عليه اكتر من 3 ساعات

ورحت راجع ليها تاني لقتها على نفس الوضعية الى ككنت سايبها فيها قمت مقرب منها وقعدت امشي ايدي على كتفها من فوق البيجامة اللى كانت خفيفة جدا

ميادة وقتها كانت نايمة على جنبها ومتغطية بمفرش فقمت بدات ارفع المفرش من عليها وهي مافيش اي حركة لحد ما المفرش اتشال من عليها خالص كل دة وانا جسي كلة بيرتعش من الارتباك فسكت شوية وبدات انظم نفسي اكتر علشان اوصل لاللى انا عاوزه

دقايق وبدات المرحلة التانية خلتها نايمة زي ما هي وبدات افتح زراير التي شيرت الى هي لبساه لحد ما فعلى فكيتهم كلهم ورفعت جهه منه لفوق شوية وبدات المس صدرها وهي فضلت طبعا من غير اي استجابة خالص بس مكنتش مستمتع لاني كنت عاوز انكها مش بس العب في صدرها قمت بدات المرحلة التانية بدات انزل البنطلون اللى هي لبساه من ناحية لحد ما نزل خالص وبان الاندر ويير اللى كانت لبساه وجزء من فخدها وقمت مفلت ماسك الكمر بتاع البجامة بايد وبدات اعدلها علشان تبقي نايمة على ضهرها بايدي التانية كل دة وانا باشد الشورت من عليها لتحت علشان اقلعة ليها

وفعلا بعد اكتر من ربع ساعة تقريبا كانت النتيجة ان ميادة نايمة على ضهرها والشورت نازل من عليها لحد ركبنها سبته زي ما هو وطلعت ناحية صدرها وبدات اكشفه والف التي شيرت شوية علشان اخلي ناحية تبان من منطقة الزراير وفعلا الناحية الشمال كلها كانت بانت خلاص قمت مقرب من صدرها وبدات ابوسه بشفايفي بشويش قوي وبعدين قمت طالع على شفايفها وبستها بشفايفي بدات العب بلساني على شفايفها كل دة وهي ولا اي حركة حصلت منها قمت قايم وانا زبي كان خلاص واقف زي الحديدة وقلعت كل هدومي ورجعت ليها تاني ورفعت رجليها لفوق بايدي وبايدي التانية خلعت من عليها الشورت خالص

بدات بعده العب في كسها من فوق الاندر ووير وبعدها بدات اكشف كسها من تحت الاندر ويير لحيس ان اخليه يبان لحد ما قدرت اعمل دة وبدات ابوس كسها والعب بلساني في البظر بتعاها وبدا كسها يبقي رطب شوية قمت رايح جايب ازازة جونسون بيبي اويل

ونزلت كام نقطع على كسها وبدات ادلكه بصوابعي وانقط بين شفايف كيها واحرك صباعي علشان اخلي الزيت يغطي فتحة كسها كله بعدها بدات ادخل صباعي شوية صغيرين لحد ما كسها خلاص بقي جاهز تماما

قمت طالع على صدرها وبدات ابوسه وقمت رافع التيشرت بحيس اني اكشف صدرها كله والصراحة ساعدني ان التي شيرت واسع قوي وكمان قماشته خفيفة وناعمة وفعلا التي شيرت اترفع لحد ما صدرها كله اتكشف وبدا ابوسه وادلكه باديا وقمت حاطت شوية زيت عليه وقعدت ادلكه وكانت حلمات صدرها واقفة قمت بعدها مدلك زبي بالزيت وفتحت رجليها بشويش ونمت فوقها بس من غير جسمي ما يلمس جسمها علشان خفت لو نمت قفوقها تصحي فضلت رافع جسمي وعمال احرك زبي اللى كان غرقان زيت على كسها وكل شوية انقط زيت على كسها علشان يعوض الافرازات القليلة الى بتنزل من كسها لحد ما حسيت ان كسها خلاص بقي كله زيت

رميت الازازة على السرير وحطيت اديا جنب صدرها وسندتهم على السرير بحيث اني احافظ على التي شيرت مرفوع عنها

وبدات انزل شوية عليه بحيث ان صدري يلمس صدرها واحرك نفسي عليها شوية ونمت خالص عليها كل دة هي ملا اي حركة منها

قمت مادد ايدي وماسك زبي وبدات احركه في كسها وفعلا من تاثير الزيت الى في كسها وعلى زبي بدا فعلا يدخل جواها بسهولة لحد ما راسه استقرت جوا كسها بدات اتحرك اكتر بس بالراحة وكل شوية ادخل جزي اكبر لحد ما حسيت اني وصلت لغشاء البكارة بتاعها وقتها بقي مهمنيش اي حاجة لاني اساسا كان نفسي افتحها باي طريقة نمت اكتر عليها ممسكت صدرها باديا وقعدت افعص فيهم وادلكهم وافرك ليها حلمات صدرها بصوابعي وقربت شفايفي من شفايفها كل دة وزبي واقف في كسها بس مش باحركه قوي

بس كنت خلاص فقت السيطرة على نفسي وبدات اعمل حركات عنيفة وافعص صدرها اكتر وهي ولا هي هنا فاتجرات اكتر وقمت رافع التيشيرت وبدات اقلعه ليها وانا نايم عليها ومهمنيش بقي تصحي ولا اي حاجة تحصل

بس هي فضلت نايمة بس انا كمان معرفتش اقلع لها التي شيرت خالص

فقمت قايم من عليها وبدات اقلعه ليها لحد ما قلعته خالص وم دراعتها وفضل حوالين رقبتها فرفعت راسها وخلعته من عليها

بعدها رجعت تاني وقعدت بين رجليها ورفعت رجل منهم وتنتها بحيس اني افتح رجليها بعاد عن بعض اكتر وقمت بدات ادخل زبي تاني فيها بنفس الطريقة ادخل راسه شوية واطلعها تاني وبعدين ادخل جزء اكبر واطلعه تاني لحد ما دخلت نصه تقريبا وقمت سايبه شوية ونمت تاني فوقها وبدات العب في صدرها تاني بس بشويش وبعدين بدات اضغط عليهم اكتر وبعدها نمت كلي عليها وبدتا احرك زبي شوية فيها وانا عمال افعص في بزازها واقرصها من الحلمات كنت زي المجنون تني هايج بدرجة فظيعة بس قرص الفيجرا الى كنت واخده كان مخليني مش عارف انزل

فبدات افعص في بزاوها اكتر وابوس شفايفها والحس وشها بلساني لحد ما نسيت نفسي وبدات اعضها من رقبنها واعض شفايفها واضغط على صدرها والحلمات واحرك نفسي عليها بحيث ان زبي ميخرجش منها ومادخلوش كله بس كنت خلاص زي المجنون ضغطت على صدرها اكتر بايدي وانا بابوسها لقتها لاول مرة مسكت ايدي كانها بتحاول تبعدها بس كانت لسة نايمة خالص كنت مبسوط انها بدات تفوق قمت ضاغط اكتر وهي مقاومتها بدات نزيد شوية قمت محرك زبي فيها اكتر وبدات ادخله لمسافة ابعد جوا كسها وهي كل الى بتعمله محاطا ادها فوق ايدي وبتحاول تشلها ولقتها فتحت عنيها وبتقول لي اي انت بتوجعني انت عملت ايه وانا قلت ليها متخافيش انتي في حلم جميل وقمت مدخل زبي فيها كله مرة واحدة وفتحتها هي قامت مصوته بس بصوت ضعيف قوي لانها كانت لسة تحت تاثير المخدر فضلت احرك زبي فيها وهي بتتالم وبتعيط وبتحاول تبعدني من عليها بس طبعا جسمها كله كان متخدر بدا ابوسها من كل حتة في وشها زي المجنون وانا هاموت وانزل بس مش عارف

هي بدات مقاوتها تقل وكل الى كانت بتعمله اني كل ما ادخل زبي فيها واحركه جواها تتاوه وحسيت انها خلاص بدات تستجيب حتى انها بتان تنزل افرازات كتير من كسها وطبعا مع ددمم البكارة بتاعتها وانا مش عاتقها عمال ادخلة فيها ومافيش فايدة قمت شوية وورافع رجلها ونيمتها على جنبها ونمت وراها ودخلت تاني فيها وهي كانت خلاص بقي استسلمت تتماما فعدلتها تاني ونمت فوقها وقمت متقلب بيها بحيث اني ابقي انا الى نايم تحت وهي فوقي وزبي فيها وبدات احرك زبي بطريقة اعنف واسرع فيها وقمت مخليها تقعد وبدات اخليها هي الى تتحرك على زبي

فضلت انيك فيها اكتر من 4 ساعات لدرجة انها مبطلتش تنزيل يمكن وصلت للاورجازم اكتر من 9 مرات وكمان كان فيه ددمم بس انا كنت مصر اين احولها لمومس في اليوم دة خلاص فضلت كدة ومش راحمها تقولي عبت مافش فايدة هي كانت خلاص اتاكدت انها اتفتحت وانا مكنش عدي استعدان انها تهدي كنت عاوخا توصل لانها متبقاش قادرة تستغني عن زبي في كسها لحظة وفعلا اول ما قربت انزل قمت حاضنها قويم ودخلت زبي كله جواها وبدات انزل لبني في كسها لدرجة اني حسيت ان لبني ملا كسها كله حتى ان اللبن بدا يخرج من كتره برا كسها

فضل زبي واقف فيها بس انا كنت خلاص هلكت من المجهود نيك متواصل بجميع الطرق لمدة اكتر من ساعة

فنمت فوقها وهي كمان لقتها همدت خالص وفضلنا نايمين كدة لحد الصبح وهي كل ما زبي يبدا ينام نحرك نفسها تحتي علشان يفضل قايم

وقتها اتاكدت ان ميادة اختي بقيت خلاص مومس ومستحيل تقدر تستغني عن زبي لاني في اليوم الى فتحتها فيه فضلت انيك فيها لحد ما كان هيغمي عليها وعليا من كتر النيك

كدةخلصت حكايتي في اول يوم نيك مع ميادة شرومطي والمرة الجاية هاحكي ليكم عن الى حصل باقي الاجازة لحد ما جهه يوم السفر
جميله
 
هاي يا جماعة

النهاردة جيبالكم قصة جديدة تفاصلها كلها حقيقية مع تغيير الأسماء بس

القصة بين ولد اسمه هاني واخته اسمها ميادة

هاني وميادة

انا اسمي هاني عمري حاليا 35 سنة مش متجوز لعدم امكانية الزواج نظرا لاحوالي المادية باحب الجنس جدا بدرجة فوق الوصف اتعرفت على كذا بنت ومارست معاهم الجنس بس كنت دايما باحلم باني انيك اختي ميادة

ميادة عندها 27 سنة مش متجوزة بردو بتشتغل في احدي دول الخليج جسمها سكسي بدرجة كبيرة

كنت وانا صغير حاولت معاها اكتر من مرة اني انكها بس طبعا كل محولاتي فشلت وهي اصبحت من وقتها بتخاف تجتمع معايا في مكان لوحدنا لانها حاسة اني هاحاول تاني معاها

المهم انا حاليا عايش لواحدي بعد ما اخويا الاكبر مني سافر لظروف شغله وطبعا والدي ووالدتي متوفيين

الموضوع دة حصل من فترة

اختي ميادة نزلت اجازة وطبعا كانت بتنزل دايما على احد الاقارب خالتي او عمتي المهم متبقاش معايا لوحدنا وكنت هاتجنن ومش عارف اعمل ايه علشان اوصلها لحد الاجازة دي اللى غيرت كل حاجة وخلتني استمتع بجسمها اللى يوقف اي زب

اختي نزلت الاجازة وطبعا كالعادة كانت نازلة عن عمتي المهم تشاء الظروف ان يحصل ظروف وتضطر عمتي للسفر لعمي في اسوان

واختي كانت متخانقة في الفترة دي مع خالتي اللى كانت ممكن تنزل عندها ومبقاش فيه حل غير انها تيجي تقعد عندي وفعلا اقنعتها بدة وهي وافقت لان مكنش فيه حل تاني

استقبلتها في المطار بالورود بس هي طبعا كانت قلقانة جدا من انها تبقي معايا لوحدنا بس انا حاولت بكل الطرق اني اضيع الخوف دة منها واخليها تقتنع اني اتغيرت كتير بالذات اني كنت باتعمد اني اكلم اي بنت من الى انا اعرفهم قدامها وكتير كنت اتعمد اسيب البيت وانزل واسبها على راحتها

فضلت على الحال دة اول شهر وهي بدات تطمن اكتر لاني اتغيرت حتى بقيت تهزر معايا وتحاول تنسي كل الى حصل زمان وفعلا انا كنت مش مبين ليها اي حاجة ولا حتى كنت بابص ليها باي نظرة جنسية زي زمان ودة طمنها ليا اكتر

الجو في مصر زي ما انتو عارفين بيكون حر في فترة الصيف وهي كانت بدات تاخد راحتها في اللبس في البيت

بضيهات حمالات وشرطات فوق الركبة بشوية وحتى كانت اوقات تنسي تبلس برا اما طبعاكنت شايف الموضوع دة وهاتجنن وكل الى كنت باعمله اني اودي وشي الجهه التانية وادخل الحمام افضل احلب في زبي لحد ما اهدي واخرج كاني مافيش حاجة

فضلت على الوضع دة اسبوع لحد ما خلاص مبقتش مستحمل هاتجنن وانكها باي طريقة

المهم بدات اخطط لاني اغتصبها وفعلا جهه اليوم المنشود نزلت بالصدفة البحته جدا

ميادة تعبت فجاة وراحت تكشف لان كات حست بالم فظيع في رجلها رحنا للدكتور وكتبلها على علاج منه دوا مسكن علشان الالم

اول يومين كانت بتاخد الدوا وتدخل تنام بعده بشوية ولاحظت ان الدوا بيخليها تنام على طول

تالت يوم بعد ما دخلت تنام بحوالي ساعة كدة دخلت عليها الاوضة على اني نسيت عندها الموب بتاعي ومحتاج اعمل تليفون

المهم طبعا دخلت بشويش جدا وندهت عليها بصوت مسموع بس مش عالي قوي وسالتها مشفتيش يا ميادة الموب بتاعي على اساسا انها بتقلق على طول طبعا لقتها مش بترد قمت مقرب منها شوية وندهت عليها تاني بردو مرضتش عليا

قمت مقرب اكتر وحطيت ايدي على كتفها وهزتها بشويش بس هي كانت نايمة خالص تقريبا بس خفت قوي انها تصحي فخرجت وسبتها

اليوم الى بعده عملت حسابي وطبلت من واحد صاحبي دكتور حبوب منومة علشان مش باعرف انام وفعلا جابلي قرصين وقالي اخد نص واحد وانا انام على طول اخدت القرصين وانا طاير من الفرح ميادة بتاخد مسكن ولو قدرت اديها قرص المنوم كمان يبقي ضمنت انها مش هتصحي ابدا

قبل ما اروح عديت على صيدلية واشتريت قرص فيجرا علشان كنتت عاوز اقدر انيك فيها اطول فترة ممكنة لاني عارف اني لو عملت كدة هتتحول لمومس ومش هتقدر تستغني ابد عن زبي

فعلا رحت البيت وطحنت قرص منهم ووقت النوم في ميعاد الدوا اتعمدت اني اشغل فيلم كرتون كانت نفسها تتفرج عليه وفي نص الفيلم كدة جهه ميعاد الدوا فقلت ليها استني اعمل عصير عنب وتفاح لانها بتحب العصير دة قوي وفعلا وقفنا الفيلم ورحنا المطبخ نعمل العصير هي كان يومها لابسة بيجامة رهيبة عبارة عن شورت فوق الركبة بحاجة بسيطة بس واسع وخفيف جدا والقطعة الى فوق تي شيرت نفس الشيء وواسع بس طبعا مقفول بزراري من عند الصدر بس كانت البجامة خفيفة قوي ويومها مكنتش لابسة برا تحت البجامة على اساس ان البجامة مقفولة

دخلنا المطبع وانا مجهز القرص الة طحنته في جيبي وبدانا نجهز العصير وقطعت التفاح وهي قعدت تفصص العنب

المهم مكنتش عارف ازاي احط القرص ليها في العصير وهي واقفة فطلبت منها تجبلي الاطباق اللى كنا بنتعشي فيها على ما افضي العصير وتجيب كمان الدوا بتاعها بالمرة على ما افضي انا العصير واوديه الاوضة الى فيها الكمبيوترعلشان نكمل الفيلم علشان نلحق نخلصه قبل ما تنام

اول ما خرجت من هنا قمت مفضي القرص في كباية من الكبيتين ودوبته فيها بسرعة

كانت هي رجعت معاها اطباق الاكل وانا قمت سايبها تدخلهم التلاجة واخدت ازازة مية وطلعت بالعصير على اني هاسبقها وحطيت الكبيتين بس قربت الكباية اللى فيها الحبه ناحيتي هي رجعت مش واخدة خوانة ن اني عملت حاجة لاني زي ما قلت خلتها تطمن ليا شوية ومجاش في بالها ابا اني ممكن اجيب حبوب منومة المهم اخدت الدوا وشغلنا الفيلم طبعا وهي بتاخد الدوا اتعمدت اني اخد الكباية بتاعتي واخد منها شوية فاخدت هي كمان كبايتها وبدات تشرب العصير لحد ما خلصته كله ولقتها بتقولي العصير دة جميل قوي لاني شاطر جدا في عمل العصاير وبعض اصناف الاكل

فانا قلت ليها بالهنا والشفا لو عاوزة تاني اقوم اعملك فقالت لي لا خلاص بقي بكرة لاني مدروخة وتعبانة وعاوزة انام

فقلت ليها طيب كملي الفيلم بس قبل ما تنامي فقالت لي مش قادرة بجد عاوزة انام علشان اريح رجلي فقلت ليها خلاص روحي وسبتها تدخل واتعمت اني افضل قاعد مكاني كاني باكمل الفيلم هي دخلت تنام وانا فضلت مش على بعضي قعدت اكتر من نص ساعة عمال الف حوالين نفسي مش عارف اعمل ايه خايف تكون لسة منمتش وخايف كمان يكون صاحبي اداني دوا مش منوم فقمت اتصلت عليه وقلت ليه الدوا بتاعك ة برضو معملش نتيجة ومش عارف انام غرم اني اخدت قرص كامل

فسالني على الميعاد الى اخدته فيه فقلت ليه من حوالي ربع ساعة كدة بس برضو مش عارف انام فضحك وقالي يا عم غمض عنيك بس هو تاثيرة بعد نص ساعة بالكتير وحتنام زي القتيل فقعدت اقوله انه شكله كدة بيشتغلني وان دة مش منوم فحلف لي بانه اداني منوم ممتد المفعول كمان بس هو تاثير الدوا مش بيكون في لحظتها بس اول ما بانام خلاص مش باصحي تاني غير بع على الاقل لو مافيش حد ازعجني بعد 6 ساعات فقفلت معاه على اساس اني هادخل اجرب ولو معملش حاجة اخد القرص التاني لاني هاتجنن وانام

وقعدت ربع ساعة تاني الف حوالين نفسي وبعدين قلت بقي مبدهاش انا ادخل اشوف واتاكد لو كانت نامت ولا لا بالذات ان المسكن الى بتاخده اساسا بينيمها معقول بس طبعا لو حاولت اني احركها ببدرجة اكبر اكيد هتصحي ولو دة حصل اكيد هتفضحني

المهم دخلت عندها بحجة اني عاوز حاجة للصداع لاني مش متعود على اني باخد اي حاجة ليه غير لو كان صداع لا يحتمل ابدا دخلت وفتحت النور وندهت عليها اسالها عن اقراص الصداع الى معاها

هي مردتش طبعا فضلت باصص عليها شوية لقتها مش بتتحرك قمت رايح ندهت عليها تاني وهزتها يايدي من كتفها كدة فضلت نايمة وماتحركتش

قت قربت اكتر منها ولمست عنها بصباعي ومعملتش اي حركة خالص قمت فاتح جفنها بايدي خفيف وطيت صباعي بحيث انه يلمس عنها لاني كنت قريت ان لو الانسان بين النوم عملت الحركة دي عينه بتقفل تلقائي فعملت النتيجة طبعا انها كانت في سابع نومة

انا مصدقتش نفسي معقولة ميادة بقيت اخيرا بين اديا اعمل اي حاجة فيها من غير اي مقاومة منها وقتها خرجت من الاوضة ورحت اخدت قرص الفيجرا بمية كتير لاني كنت متعمد اساسا اني ماكلش كتير لاني عارف ان تاثير القرص دة لازم على بطن فاضية نوعا وكل الى انا كنت واكله ربع غريف وكباية عصير والاكل اساسا كان عدي عليه اكتر من 3 ساعات

ورحت راجع ليها تاني لقتها على نفس الوضعية الى ككنت سايبها فيها قمت مقرب منها وقعدت امشي ايدي على كتفها من فوق البيجامة اللى كانت خفيفة جدا

ميادة وقتها كانت نايمة على جنبها ومتغطية بمفرش فقمت بدات ارفع المفرش من عليها وهي مافيش اي حركة لحد ما المفرش اتشال من عليها خالص كل دة وانا جسي كلة بيرتعش من الارتباك فسكت شوية وبدات انظم نفسي اكتر علشان اوصل لاللى انا عاوزه

دقايق وبدات المرحلة التانية خلتها نايمة زي ما هي وبدات افتح زراير التي شيرت الى هي لبساه لحد ما فعلى فكيتهم كلهم ورفعت جهه منه لفوق شوية وبدات المس صدرها وهي فضلت طبعا من غير اي استجابة خالص بس مكنتش مستمتع لاني كنت عاوز انكها مش بس العب في صدرها قمت بدات المرحلة التانية بدات انزل البنطلون اللى هي لبساه من ناحية لحد ما نزل خالص وبان الاندر ويير اللى كانت لبساه وجزء من فخدها وقمت مفلت ماسك الكمر بتاع البجامة بايد وبدات اعدلها علشان تبقي نايمة على ضهرها بايدي التانية كل دة وانا باشد الشورت من عليها لتحت علشان اقلعة ليها

وفعلا بعد اكتر من ربع ساعة تقريبا كانت النتيجة ان ميادة نايمة على ضهرها والشورت نازل من عليها لحد ركبنها سبته زي ما هو وطلعت ناحية صدرها وبدات اكشفه والف التي شيرت شوية علشان اخلي ناحية تبان من منطقة الزراير وفعلا الناحية الشمال كلها كانت بانت خلاص قمت مقرب من صدرها وبدات ابوسه بشفايفي بشويش قوي وبعدين قمت طالع على شفايفها وبستها بشفايفي بدات العب بلساني على شفايفها كل دة وهي ولا اي حركة حصلت منها قمت قايم وانا زبي كان خلاص واقف زي الحديدة وقلعت كل هدومي ورجعت ليها تاني ورفعت رجليها لفوق بايدي وبايدي التانية خلعت من عليها الشورت خالص

بدات بعده العب في كسها من فوق الاندر ووير وبعدها بدات اكشف كسها من تحت الاندر ويير لحيس ان اخليه يبان لحد ما قدرت اعمل دة وبدات ابوس كسها والعب بلساني في البظر بتعاها وبدا كسها يبقي رطب شوية قمت رايح جايب ازازة جونسون بيبي اويل

ونزلت كام نقطع على كسها وبدات ادلكه بصوابعي وانقط بين شفايف كيها واحرك صباعي علشان اخلي الزيت يغطي فتحة كسها كله بعدها بدات ادخل صباعي شوية صغيرين لحد ما كسها خلاص بقي جاهز تماما

قمت طالع على صدرها وبدات ابوسه وقمت رافع التيشرت بحيس اني اكشف صدرها كله والصراحة ساعدني ان التي شيرت واسع قوي وكمان قماشته خفيفة وناعمة وفعلا التي شيرت اترفع لحد ما صدرها كله اتكشف وبدا ابوسه وادلكه باديا وقمت حاطت شوية زيت عليه وقعدت ادلكه وكانت حلمات صدرها واقفة قمت بعدها مدلك زبي بالزيت وفتحت رجليها بشويش ونمت فوقها بس من غير جسمي ما يلمس جسمها علشان خفت لو نمت قفوقها تصحي فضلت رافع جسمي وعمال احرك زبي اللى كان غرقان زيت على كسها وكل شوية انقط زيت على كسها علشان يعوض الافرازات القليلة الى بتنزل من كسها لحد ما حسيت ان كسها خلاص بقي كله زيت

رميت الازازة على السرير وحطيت اديا جنب صدرها وسندتهم على السرير بحيث اني احافظ على التي شيرت مرفوع عنها

وبدات انزل شوية عليه بحيث ان صدري يلمس صدرها واحرك نفسي عليها شوية ونمت خالص عليها كل دة هي ملا اي حركة منها

قمت مادد ايدي وماسك زبي وبدات احركه في كسها وفعلا من تاثير الزيت الى في كسها وعلى زبي بدا فعلا يدخل جواها بسهولة لحد ما راسه استقرت جوا كسها بدات اتحرك اكتر بس بالراحة وكل شوية ادخل جزي اكبر لحد ما حسيت اني وصلت لغشاء البكارة بتاعها وقتها بقي مهمنيش اي حاجة لاني اساسا كان نفسي افتحها باي طريقة نمت اكتر عليها ممسكت صدرها باديا وقعدت افعص فيهم وادلكهم وافرك ليها حلمات صدرها بصوابعي وقربت شفايفي من شفايفها كل دة وزبي واقف في كسها بس مش باحركه قوي

بس كنت خلاص فقت السيطرة على نفسي وبدات اعمل حركات عنيفة وافعص صدرها اكتر وهي ولا هي هنا فاتجرات اكتر وقمت رافع التيشيرت وبدات اقلعه ليها وانا نايم عليها ومهمنيش بقي تصحي ولا اي حاجة تحصل

بس هي فضلت نايمة بس انا كمان معرفتش اقلع لها التي شيرت خالص

فقمت قايم من عليها وبدات اقلعه ليها لحد ما قلعته خالص وم دراعتها وفضل حوالين رقبتها فرفعت راسها وخلعته من عليها

بعدها رجعت تاني وقعدت بين رجليها ورفعت رجل منهم وتنتها بحيس اني افتح رجليها بعاد عن بعض اكتر وقمت بدات ادخل زبي تاني فيها بنفس الطريقة ادخل راسه شوية واطلعها تاني وبعدين ادخل جزء اكبر واطلعه تاني لحد ما دخلت نصه تقريبا وقمت سايبه شوية ونمت تاني فوقها وبدات العب في صدرها تاني بس بشويش وبعدين بدات اضغط عليهم اكتر وبعدها نمت كلي عليها وبدتا احرك زبي شوية فيها وانا عمال افعص في بزازها واقرصها من الحلمات كنت زي المجنون تني هايج بدرجة فظيعة بس قرص الفيجرا الى كنت واخده كان مخليني مش عارف انزل

فبدات افعص في بزاوها اكتر وابوس شفايفها والحس وشها بلساني لحد ما نسيت نفسي وبدات اعضها من رقبنها واعض شفايفها واضغط على صدرها والحلمات واحرك نفسي عليها بحيث ان زبي ميخرجش منها ومادخلوش كله بس كنت خلاص زي المجنون ضغطت على صدرها اكتر بايدي وانا بابوسها لقتها لاول مرة مسكت ايدي كانها بتحاول تبعدها بس كانت لسة نايمة خالص كنت مبسوط انها بدات تفوق قمت ضاغط اكتر وهي مقاومتها بدات نزيد شوية قمت محرك زبي فيها اكتر وبدات ادخله لمسافة ابعد جوا كسها وهي كل الى بتعمله محاطا ادها فوق ايدي وبتحاول تشلها ولقتها فتحت عنيها وبتقول لي اي انت بتوجعني انت عملت ايه وانا قلت ليها متخافيش انتي في حلم جميل وقمت مدخل زبي فيها كله مرة واحدة وفتحتها هي قامت مصوته بس بصوت ضعيف قوي لانها كانت لسة تحت تاثير المخدر فضلت احرك زبي فيها وهي بتتالم وبتعيط وبتحاول تبعدني من عليها بس طبعا جسمها كله كان متخدر بدا ابوسها من كل حتة في وشها زي المجنون وانا هاموت وانزل بس مش عارف

هي بدات مقاوتها تقل وكل الى كانت بتعمله اني كل ما ادخل زبي فيها واحركه جواها تتاوه وحسيت انها خلاص بدات تستجيب حتى انها بتان تنزل افرازات كتير من كسها وطبعا مع ددمم البكارة بتاعتها وانا مش عاتقها عمال ادخلة فيها ومافيش فايدة قمت شوية وورافع رجلها ونيمتها على جنبها ونمت وراها ودخلت تاني فيها وهي كانت خلاص بقي استسلمت تتماما فعدلتها تاني ونمت فوقها وقمت متقلب بيها بحيث اني ابقي انا الى نايم تحت وهي فوقي وزبي فيها وبدات احرك زبي بطريقة اعنف واسرع فيها وقمت مخليها تقعد وبدات اخليها هي الى تتحرك على زبي

فضلت انيك فيها اكتر من 4 ساعات لدرجة انها مبطلتش تنزيل يمكن وصلت للاورجازم اكتر من 9 مرات وكمان كان فيه ددمم بس انا كنت مصر اين احولها لمومس في اليوم دة خلاص فضلت كدة ومش راحمها تقولي عبت مافش فايدة هي كانت خلاص اتاكدت انها اتفتحت وانا مكنش عدي استعدان انها تهدي كنت عاوخا توصل لانها متبقاش قادرة تستغني عن زبي في كسها لحظة وفعلا اول ما قربت انزل قمت حاضنها قويم ودخلت زبي كله جواها وبدات انزل لبني في كسها لدرجة اني حسيت ان لبني ملا كسها كله حتى ان اللبن بدا يخرج من كتره برا كسها

فضل زبي واقف فيها بس انا كنت خلاص هلكت من المجهود نيك متواصل بجميع الطرق لمدة اكتر من ساعة

فنمت فوقها وهي كمان لقتها همدت خالص وفضلنا نايمين كدة لحد الصبح وهي كل ما زبي يبدا ينام نحرك نفسها تحتي علشان يفضل قايم

وقتها اتاكدت ان ميادة اختي بقيت خلاص مومس ومستحيل تقدر تستغني عن زبي لاني في اليوم الى فتحتها فيه فضلت انيك فيها لحد ما كان هيغمي عليها وعليا من كتر النيك

كدةخلصت حكايتي في اول يوم نيك مع ميادة شرومطي والمرة الجاية هاحكي ليكم عن الى حصل باقي الاجازة لحد ما جهه يوم السفر
غاده أنا عايز أكلمك حقك عليا
 
هاي يا جماعة

النهاردة جيبالكم قصة جديدة تفاصلها كلها حقيقية مع تغيير الأسماء بس

القصة بين ولد اسمه هاني واخته اسمها ميادة

هاني وميادة

انا اسمي هاني عمري حاليا 35 سنة مش متجوز لعدم امكانية الزواج نظرا لاحوالي المادية باحب الجنس جدا بدرجة فوق الوصف اتعرفت على كذا بنت ومارست معاهم الجنس بس كنت دايما باحلم باني انيك اختي ميادة

ميادة عندها 27 سنة مش متجوزة بردو بتشتغل في احدي دول الخليج جسمها سكسي بدرجة كبيرة

كنت وانا صغير حاولت معاها اكتر من مرة اني انكها بس طبعا كل محولاتي فشلت وهي اصبحت من وقتها بتخاف تجتمع معايا في مكان لوحدنا لانها حاسة اني هاحاول تاني معاها

المهم انا حاليا عايش لواحدي بعد ما اخويا الاكبر مني سافر لظروف شغله وطبعا والدي ووالدتي متوفيين

الموضوع دة حصل من فترة

اختي ميادة نزلت اجازة وطبعا كانت بتنزل دايما على احد الاقارب خالتي او عمتي المهم متبقاش معايا لوحدنا وكنت هاتجنن ومش عارف اعمل ايه علشان اوصلها لحد الاجازة دي اللى غيرت كل حاجة وخلتني استمتع بجسمها اللى يوقف اي زب

اختي نزلت الاجازة وطبعا كالعادة كانت نازلة عن عمتي المهم تشاء الظروف ان يحصل ظروف وتضطر عمتي للسفر لعمي في اسوان

واختي كانت متخانقة في الفترة دي مع خالتي اللى كانت ممكن تنزل عندها ومبقاش فيه حل غير انها تيجي تقعد عندي وفعلا اقنعتها بدة وهي وافقت لان مكنش فيه حل تاني

استقبلتها في المطار بالورود بس هي طبعا كانت قلقانة جدا من انها تبقي معايا لوحدنا بس انا حاولت بكل الطرق اني اضيع الخوف دة منها واخليها تقتنع اني اتغيرت كتير بالذات اني كنت باتعمد اني اكلم اي بنت من الى انا اعرفهم قدامها وكتير كنت اتعمد اسيب البيت وانزل واسبها على راحتها

فضلت على الحال دة اول شهر وهي بدات تطمن اكتر لاني اتغيرت حتى بقيت تهزر معايا وتحاول تنسي كل الى حصل زمان وفعلا انا كنت مش مبين ليها اي حاجة ولا حتى كنت بابص ليها باي نظرة جنسية زي زمان ودة طمنها ليا اكتر

الجو في مصر زي ما انتو عارفين بيكون حر في فترة الصيف وهي كانت بدات تاخد راحتها في اللبس في البيت

بضيهات حمالات وشرطات فوق الركبة بشوية وحتى كانت اوقات تنسي تبلس برا اما طبعاكنت شايف الموضوع دة وهاتجنن وكل الى كنت باعمله اني اودي وشي الجهه التانية وادخل الحمام افضل احلب في زبي لحد ما اهدي واخرج كاني مافيش حاجة

فضلت على الوضع دة اسبوع لحد ما خلاص مبقتش مستحمل هاتجنن وانكها باي طريقة

المهم بدات اخطط لاني اغتصبها وفعلا جهه اليوم المنشود نزلت بالصدفة البحته جدا

ميادة تعبت فجاة وراحت تكشف لان كات حست بالم فظيع في رجلها رحنا للدكتور وكتبلها على علاج منه دوا مسكن علشان الالم

اول يومين كانت بتاخد الدوا وتدخل تنام بعده بشوية ولاحظت ان الدوا بيخليها تنام على طول

تالت يوم بعد ما دخلت تنام بحوالي ساعة كدة دخلت عليها الاوضة على اني نسيت عندها الموب بتاعي ومحتاج اعمل تليفون

المهم طبعا دخلت بشويش جدا وندهت عليها بصوت مسموع بس مش عالي قوي وسالتها مشفتيش يا ميادة الموب بتاعي على اساسا انها بتقلق على طول طبعا لقتها مش بترد قمت مقرب منها شوية وندهت عليها تاني بردو مرضتش عليا

قمت مقرب اكتر وحطيت ايدي على كتفها وهزتها بشويش بس هي كانت نايمة خالص تقريبا بس خفت قوي انها تصحي فخرجت وسبتها

اليوم الى بعده عملت حسابي وطبلت من واحد صاحبي دكتور حبوب منومة علشان مش باعرف انام وفعلا جابلي قرصين وقالي اخد نص واحد وانا انام على طول اخدت القرصين وانا طاير من الفرح ميادة بتاخد مسكن ولو قدرت اديها قرص المنوم كمان يبقي ضمنت انها مش هتصحي ابدا

قبل ما اروح عديت على صيدلية واشتريت قرص فيجرا علشان كنتت عاوز اقدر انيك فيها اطول فترة ممكنة لاني عارف اني لو عملت كدة هتتحول لمومس ومش هتقدر تستغني ابد عن زبي

فعلا رحت البيت وطحنت قرص منهم ووقت النوم في ميعاد الدوا اتعمدت اني اشغل فيلم كرتون كانت نفسها تتفرج عليه وفي نص الفيلم كدة جهه ميعاد الدوا فقلت ليها استني اعمل عصير عنب وتفاح لانها بتحب العصير دة قوي وفعلا وقفنا الفيلم ورحنا المطبخ نعمل العصير هي كان يومها لابسة بيجامة رهيبة عبارة عن شورت فوق الركبة بحاجة بسيطة بس واسع وخفيف جدا والقطعة الى فوق تي شيرت نفس الشيء وواسع بس طبعا مقفول بزراري من عند الصدر بس كانت البجامة خفيفة قوي ويومها مكنتش لابسة برا تحت البجامة على اساس ان البجامة مقفولة

دخلنا المطبع وانا مجهز القرص الة طحنته في جيبي وبدانا نجهز العصير وقطعت التفاح وهي قعدت تفصص العنب

المهم مكنتش عارف ازاي احط القرص ليها في العصير وهي واقفة فطلبت منها تجبلي الاطباق اللى كنا بنتعشي فيها على ما افضي العصير وتجيب كمان الدوا بتاعها بالمرة على ما افضي انا العصير واوديه الاوضة الى فيها الكمبيوترعلشان نكمل الفيلم علشان نلحق نخلصه قبل ما تنام

اول ما خرجت من هنا قمت مفضي القرص في كباية من الكبيتين ودوبته فيها بسرعة

كانت هي رجعت معاها اطباق الاكل وانا قمت سايبها تدخلهم التلاجة واخدت ازازة مية وطلعت بالعصير على اني هاسبقها وحطيت الكبيتين بس قربت الكباية اللى فيها الحبه ناحيتي هي رجعت مش واخدة خوانة ن اني عملت حاجة لاني زي ما قلت خلتها تطمن ليا شوية ومجاش في بالها ابا اني ممكن اجيب حبوب منومة المهم اخدت الدوا وشغلنا الفيلم طبعا وهي بتاخد الدوا اتعمدت اني اخد الكباية بتاعتي واخد منها شوية فاخدت هي كمان كبايتها وبدات تشرب العصير لحد ما خلصته كله ولقتها بتقولي العصير دة جميل قوي لاني شاطر جدا في عمل العصاير وبعض اصناف الاكل

فانا قلت ليها بالهنا والشفا لو عاوزة تاني اقوم اعملك فقالت لي لا خلاص بقي بكرة لاني مدروخة وتعبانة وعاوزة انام

فقلت ليها طيب كملي الفيلم بس قبل ما تنامي فقالت لي مش قادرة بجد عاوزة انام علشان اريح رجلي فقلت ليها خلاص روحي وسبتها تدخل واتعمت اني افضل قاعد مكاني كاني باكمل الفيلم هي دخلت تنام وانا فضلت مش على بعضي قعدت اكتر من نص ساعة عمال الف حوالين نفسي مش عارف اعمل ايه خايف تكون لسة منمتش وخايف كمان يكون صاحبي اداني دوا مش منوم فقمت اتصلت عليه وقلت ليه الدوا بتاعك ة برضو معملش نتيجة ومش عارف انام غرم اني اخدت قرص كامل

فسالني على الميعاد الى اخدته فيه فقلت ليه من حوالي ربع ساعة كدة بس برضو مش عارف انام فضحك وقالي يا عم غمض عنيك بس هو تاثيرة بعد نص ساعة بالكتير وحتنام زي القتيل فقعدت اقوله انه شكله كدة بيشتغلني وان دة مش منوم فحلف لي بانه اداني منوم ممتد المفعول كمان بس هو تاثير الدوا مش بيكون في لحظتها بس اول ما بانام خلاص مش باصحي تاني غير بع على الاقل لو مافيش حد ازعجني بعد 6 ساعات فقفلت معاه على اساس اني هادخل اجرب ولو معملش حاجة اخد القرص التاني لاني هاتجنن وانام

وقعدت ربع ساعة تاني الف حوالين نفسي وبعدين قلت بقي مبدهاش انا ادخل اشوف واتاكد لو كانت نامت ولا لا بالذات ان المسكن الى بتاخده اساسا بينيمها معقول بس طبعا لو حاولت اني احركها ببدرجة اكبر اكيد هتصحي ولو دة حصل اكيد هتفضحني

المهم دخلت عندها بحجة اني عاوز حاجة للصداع لاني مش متعود على اني باخد اي حاجة ليه غير لو كان صداع لا يحتمل ابدا دخلت وفتحت النور وندهت عليها اسالها عن اقراص الصداع الى معاها

هي مردتش طبعا فضلت باصص عليها شوية لقتها مش بتتحرك قمت رايح ندهت عليها تاني وهزتها يايدي من كتفها كدة فضلت نايمة وماتحركتش

قت قربت اكتر منها ولمست عنها بصباعي ومعملتش اي حركة خالص قمت فاتح جفنها بايدي خفيف وطيت صباعي بحيث انه يلمس عنها لاني كنت قريت ان لو الانسان بين النوم عملت الحركة دي عينه بتقفل تلقائي فعملت النتيجة طبعا انها كانت في سابع نومة

انا مصدقتش نفسي معقولة ميادة بقيت اخيرا بين اديا اعمل اي حاجة فيها من غير اي مقاومة منها وقتها خرجت من الاوضة ورحت اخدت قرص الفيجرا بمية كتير لاني كنت متعمد اساسا اني ماكلش كتير لاني عارف ان تاثير القرص دة لازم على بطن فاضية نوعا وكل الى انا كنت واكله ربع غريف وكباية عصير والاكل اساسا كان عدي عليه اكتر من 3 ساعات

ورحت راجع ليها تاني لقتها على نفس الوضعية الى ككنت سايبها فيها قمت مقرب منها وقعدت امشي ايدي على كتفها من فوق البيجامة اللى كانت خفيفة جدا

ميادة وقتها كانت نايمة على جنبها ومتغطية بمفرش فقمت بدات ارفع المفرش من عليها وهي مافيش اي حركة لحد ما المفرش اتشال من عليها خالص كل دة وانا جسي كلة بيرتعش من الارتباك فسكت شوية وبدات انظم نفسي اكتر علشان اوصل لاللى انا عاوزه

دقايق وبدات المرحلة التانية خلتها نايمة زي ما هي وبدات افتح زراير التي شيرت الى هي لبساه لحد ما فعلى فكيتهم كلهم ورفعت جهه منه لفوق شوية وبدات المس صدرها وهي فضلت طبعا من غير اي استجابة خالص بس مكنتش مستمتع لاني كنت عاوز انكها مش بس العب في صدرها قمت بدات المرحلة التانية بدات انزل البنطلون اللى هي لبساه من ناحية لحد ما نزل خالص وبان الاندر ويير اللى كانت لبساه وجزء من فخدها وقمت مفلت ماسك الكمر بتاع البجامة بايد وبدات اعدلها علشان تبقي نايمة على ضهرها بايدي التانية كل دة وانا باشد الشورت من عليها لتحت علشان اقلعة ليها

وفعلا بعد اكتر من ربع ساعة تقريبا كانت النتيجة ان ميادة نايمة على ضهرها والشورت نازل من عليها لحد ركبنها سبته زي ما هو وطلعت ناحية صدرها وبدات اكشفه والف التي شيرت شوية علشان اخلي ناحية تبان من منطقة الزراير وفعلا الناحية الشمال كلها كانت بانت خلاص قمت مقرب من صدرها وبدات ابوسه بشفايفي بشويش قوي وبعدين قمت طالع على شفايفها وبستها بشفايفي بدات العب بلساني على شفايفها كل دة وهي ولا اي حركة حصلت منها قمت قايم وانا زبي كان خلاص واقف زي الحديدة وقلعت كل هدومي ورجعت ليها تاني ورفعت رجليها لفوق بايدي وبايدي التانية خلعت من عليها الشورت خالص

بدات بعده العب في كسها من فوق الاندر ووير وبعدها بدات اكشف كسها من تحت الاندر ويير لحيس ان اخليه يبان لحد ما قدرت اعمل دة وبدات ابوس كسها والعب بلساني في البظر بتعاها وبدا كسها يبقي رطب شوية قمت رايح جايب ازازة جونسون بيبي اويل

ونزلت كام نقطع على كسها وبدات ادلكه بصوابعي وانقط بين شفايف كيها واحرك صباعي علشان اخلي الزيت يغطي فتحة كسها كله بعدها بدات ادخل صباعي شوية صغيرين لحد ما كسها خلاص بقي جاهز تماما

قمت طالع على صدرها وبدات ابوسه وقمت رافع التيشرت بحيس اني اكشف صدرها كله والصراحة ساعدني ان التي شيرت واسع قوي وكمان قماشته خفيفة وناعمة وفعلا التي شيرت اترفع لحد ما صدرها كله اتكشف وبدا ابوسه وادلكه باديا وقمت حاطت شوية زيت عليه وقعدت ادلكه وكانت حلمات صدرها واقفة قمت بعدها مدلك زبي بالزيت وفتحت رجليها بشويش ونمت فوقها بس من غير جسمي ما يلمس جسمها علشان خفت لو نمت قفوقها تصحي فضلت رافع جسمي وعمال احرك زبي اللى كان غرقان زيت على كسها وكل شوية انقط زيت على كسها علشان يعوض الافرازات القليلة الى بتنزل من كسها لحد ما حسيت ان كسها خلاص بقي كله زيت

رميت الازازة على السرير وحطيت اديا جنب صدرها وسندتهم على السرير بحيث اني احافظ على التي شيرت مرفوع عنها

وبدات انزل شوية عليه بحيث ان صدري يلمس صدرها واحرك نفسي عليها شوية ونمت خالص عليها كل دة هي ملا اي حركة منها

قمت مادد ايدي وماسك زبي وبدات احركه في كسها وفعلا من تاثير الزيت الى في كسها وعلى زبي بدا فعلا يدخل جواها بسهولة لحد ما راسه استقرت جوا كسها بدات اتحرك اكتر بس بالراحة وكل شوية ادخل جزي اكبر لحد ما حسيت اني وصلت لغشاء البكارة بتاعها وقتها بقي مهمنيش اي حاجة لاني اساسا كان نفسي افتحها باي طريقة نمت اكتر عليها ممسكت صدرها باديا وقعدت افعص فيهم وادلكهم وافرك ليها حلمات صدرها بصوابعي وقربت شفايفي من شفايفها كل دة وزبي واقف في كسها بس مش باحركه قوي

بس كنت خلاص فقت السيطرة على نفسي وبدات اعمل حركات عنيفة وافعص صدرها اكتر وهي ولا هي هنا فاتجرات اكتر وقمت رافع التيشيرت وبدات اقلعه ليها وانا نايم عليها ومهمنيش بقي تصحي ولا اي حاجة تحصل

بس هي فضلت نايمة بس انا كمان معرفتش اقلع لها التي شيرت خالص

فقمت قايم من عليها وبدات اقلعه ليها لحد ما قلعته خالص وم دراعتها وفضل حوالين رقبتها فرفعت راسها وخلعته من عليها

بعدها رجعت تاني وقعدت بين رجليها ورفعت رجل منهم وتنتها بحيس اني افتح رجليها بعاد عن بعض اكتر وقمت بدات ادخل زبي تاني فيها بنفس الطريقة ادخل راسه شوية واطلعها تاني وبعدين ادخل جزء اكبر واطلعه تاني لحد ما دخلت نصه تقريبا وقمت سايبه شوية ونمت تاني فوقها وبدات العب في صدرها تاني بس بشويش وبعدين بدات اضغط عليهم اكتر وبعدها نمت كلي عليها وبدتا احرك زبي شوية فيها وانا عمال افعص في بزازها واقرصها من الحلمات كنت زي المجنون تني هايج بدرجة فظيعة بس قرص الفيجرا الى كنت واخده كان مخليني مش عارف انزل

فبدات افعص في بزاوها اكتر وابوس شفايفها والحس وشها بلساني لحد ما نسيت نفسي وبدات اعضها من رقبنها واعض شفايفها واضغط على صدرها والحلمات واحرك نفسي عليها بحيث ان زبي ميخرجش منها ومادخلوش كله بس كنت خلاص زي المجنون ضغطت على صدرها اكتر بايدي وانا بابوسها لقتها لاول مرة مسكت ايدي كانها بتحاول تبعدها بس كانت لسة نايمة خالص كنت مبسوط انها بدات تفوق قمت ضاغط اكتر وهي مقاومتها بدات نزيد شوية قمت محرك زبي فيها اكتر وبدات ادخله لمسافة ابعد جوا كسها وهي كل الى بتعمله محاطا ادها فوق ايدي وبتحاول تشلها ولقتها فتحت عنيها وبتقول لي اي انت بتوجعني انت عملت ايه وانا قلت ليها متخافيش انتي في حلم جميل وقمت مدخل زبي فيها كله مرة واحدة وفتحتها هي قامت مصوته بس بصوت ضعيف قوي لانها كانت لسة تحت تاثير المخدر فضلت احرك زبي فيها وهي بتتالم وبتعيط وبتحاول تبعدني من عليها بس طبعا جسمها كله كان متخدر بدا ابوسها من كل حتة في وشها زي المجنون وانا هاموت وانزل بس مش عارف

هي بدات مقاوتها تقل وكل الى كانت بتعمله اني كل ما ادخل زبي فيها واحركه جواها تتاوه وحسيت انها خلاص بدات تستجيب حتى انها بتان تنزل افرازات كتير من كسها وطبعا مع ددمم البكارة بتاعتها وانا مش عاتقها عمال ادخلة فيها ومافيش فايدة قمت شوية وورافع رجلها ونيمتها على جنبها ونمت وراها ودخلت تاني فيها وهي كانت خلاص بقي استسلمت تتماما فعدلتها تاني ونمت فوقها وقمت متقلب بيها بحيث اني ابقي انا الى نايم تحت وهي فوقي وزبي فيها وبدات احرك زبي بطريقة اعنف واسرع فيها وقمت مخليها تقعد وبدات اخليها هي الى تتحرك على زبي

فضلت انيك فيها اكتر من 4 ساعات لدرجة انها مبطلتش تنزيل يمكن وصلت للاورجازم اكتر من 9 مرات وكمان كان فيه ددمم بس انا كنت مصر اين احولها لمومس في اليوم دة خلاص فضلت كدة ومش راحمها تقولي عبت مافش فايدة هي كانت خلاص اتاكدت انها اتفتحت وانا مكنش عدي استعدان انها تهدي كنت عاوخا توصل لانها متبقاش قادرة تستغني عن زبي في كسها لحظة وفعلا اول ما قربت انزل قمت حاضنها قويم ودخلت زبي كله جواها وبدات انزل لبني في كسها لدرجة اني حسيت ان لبني ملا كسها كله حتى ان اللبن بدا يخرج من كتره برا كسها

فضل زبي واقف فيها بس انا كنت خلاص هلكت من المجهود نيك متواصل بجميع الطرق لمدة اكتر من ساعة

فنمت فوقها وهي كمان لقتها همدت خالص وفضلنا نايمين كدة لحد الصبح وهي كل ما زبي يبدا ينام نحرك نفسها تحتي علشان يفضل قايم

وقتها اتاكدت ان ميادة اختي بقيت خلاص مومس ومستحيل تقدر تستغني عن زبي لاني في اليوم الى فتحتها فيه فضلت انيك فيها لحد ما كان هيغمي عليها وعليا من كتر النيك

كدةخلصت حكايتي في اول يوم نيك مع ميادة شرومطي والمرة الجاية هاحكي ليكم عن الى حصل باقي الاجازة لحد ما جهه يوم السفر
متيجي خاص
 
جميله تسلم
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%