NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثير البوم نودز عــــــــــــــــــ15ــــــــــــــربي

JhIqqyF.jpg JhIqoZJ.jpg JhIqzCv.jpg JhIqnja.jpg JhIqIGR.jpg JhIqT4p.jpg JhIqA3N.jpg JhIqRaI.jpg JhIq5vt.jpg JhIqG6l.jpg JhIqVF2.jpg JhIqEG4.jpg JhIqWaS.jpg JhIqX87.jpg

لو عجبك الالبوم متبخلش عليا بالنقاط 😘
- = محتوي مغلق = -
بطل بمعنى الكلمه ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

😍😍😍
تسلم ايدك على المجهود الرائع

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost
جامده فشخ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
البوماتك رووووعه وكلها جميله وجديدة واغلبها مش متكرره عالموقع .بس لو عاوز تجمع نقاط الافضل انه تخلي الموضوع مغلق ومايفتح الا تدفع 5 نقاط.. لان مفيش حد يدفع بعد مايتمتع .الكل يدفع عشان يتمتع

البوماتك رووووعه وكلها جميله وجديدة واغلبها مش متكرره عالموقع .بس لو عاوز تجمع نقاط الافضل انه تخلي الموضوع مغلق ومايفتح الا تدفع 5 نقاط.. لان مفيش حد يدفع بعد مايتمتع .الكل يدفع عشان يتمتع
انا بتدايق أحياناً لما اجي افتح موضوع والاقية مغلق بحس ساعتها صاحب الموضوع بيستغلني .. بيكون العنوان مغري ولما ادفع ال٥ نقاط بلاقيها صورة او اتنين وميستهلوش

ف عشان امنع الشعور دا عن الناس الي بتدخل تشوف البوماتي خليت الدفع اختياري
ولو مدفعتش ولا اتفاعلت ولا شاركت في الكومنتات ف يكفيني مرورك♥️

• عجبني
التفاعلات: كس اختي سحر
تسلم ايدك
روووووعة

بعدين
بعدين لما المنشور يكون مغلق ف الزوار الي هما مش عاملين حساب دول مش هيقدرو يشوفو الالبوم .. ودي كانت حاجه بتضايقني برضو قبل ما اعمل الحساب دا لما المنتدى عمل نظام النقاط
ف خلي الناس تشوف براحتها بدون قيود

• عجبني
انا بتدايق أحياناً لما اجي افتح موضوع والاقية مغلق بحس ساعتها صاحب الموضوع بيستغلني .. بيكون العنوان مغري ولما ادفع ال٥ نقاط بلاقيها صورة او اتنين وميستهلوش

احساسك جميل وراقي وشكرا لانك تشاركنا الصور الحلوه

بعدين

بعدين لما المنشور يكون مغلق ف الزوار الي هما مش عاملين حساب دول مش هيقدرو يشوفو الالبوم .. ودي كانت حاجه بتضايقني برضو قبل ما اعمل الحساب دا لما المنتدى عمل نظام النقاط
ف خلي الناس تشوف براحتها بدون قيود
انت انسان رائع وتحب الكل تتمتع

• عجبني
التفاعلات: qamar69
  • عجبني
JhIqqyF.jpg JhIqoZJ.jpg JhIqzCv.jpg JhIqnja.jpg JhIqIGR.jpg JhIqT4p.jpg JhIqA3N.jpg JhIqRaI.jpg JhIq5vt.jpg JhIqG6l.jpg JhIqVF2.jpg JhIqEG4.jpg JhIqWaS.jpg JhIqX87.jpg

لو عجبك الالبوم متبخلش عليا بالنقاط 😘
- = محتوي مغلق = -
البوم روعه آوي وهي جسمها يستاهل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%