NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طبعا دى المرة الأولى انى اشارك
والنقاش يدور على موضوع الملوك والخاضعين
يا ترى ايه المتعه إن شخص يذل نفسه ويهينها ببشاعه ايه اللذه فى كده
وعلى الجانب الآخر ايه المتعه فى السيطرة المتطرفة الخارجه عن السياق
بستغرب من الطرفين لكن بشكل أكبر من الخاضعين وخصوصا لو ذكور
اتمنى النقاش

• عجبني
التفاعلات: SALVE، الباحث عن صداقه حقيقية و Dactara
كل واحد و مزاجه حد بيحب السيطره و حد بيحب التذلل زي البنات اللي تحب المص لراجل مثلا

كل واحد و مزاجه حد بيحب السيطره و حد بيحب التذلل زي البنات اللي تحب المص لراجل مثلا
من وجهة نظرى شايف أن ده شئ شاذ عن الطبيعه البشريه لأن حتى المثال اللى ذكرته فهو جزء من العلاقه بين الراجل والست مفيش فيه مشكله
بشكرك على كل حال

دة تأثير الافلام الجنسية مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: الحريف Gehad
هو ملوش اجابه ثابته يعني بالنسبه للراجل هو اصلا الكيميا بتاعته كدا مخلوق هو الكائن الاقوي اللي يحمي الكائن التاني اللي هيكون شريك حياته فمن اساليب اظهار القوه دي هو السيطره في العلاقه الجنسيه واحيانا بالنسبه للبنت ممكن يكون كبت نفسي وتقليل من المجتمع كونه متجه اكتر لتهميشها فلما تجيلها الفرصه انها تسيطر علي راجل بتطلع كل الغل اللي جواها فيه هو اعتبارا انها كدا بتنتقم من المجتمع ودا عكس طبيعتها اللي المفروض انها الطرف الضعيف وومكن الموضوع يكون مجرد اضطراب نفسي بسبب حادثه متسجله في العقل الباطن بتحول من الشخص لشئ بيتغذي الهيمنه علي رؤيه الناس بتعاني بالذات لو خلطها بالجنس فدا كفيل يحول الموضوع لادمان

ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى

هو ملوش اجابه ثابته يعني بالنسبه للراجل هو اصلا الكيميا بتاعته كدا مخلوق هو الكائن الاقوي اللي يحمي الكائن التاني اللي هيكون شريك حياته فمن اساليب اظهار القوه دي هو السيطره في العلاقه الجنسيه واحيانا بالنسبه للبنت ممكن يكون كبت نفسي وتقليل من المجتمع كونه متجه اكتر لتهميشها فلما تجيلها الفرصه انها تسيطر علي راجل بتطلع كل الغل اللي جواها فيه هو اعتبارا انها كدا بتنتقم من المجتمع ودا عكس طبيعتها اللي المفروض انها الطرف الضعيف وومكن الموضوع يكون مجرد اضطراب نفسي بسبب حادثه متسجله في العقل الباطن بتحول من الشخص لشئ بيتغذي الهيمنه علي رؤيه الناس بتعاني بالذات لو خلطها بالجنس فدا كفيل يحول الموضوع لادمان
رأى عقلاني جدا ومقبول
تحياتى

• حبيته
التفاعلات: master1652
ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحاارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى
احترامى للقرار طبعا
لكن الموضوع مش بخصوص ترويج الميول مثلا
ده نقاش بينا على نقطه معينه

احترامى للقرار طبعا
يطرح فى مكانه المخصص يا عزيزى

احترامى للقرار طبعا
أكثر من يجيبك على تساؤلاتك هم أصحاب الميول أنفسهم

بس لدرجة أنهم يعيشوا كده فى الواقع ؟
لدرجة انهم يعيشوا اكتر من كدة في الواقع كمان

ودة احنا بنشوفه فعلا في الافلام العربي سواء الجنسية او الاشارة ليها في الافلام العربية عموما

الي عرفاه ان بعض الستات بتكون شهوتهم اكتر وتهيج اكتر لما تكون خاضعة

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex، ماستر_جو و محب الغموض
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الي عرفاه ان بعض الستات بتكون شهوتهم اكتر وتهيج اكتر لما تكون خاضعة
وان كان من وجهة نظرى تصرف غير طبيعى برضه
لكن الأغرب لو العكس وكانت متعة الست انها تكون ملكه ومسيطرة وتذل اللى معاها

خروج عن الفطرة اكيد يعني المص الايلاج من الدبر (لواط اصغر) الدياثة المازوخية السادية حميعها امراض نفسية خارجه عن الفطرة لكن الناس بسبب المتعه يتجاهلون

• عجبني
التفاعلات: محب الغموض
خروج عن الفطرة اكيد يعني المص الايلاج من الدبر (لواط اصغر) الدياثة المازوخية السادية حميعها امراض نفسية خارجه عن الفطرة لكن الناس بسبب المتعه يتجاهلون
اتفق تماما

هل عندما أعشق خالتي بجنون أنا مريض نفسي حاولت انساها لكنني لم استطع

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%