NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية نيكه بالغلط ( المشاهدين 16)

!! A7med

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 يوليو 2023
المشاركات
332
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
583
نقاط
440
صباح الخير او مساء الخير ع حسب التوقيت طبعا كنت منزل قصه قبل كده وكانت حقيقة مليون ف المية انا مش غاوي تاليف ف اي حاجه هنزلها بتكون حقيقة 100%

قصتي التانيه او تجربتي التانيه

ف يوم من الايام عجبتني واحده وكان نفسي فيها اوووي حاولت كتير معاها بس مجتش سكه ف قولت انا اكلم واحده من صحابها تكلمها وفعلا دخلت بحثت ع الفيس عن اكتر واحدة قريبة ليها لقيتها بعت طلب اتكلمنا واتعرفنا هي جميلة اوووي هي بيضا وقصيرة طولها حوالي ١٦٠ سم رفيعه عود فرنساوي بجد بزازها بيضه وطرية وواقفه الفه ع اد الايد طيزها عاليه ومرفوعه وبيضه ملبن ويمكن اجمل من اللي كان نفسي فيها ابتدينا نكون صحاب اكتر اتقابلنا وخرجنا اكتر من مرة بعد كده هي صارحتني انها حبتني وانا كمان صارحتها ف يوم من الايام سمعت عنها موضوع مش لذيذ صارحتها باللي سمعته انكرت طبعا وانا عملت نفسي مصدقها بس طبعا الكلام اختلف معايا من اعجاب وحب ل نيك بس عملت نفسي زعلان يومين تلاته كلام ناشف ماستحملتش قالتلي اصالحك ازاي طيب انتهزت الفرصه قولتلها ممكن انصالح ببوسه مثلا حضن كده قالتلي موافقه قولتلها بس اكيد مش ف الشارع قالتلي اومال فين قولتلها عندي ف البيت وافقت وجه اليوم و جتلي فعلا دخلنا قعدنا ف الاوضه ابتدينا نتكلم والومها وتقولي انسي وكده واحده واحده قربت منها روحت ماسك شفايفها وفضلت ابوس فيها جامد وهي اتجاوبت معايا مسكت بزازها فضلت اقفش وادعك فيهم جامد وهي نفسها يعلي واهاتها تزيد قومت علشان اقلعها اتنفضت من مكانها ورفضت مكملتش دقيقتين واقتنعت او ساحت بمعني اصح قالتلي اقفل النور اهم حاجة قفلته وقلعتها البلوزه وروحت انا وهي ف بوسه جميلة و ايدي ع بزازها بعد كده مسكت الحته الطريه اللي ف ودنها مصتها وفكيت السنتيان رميته ع الارض ونزلت ع رقبتها بوس ومص لحد ما نزلت ع بزازها واول ما حطيت بزازها ف بوقي راحت ف دنيا تاني روحت منيمها ع الارض ونايم فوقيها وفضلت ابوس فيها وامص ف صدرها نزلت ع بطنها وقلعتها البنطلون وبقيت ابوس ف فخادها لحد ما قلعتها الاندر ولسه جاي الحس كسها قالتلي بلاش قولتلها براحتك روحت نايم عليها وقطعت شفايفها وكلزدا زبري بيحك ف كسها لانها كانت بنت بنوت شوية ع كده وجيبتهم قامت الحمام علشان كنت جيبتهم ع بطنها نضفت نفسها ورجعت قعدت جنبي خدتها ف حضني قعدنا نهزر شوية قولتلها بس انا ماتكيفتش اوي قالتلي ليه قولتلها لازم ادخله فواي حاجة مش هينفع كده قالتلي ازاي قولتلها انيكك ف طيزك طبعا رفضت وكسها رفضت بس ف الاخرواقنعتها ان هدخل الراس بس ف كسها وافقت قومت ماسك شفايفها بوس جامد بلهفه اكني اول مرة اشوفها ونزلت ع رقبتها بوس وبزازها وهي كانت حلماتها وردي وجميلة وبزهاطري وابيض قشطه قضلت ابوسها وروحت نايم جنبها وايدي نزلت ع كسها وبقيت العب فيه جامد وهي سخنت ع الاخر وابتدي كسها يتحرك مع ايدي من كتر الهيجان روحت رافع رجليها عليا وانا نايم بجنبي خليتها ف وشي وحطيت زوبري ع طرف كسها فضلت امشي ع كسها من تحت وشفايفنا ف شفايف بعض وايدي مقطعه طيزها سبانكات وتقفيش وسخنا اختر لحد ما حسيت ان كسها اتبل قومت عدلتها ع ضهرها وفتحت رجليها وحطيت زوبري ع طرف كسها وافضلت امشي والعب بزوبري جامد ف كسها من برة وهي ف دنيا تاني وهاجت ع الاخر قولتلها ادخل الراس قالتلي ماشي حطيت راسه ع طرف كسها خافت قولتلها متخافيش وبوستها اطمن وسابت نفسها روحت مسمته فضلت اضعك كسها بيه وانا ببوسها لحد ما اهاتها عليت اوي وانا كل دا كاتمها ف البوسه سيبت وسندت ع ايدي وبوستها من كتر هيجانها مسكته هي حطته ع طرف كسها ورفعت نفسها وعدلت جسمها خدع وضعية الضغط علشان اخلي بالي مش هينفع اريح عليها لافتحها وفضلت ادخل الراس وابوسها ونيكتها بالراس بس وهي اهاتها تزيد اكنها بتتناك وواخده كله جواها سيبت شفايفها علشان اسمع اهانتها وكانت فعلا اجمل اه سمعتها نزلت عشفايفها تاني لحد ما حسيت اني جيب طلعته وجيبتهم ع بطنها وقامت خدت شاور وروحت وفضلنا ع كده سنه واكتر ع الاقل ٣ مرات ف تلاسبوع بتجيلي انيكها واكيفها
 
صباح الخير او مساء الخير ع حسب التوقيت طبعا كنت منزل قصه قبل كده وكانت حقيقة مليون ف المية انا مش غاوي تاليف ف اي حاجه هنزلها بتكون حقيقة 100%

قصتي التانيه او تجربتي التانيه

ف يوم من الايام عجبتني واحده وكان نفسي فيها اوووي حاولت كتير معاها بس مجتش سكه ف قولت انا اكلم واحده من صحابها تكلمها وفعلا دخلت بحثت ع الفيس عن اكتر واحدة قريبة ليها لقيتها بعت طلب اتكلمنا واتعرفنا هي جميلة اوووي هي بيضا وقصيرة طولها حوالي ١٦٠ سم رفيعه عود فرنساوي بجد بزازها بيضه وطرية وواقفه الفه ع اد الايد طيزها عاليه ومرفوعه وبيضه ملبن ويمكن اجمل من اللي كان نفسي فيها ابتدينا نكون صحاب اكتر اتقابلنا وخرجنا اكتر من مرة بعد كده هي صارحتني انها حبتني وانا كمان صارحتها ف يوم من الايام سمعت عنها موضوع مش لذيذ صارحتها باللي سمعته انكرت طبعا وانا عملت نفسي مصدقها بس طبعا الكلام اختلف معايا من اعجاب وحب ل نيك بس عملت نفسي زعلان يومين تلاته كلام ناشف ماستحملتش قالتلي اصالحك ازاي طيب انتهزت الفرصه قولتلها ممكن انصالح ببوسه مثلا حضن كده قالتلي موافقه قولتلها بس اكيد مش ف الشارع قالتلي اومال فين قولتلها عندي ف البيت وافقت وجه اليوم و جتلي فعلا دخلنا قعدنا ف الاوضه ابتدينا نتكلم والومها وتقولي انسي وكده واحده واحده قربت منها روحت ماسك شفايفها وفضلت ابوس فيها جامد وهي اتجاوبت معايا مسكت بزازها فضلت اقفش وادعك فيهم جامد وهي نفسها يعلي واهاتها تزيد قومت علشان اقلعها اتنفضت من مكانها ورفضت مكملتش دقيقتين واقتنعت او ساحت بمعني اصح قالتلي اقفل النور اهم حاجة قفلته وقلعتها البلوزه وروحت انا وهي ف بوسه جميلة و ايدي ع بزازها بعد كده مسكت الحته الطريه اللي ف ودنها مصتها وفكيت السنتيان رميته ع الارض ونزلت ع رقبتها بوس ومص لحد ما نزلت ع بزازها واول ما حطيت بزازها ف بوقي راحت ف دنيا تاني روحت منيمها ع الارض ونايم فوقيها وفضلت ابوس فيها وامص ف صدرها نزلت ع بطنها وقلعتها البنطلون وبقيت ابوس ف فخادها لحد ما قلعتها الاندر ولسه جاي الحس كسها قالتلي بلاش قولتلها براحتك روحت نايم عليها وقطعت شفايفها وكلزدا زبري بيحك ف كسها لانها كانت بنت بنوت شوية ع كده وجيبتهم قامت الحمام علشان كنت جيبتهم ع بطنها نضفت نفسها ورجعت قعدت جنبي خدتها ف حضني قعدنا نهزر شوية قولتلها بس انا ماتكيفتش اوي قالتلي ليه قولتلها لازم ادخله فواي حاجة مش هينفع كده قالتلي ازاي قولتلها انيكك ف طيزك طبعا رفضت وكسها رفضت بس ف الاخرواقنعتها ان هدخل الراس بس ف كسها وافقت قومت ماسك شفايفها بوس جامد بلهفه اكني اول مرة اشوفها ونزلت ع رقبتها بوس وبزازها وهي كانت حلماتها وردي وجميلة وبزهاطري وابيض قشطه قضلت ابوسها وروحت نايم جنبها وايدي نزلت ع كسها وبقيت العب فيه جامد وهي سخنت ع الاخر وابتدي كسها يتحرك مع ايدي من كتر الهيجان روحت رافع رجليها عليا وانا نايم بجنبي خليتها ف وشي وحطيت زوبري ع طرف كسها فضلت امشي ع كسها من تحت وشفايفنا ف شفايف بعض وايدي مقطعه طيزها سبانكات وتقفيش وسخنا اختر لحد ما حسيت ان كسها اتبل قومت عدلتها ع ضهرها وفتحت رجليها وحطيت زوبري ع طرف كسها وافضلت امشي والعب بزوبري جامد ف كسها من برة وهي ف دنيا تاني وهاجت ع الاخر قولتلها ادخل الراس قالتلي ماشي حطيت راسه ع طرف كسها خافت قولتلها متخافيش وبوستها اطمن وسابت نفسها روحت مسمته فضلت اضعك كسها بيه وانا ببوسها لحد ما اهاتها عليت اوي وانا كل دا كاتمها ف البوسه سيبت وسندت ع ايدي وبوستها من كتر هيجانها مسكته هي حطته ع طرف كسها ورفعت نفسها وعدلت جسمها خدع وضعية الضغط علشان اخلي بالي مش هينفع اريح عليها لافتحها وفضلت ادخل الراس وابوسها ونيكتها بالراس بس وهي اهاتها تزيد اكنها بتتناك وواخده كله جواها سيبت شفايفها علشان اسمع اهانتها وكانت فعلا اجمل اه سمعتها نزلت عشفايفها تاني لحد ما حسيت اني جيب طلعته وجيبتهم ع بطنها وقامت خدت شاور وروحت وفضلنا ع كده سنه واكتر ع الاقل ٣ مرات ف تلاسبوع بتجيلي انيكها واكيفها
كمل وما تتاخر بالجزء الجديد
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%