NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اسأل

• عجبني
التفاعلات: نوده
  • عجبني
التفاعلات: المغامر الشبق
وبعدين احسسها انها ملكة اقلعها وابوس شفايفها كتير واعصر بزازها والحس حلماتها برومانسية واجي جنب ودنها كل شوية واقلها انتي حلوة وانا بحبك جسمك حلووو وجنني كل دا وايدي في كسها بداعب شفراتها وشوية بدخل أصابعي في كسها وانفاسنا واحدة وكل نظرات الحب والهيام والشهوة في عيوني وانا ببص ليها

• عجبني
وبعدين احسسها انها ملكة اقلعها وابوس شفايفها كتير واعصر بزازها والحس حلماتها برومانسية واجي جنب ودنها كل شوية واقلها انتي حلوة وانا بحبك جسمك حلووو وجنني كل دا وايدي في كسها بداعب شفراتها وشوية بدخل أصابعي في كسها وانفاسنا واحدة وكل نظرات الحب والهيام والشهوة في عيوني وانا ببص ليها
واخر مره عملت امتي

• عجبني
واخر مره عملت امتي
من فترة طويلة بس لما خلصنا النيك اعترفت لي انها اول مرة تقذف في حياتها كانت المسكينة بتجرب النيك من غير توصل لشهوتها

• عجبني
من فترة طويلة بس لما خلصنا النيك اعترفت لي انها اول مرة تقذف في حياتها كانت المسكينة بتجرب النيك من غير توصل لشهوتها
طيب اعمل معاها تاني

• عجبني
طيب اعمل معاها تاني
نفسي في ليلة طويلة تكون يعني حرب جنس النيك في كل الوضعيات وفي الحمام وفي الكنبة والحس كسها في كل الأوضاع
اخر مرة جسمها سااااب وكانت مش قادرة حتى تلم رجولها وصوتها بقى مبحووح بس اول كلمة قدرت تقولها عاوزة اتناك تاني ونكتها لحد منمنا وزبري بعد ماقذفت كان في كسها 🔥

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نجرب

• عجبني
ايوا

• عجبني
فين السؤال ؟

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة