NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الديبْ

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بنت عمي عايشين معانا في نفس البيت وهيا جوزها مسافر وعايشه معانا انا نفسي افهمها اوقات ببقا اخش عليه وهيا في المطبخ وافضل المس كدا في طيزها من تحت ضهرها كدا علي طول ولما بنزل ايدي شوية بتتخض واوقات بفضل احسس علي سدرها وانا ببقا دا كلو عامل عبيط احيانا بحس انا هيا بتدايق واكتر الاوقات لا واوقات بلاقيها بتفضل تهيج فيا وتفضل تبص علي زبري لما يقف واوقات بتتجنب برضو وانا بصراحة نفسي انيكها بس حاسس اني لو زودتها معايا ممكن تعمل حوار حد عنده دخلة اخش عليها مع العلم ان الكلام بينا مفهوش تجاوز اوي بس هيا في اوقات بتهيج اوي خصوصا ان جسمها كيرفي علي ابوه وهيا بصراحة بطل الابطال

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
بنت عمي عايشين معانا في نفس البيت وهيا جوزها مسافر وعايشه معانا انا نفسي افهمها اوقات ببقا اخش عليه وهيا في المطبخ وافضل المس كدا في طيزها من تحت ضهرها كدا علي طول ولما بنزل ايدي شوية بتتخض واوقات بفضل احسس علي سدرها وانا ببقا دا كلو عامل عبيط احيانا بحس انا هيا بتدايق واكتر الاوقات لا واوقات بلاقيها بتفضل تهيج فيا وتفضل تبص علي زبري لما يقف واوقات بتتجنب برضو وانا بصراحة نفسي انيكها بس حاسس اني لو زودتها معايا ممكن تعمل حوار حد عنده دخلة اخش عليها مع العلم ان الكلام بينا مفهوش تجاوز اوي بس هيا في اوقات بتهيج اوي خصوصا ان جسمها كيرفي علي ابوه وهيا بصراحة بطل الابطال
يبقى الدخله الصح والي هتجيب معاك من الاخر وهتخلي بنت عمك على طول معاك

حافظ عليها ومتعملش حاجه عشان بيتها ميتخربش

يبقى الدخله الصح والي هتجيب معاك من الاخر وهتخلي بنت عمك على طول معاك

حافظ عليها ومتعملش حاجه عشان بيتها ميتخربش
مش عارف اخش عليها ازاي وفي نفس الوقت خايف لتعمل حوار

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اموت بالخيال

واللله ما تستحي منه

• بيضحكني
التفاعلات: Mohamed shaker
ده كله ومش عارف تعمل ايه هى على كده رافعة شعار تحرر جسمى

ده كله ومش عارف تعمل ايه هى على كده رافعة شعار تحرر جسمى
الفكرة ان هيا تحسيها بحالات ف بخاف تعمل حوار

هيجها اكتر وسببها وهيا هتجيلك يا تجبلها فياجرا حريمي منشط جنسي حريمي

قولنا وصلت لايه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%