NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
اولا انا مروان 32 سنه من القاهره هي قصه قصيره بس كويسه كنت فمره عند قرايبي وكان واحد جارهم عندهم انا اعرفو سعات بيحي يقعد معايا وعندو ابن 12 سنه تخين اوي وامور يعني لو بنت الرجاله هتنيكو فالشارع لان جسمو اكبر من سنو يعني طولو 150 و وزنو 85 وابيض وشعرو ناعم المهم كان فمره عندنا الواد شقي موت بس هو عارف يعني ايه نيك والشغل ده المهم جيت قولتلو لو مسكتش هبعبصك المهم هو كان فاكرني بهزر عمل شقاوه امت بعبصتو جامد الواد زعل وقولتلو كل مهتعمل شقاوه هبعبصك هو ابوه كان سعات يجيبو وهو يروح الشغل على اساس يلعب بلاي ستيشن المهم جيه فمره كنا بناكل طبيخ وكده هو طفس ماسكطبق الملوخيه وبيشرب من الطبق ... الطبق وقع على هدومو بهدلها قولتلو خش غير واستحمي عقبال مالهدوم تتغسل وتنشف اعد يصوت فالحمام وكذا مره اقولو اسكت بس اول مقولتلو هبعبصك سكت وبعدها صوت تاني دخلت الخمام عليه و هو بيلعب فالبانيو حطيط ايد على ضهرو والتانيه هابعبصو بيها بحط صباعي عند الخرم لقيتو ديق موت موت بعبصتو الصراحه هيجت على منظر طيزو المهم فضلت احاول ادخل صباعي منفعش بجد جيبت الجيل بتاع النيك وحطيت على صباعي وحته في ايدي عشان ادهن بيها الخرم وروحت الخمام تاني لقيتو لسه على بطنو دخلت براحه وندهنت خرمو بسرعه الواد بيقولي بلاش ياعمو قولت ده مرهم عشات انت اتوجعت وبدائت ادهن خرمو وبدائات ابعبص فيه وهو كان بيتوجه الاول وبعد كده فكها شويه وبقيت ادخل صوباع ورا التاني لحد اما وسعت قولتلو قوم مصلي رفض الاول بس اعريتو باكله كفته وكانت احلى مصه بؤو سخن جدا اسخن من الكس فضل ربع ساعه هو يمص ونا صوابعي فطيزو طلعتو من بوقة وخدتو عالريسبشن
الجزئ التانى
جيت عالكنبه ونمت وزبي واقف وراصو حمرا من كتر المص وبليتو من ريئي وجيت لفيتو خليت ضهرو ليا وجيت اعدو عليه مش عايز يخش لان طيزو ضيقه جدا فضلت ادخل فيه واحده واحده وانا على اخري امت شديتو لتحت مره واحده الواد صوت ولا اجدعها شرموطه اااااااااااأاااااااااااااااااخ ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااح ياعمو بيحرق وبيوجع كلامو هيجني اوي شديتو اكتر والواد شخر زي اللي متناكتش من 10 سنين خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااح وبداء يتمتع بزوبري وانا بئى زبي نفخ عالاخر وهو عمال ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااح اااااااااه نيكني زبك حلو نيكني اوي اااااااااوي مش قادر اااااااااااأاااااااااااااااااخ طيزي بتحرقني اوي يا عمو قومتو من على زوبري وعمل وضع الكلب ببص على خرم طيزو لقيت في ددمم وطيزو تفتح وتقفل وبليت زبي ودخلتو مره واحد وهو ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااح ااااااه اااااااااوي زبك يجنن فضلت ربع ساعه نيك فيه وانا مش قادر عالاخر و طلعتو خليتو يمصو وهو كان زي اللي مغمى عليه ودخلتو كلو لحد زوري ومكنش قادر ياخد نفسو فضلت اكتر من عشر دقايق لحد ماجيبتهم فبئو وخليتو بلعهم والواد مش قادر يقف دخلنا ناخد دش انا هيجت تاني لما شوفت بزازو كبيره ومنظر طيزو والميه مغرقاها زبي وقف تاني الواد شاف زبي قالي كفايه با عمو انا تعبت قولتلو خلاص مصو جامد قالي ماشي بيوطي عشان ينشف نفسو عشان نطلع يمصلي برا انا افشت فيه وهو بيحاول يفلت مني وانا زي الديب اللي مصدق شيلتو وانا حاضنو لانو اقصر مني
نكمل فالجزئ التالت
ورجعنا بعد غياب
خدتو وطلعنا بره نيمت على ضهري وعملنا 69 انا الحس خورمو وهو بياكل فزوبري وزبي عمال يتنفخ فبؤو وهو بداء يستمتع وطيزو بقت تفتح وتقفل قومتو واعدتو على زبي بس وشو ليا بقا اعد عليه وعمال ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه اااااااااوي اااااااااااأاااااااااااااااااح اوووووووووووووووووووووووووووووووووو ف مش قادر جميل اوي امممممممممممممممممم مش قادر يا عمو طيزي بتحبك وصوتو بيعلى اكتر من المتعه جيت ارفعو نام على صدري ولف ايدو عليا وقالي مش هقوم وفضل يطلع وينزل وانا قربت اجيب قولتلو انا هغرق طيزك هو سمع كده وفضل بكل سرعه وبيصوت ااااااااااااااااااااااااااااااااااه هات فطيييييييييزي مش قااااااااااااااااااااادر اااااخ اخ اخ اخ هااااااااااااااااات وهو نازل وطالع لحد اما جيبت فطيزو وفضل زبي لحد ماطلع لوحدو واول مطلع لقيتو نزل وفضل يمص وينضف فيه ويبلع باقي اللبن ولبس وروح وجالي تاني بعدها بكم يوم كان يوم 23 /8/2020 وده فالجزء الرابع كان الواد وامو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%