NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
امى
وحيد ابويا وامى. اب يا مسافر برا مصر

أسف لتطفلي .. بس كنت عاوز أتأكد :

أمك هي اللي رمت الخيط ؟ هي اللي بدأت معاك ؟
أصل بصراحة حكاية أن الأم هي اللي تبدأ مع إبنها دى صعبة شوية .. صعبة أوى كمان ! أنا أفهم أن الإبن هو اللي يحاول ويلفت نظرها والام تقع تحت ضغط الشهوة ، لكن أول مرة أسمع عن أم هي اللي بدأت مع إبنها !

• عجبني
التفاعلات: Ha7eg و ℳℛ 𝕯𝖊𝖆𝖙𝖍
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معملتش بس نفسي

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: aymen htm
بوست للدردشة والفضفضه

حد من المنتدي عمل علاقة نيك مع حد من محارمه وكانت البدايه ازاي وهل كانت ممتعه ولا مش لطيفه
لو بنت خال امي تعتبر محارم؟

حصلت وكانت ممتعة

بوست للدردشة والفضفضه

حد من المنتدي عمل علاقة نيك مع حد من محارمه وكانت البدايه ازاي وهل كانت ممتعه ولا مش لطيفه
اختي زمان بس مش علاقة كاملة خبط الطيز لعب في الصدر معاكسة بالكلام طيزك حلوة فحت سدرك يجنن كده

بوست للدردشة والفضفضه

هي بقيت موجوده وشوفتها بعيني بس مش كتير ومستخبيه أكيد ومعظم اللي بيقول عملت هنا مش بصدقه معظم اللي بيحكي الخيال اللي نفسه يعيشه مش بيحكي واقع

بوست للدردشة والفضفضه

انا جربت مع اختي و كنا زي المتجوزين و كان ممتع نييك

بوست للدردشة والفضفضه

لعبت ف طيز عمتى وانا بعلمها العوم وحقيقي كنت هجبهم ف المايه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%