NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش نصيحة نيك المحارم و كلام من القلب للشباب البائسة

mralpha

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بس عوز اقول لشباب الي عمالة تقول انيك امي انيك خالتي انيك مش عارف ايه. كل دا دليل انك واحد عمرك ما لمست وحدة ست و عمرك ما تعملت مع حرمة قبل كدا و عيل اقاعد ليل نهار على موقع زي دا و بااااااائس لدراجة انك وصلت لمرحلة ديه. يا جماعة عشان تعرف تشقط و تنام مع وحدة لازم قبليها تكون اترفضت كذا مرة و من كل مرة بتتعلم لحد لما تلاقي حد عوزك و انتا عرفت تتعامل معاه صح كل بقى الي يقولك انا ليا خبرة و كلام دا كل دا من وحي الخيال المريض بتاعه. لو عوز تشقط و تظبط حريم لازم تظبط حساتك الأول ماديا و نفسيا مفيش اي حاجة سحرية و لا طريقة غير كدا. و احب ازود حاجة تانية انك لو مرست الجنس في يوم من الايام هتعرف اد ايه هو over rated و الي بيحصل في البورن لا انت و لا الي هتنام معاك هتعرف تعمله فاففك كدا و ابتدي ركز على نفسك و اعملك قيمة عشان نسوان تشوفك راجل يتنام معاه و يتهاج عليه. و شكرا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: بحاول اتعلم, Ronee, phdrop و 5 آخرين
عااااااش و**** كلامك صح بس يفهموا 😔

أتفق ١٠٠٪

انا بس عوز اقول لشباب الي عمالة تقول انيك امي انيك خالتي انيك مش عارف ايه. كل دا دليل انك واحد عمرك ما لمست وحدة ست و عمرك ما تعملت مع حرمة قبل كدا و عيل اقاعد ليل نهار على موقع زي دا و بااااااائس لدراجة انك وصلت لمرحلة ديه. يا جماعة عشان تعرف تشقط و تنام مع وحدة لازم قبليها تكون اترفضت كذا مرة و من كل مرة بتتعلم لحد لما تلاقي حد عوزك و انتا عرفت تتعامل معاه صح كل بقى الي يقولك انا ليا خبرة و كلام دا كل دا من وحي الخيال المريض بتاعه. لو عوز تشقط و تظبط حريم لازم تظبط حساتك الأول ماديا و نفسيا مفيش اي حاجة سحرية و لا طريقة غير كدا. و احب ازود حاجة تانية انك لو مرست الجنس في يوم من الايام هتعرف اد ايه هو over rated و الي بيحصل في البورن لا انت و لا الي هتنام معاك هتعرف تعمله فاففك كدا و ابتدي ركز على نفسك و اعملك قيمة عشان نسوان تشوفك راجل يتنام معاه و يتهاج عليه. و شكرا
اصبر بس شواية وهتلاقي منشور منوااي يفقعو البيوض بنت خالت مرات ابن عم امي ضحكتلي هيا كدة عيزا تتناك ولو حابب أنها اعمل اية
اصبر بس شوية وانت بيوضك هتنفقع

عليا الطلاق معلم واول مرة اقابل هنا حد بيفهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شوف يا حبيبى عشان تنيك نسوان وتشقط محتاج يكون عندك مكنة ( شقة او سيارة ) واملأ جيبك فلوس عشان تدلع زبك = كله بالدولار دلوقتى = معاك فلوس تحضن وتنيك وتبوس ما معكش فلوس روح بيتكم اضرب عشرة بس بكريم حلاقة وبحنية كأنك بتعمل لزبرك مساج = انتهى شكرا

وحي الخيال 😒😒

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%