NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohmed2092

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل فعلا مقاس الذب ( ما دام مش اقل من الطبيعي ) بيفرق مع الست ولا الاداء هو الاهم
ولا دي حجه بتتقال عشان الناس متضغطش نفسها ولا اي

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: حماده_سليف، @The GodFather@ و Jonasser82
هل فعلا مقاس الذب ( ما دام مش اقل من الطبيعي ) بيفرق مع الست ولا الاداء هو الاهم
الطول دي خرافه طلعت من الأفلام بتاعت الأجانب

• عجبني
التفاعلات: المهووس 02 و Mohmed2092
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل مقاس المهبل يفرق بالجنس ؟ فيه صغير وفيه كبير وفيه وسط ؟؟
نفس الشي الاحجام بالعلاقة الجنسية ما بتأثر التأثير اللي بينقال

• عجبني
التفاعلات: نورالشام و Mohmed2092
هو الجنس مش انك تدخل زبرك بس في كسها وتنزل وكده ممكن تخليها توصل للقمة الشهوة من غير ما تدخل بالمداعبة بس طبعا لو كمان زبرك كبير كده هتبقى هنا قوي

• عجبني
التفاعلات: نورالشام، Mohmed2092 و @The GodFather@
هو الجنس مش انك تدخل زبرك بس في كسها وتنزل وكده ممكن تخليها توصل للقمة الشهوة من غير ما تدخل بالمداعبة بس طبعا لو كمان زبرك كبير كده هتبقى هنا قوي
كبير دي اللي هو قد اي يعني انا ١٨سم

• عجبني
التفاعلات: Jonasser82
الطول دي خرافه طلعت من الأفلام بتاعت الأجانب
طب المشاكل في العلاقات الجواز الجنسيه الي بنسمعها ليل نهارد دي بسبب اي
انه مهمل ف النقطه دي نقطه امتاعها حتي لو منغير ميدخل

كبير دي اللي هو قد اي يعني انا ١٨سم
طيب انت كويس اه قلقان ليه ؟
في اكبر منك ومش بيعرف يكيف المزة اللي معاه

طيب انت كويس اه قلقان ليه ؟
في اكبر منك ومش بيعرف يكيف المزة اللي معاه
ايوه لي بقا يعني اي اللي بيحدد جوده الراجل ف الجنس

• عجبني
التفاعلات: Jonasser82
ايوه لي بقا يعني اي اللي بيحدد جوده الراجل ف الجنس
ما انا قولتلك المداعبة مهمة جدا وانك تعرف اماكن الشهوة عندها

ما انا قولتلك المداعبة مهمة جدا وانك تعرف اماكن الشهوة عندها
وبعد الحاجتين دول يجي دور الايلاج بقا يعني يعتبر انه مرحله اخيره

• عجبني
التفاعلات: المهووس 02
انا واحدة قريبتى متجوزة راجل اسود مشكلتها الكبيرة معاه انه زبه كبير و بيوجعها

انا واحدة قريبتى متجوزة راجل اسود مشكلتها الكبيرة معاه انه زبه كبير و بيوجعها
الزب الكبير اوي وحش الزب الصغير اوي مش احسن حاجه الي ف نص مناسب والافضل بقا بعذ كل ده ازاي تعرف تكيف الست الس معاك فعلا وده بالمداعبه وانك تعرف هي بتحب اي صح كده

• عجبني
ميفرقش اظن خصوصا لو انت ملك ف المداعبات
الفرق و**** الانتصاب و تاخير القذف انما طوله دا مش بيفرق خالص

الزب الكبير اوي وحش الزب الصغير اوي مش احسن حاجه الي ف نص مناسب والافضل بقا بعذ كل ده ازاي تعرف تكيف الست الس معاك فعلا وده بالمداعبه وانك تعرف هي بتحب اي صح كده
لو الزب الغصير اوى وحش ؛ طب الاسياويين بيعملوا اى مع النسوان ؛ دا اكبر اسيوى يعتبر صغير ؛ عادى على فكرة لمتعة عند المرأة جزء كبير منها عاطفى مع عدم اهمال اجانب الجسدى طبعا ؛ انما معروف و مجرب ان المرأة ممكن توصل للذروة من التلامس الخارجى و من غير قضيب

و معلومة من شخص اعرفه شغال فى صناعة الترفيه الإباحى الممثلات بياخدوا فلوس اكتر فى الشغل مع الازبار الكبيرة اوى لانها بتسبب وجع

لو الزب الغصير اوى وحش ؛ طب الاسياويين بيعملوا اى مع النسوان ؛ دا اكبر اسيوى يعتبر صغير ؛ عادى على فكرة لمتعة عند المرأة جزء كبير منها عاطفى مع عدم اهمال اجانب الجسدى طبعا ؛ انما معروف و مجرب ان المرأة ممكن توصل للذروة من التلامس الخارجى و من غير قضيب

و معلومة من شخص اعرفه شغال فى صناعة الترفيه الإباحى الممثلات بياخدوا فلوس اكتر فى الشغل مع الازبار الكبيرة اوى لانها بتسبب وجع
قصدك ان الذي الكبير اوي وحش

• عجبني

يعني ١٦ -١٨ سم كويس في الوسط

• عجبني

متعه الست انك تهتم بيها ف الجنس وتمتعها بالشكل الس بتحبه مع لمستك انت قصدك كذه

• عجبني
بص اكيد الطول مهم بس الاهم الاداء معاك مثلا باريس و السيتي باريس فيها كل النجوم و ملايين السيتي لاعيبه متوسطه بس اداء اعلي 😉

طب المشاكل في العلاقات الجواز الجنسيه الي بنسمعها ليل نهارد دي بسبب اي
انه مهمل ف النقطه دي نقطه امتاعها حتي لو منغير ميدخل
بيبقي قلة معرفه للاسف ومفيش وعي جنسي
والست عليها عائق كبير هي في أيدها تخلي جوزها فحل وتخلي جوزها دلدلول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%