NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
طب مفيش حد يساعدني انيك امي

طب مفيش حد يساعدني انيك امي
انت محتاج حد يساعدك
يسطي انت ال عايش معاها يعنى عارفها كويس عارف بتحب ايه تزعل من ايه ايه ال يقربك من امك اتعامل مع امك كانك حبيبها و هتوصل و**** ليها وهتلاقيها معاك فى سرير واحد بتتبسطو أه صحيح هما الامهات بيبصو لينا فى أول الموضوع أننا ولادهم كدا وازى أعمل كدا لكن بطريقة الابن يخلى دا عادى واهو احنا يننبسط و نسعدهم

نفسي اجرب

انت محتاج حد يساعدك
يسطي انت ال عايش معاها يعنى عارفها كويس عارف بتحب ايه تزعل من ايه ايه ال يقربك من امك اتعامل مع امك كانك حبيبها و هتوصل و**** ليها وهتلاقيها معاك فى سرير واحد بتتبسطو أه صحيح هما الامهات بيبصو لينا فى أول الموضوع أننا ولادهم كدا وازى أعمل كدا لكن بطريقة الابن يخلى دا عادى واهو احنا يننبسط و نسعدهم
صح كلامك

بجد مش مبالغة جربت جنس مع حريم تانية بجد مفيش متعه زى متعه المحارم
طب احكي لنا احساسك كان إيه؟ وانت زوبرك داخل فى الكس اللي شالك ٩ أشهر ونزلت منه للدنيا. احساسك وانت بتمص حلمات امك اللي رضعت منها وانت صغير. وياترى نيكتها ف طيزها؟ احكي لنا خلينا نعيش معاك التجربة وازبارنا توقف على امك.

طب احكي لنا احساسك كان إيه؟ وانت زوبرك داخل فى الكس اللي شالك ٩ أشهر ونزلت منه للدنيا. احساسك وانت بتمص حلمات امك اللي رضعت منها وانت صغير. وياترى نيكتها ف طيزها؟ احكي لنا خلينا نعيش معاك التجربة وازبارنا توقف على امك.
هحكيلك تجربتى مع امك قريب او هخلى امك هى اللى تحكى

نفسي بس هي متدينة زيادة عن اللزوم و كمان بتكرة حاجة اسمها سكس
اي عرفك انها بتكره السكس

هحكيلك تجربتى مع امك قريب او هخلى امك هى اللى تحكى
طب وزعلت ليه يا فادي. مش انت يا حبيبي اللي بتحكي لنا انك بتنيك امك؟ هو انا جبت حاجة من عندي؟ اهدي كدا وخش للست الوالدة خليها تمص لك زوبرك يمكن تهدي شوية.

وانتا بقا جربت نيك المحارم

وانتا بقا جربت نيك المحارم
لا ما جربتوش. لكن احب اشوفه وباهيج عليه. عشان كدا كنت عايز فادي يكلمنا أكتر عن تجربته وهو بينيك امه. وبيرزعها ف كسها.

لا ما جربتوش. لكن احب اشوفه وباهيج عليه. عشان كدا كنت عايز فادي يكلمنا أكتر عن تجربته وهو بينيك امه. وبيرزعها ف كسها.
اسمع مني مفيش حد في الدنيا دى من العرب مسلمين او مسحين مفيش حد بينيك امو ومفيش ام هترضه تخلي ابنها ينيكها هيا تخلي صحب ابنها ينيكها لكن ابنها لا الامهات العرب يتناكو من اي حد لو كانو شرميط لكن ميتنكوش من ابنهم خالص فهمت

و**** يا غالي ياريت امي زي امك و امتعها ليل نهار بس المشكلة ان هي متدينة جدا لدرجة كبيرة
طب احكيلنا عن اول تجربة مع امك ياغالي
بعشق المحترمه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%