NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا في العادي مش بميل للشذوذ بس من فتره بدات انجذب للبنوتي بذات لما اشوفهم زبره صغير ولابس اندر حريمي بحس بهيجان مش طبيعي

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: mimi69mimi69, Savoy, Ayham fares و شخص آخر
انا في العادي مش بميل للشذوذ بس من فتره بدات انجذب للبنوتي بذات لما اشوفهم زبره صغير ولابس اندر حريمي بحس بهيجان مش طبيعي
ميولك امر شخصي انت تحدده و للتصحيح مش كل بنوتي زبره صغير اغلبنا ازبارهم كبيره و متوسطه

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه و Jordn
تعالي خاص نشوف

ميولك امر شخصي انت تحدده و للتصحيح مش كل بنوتي زبره صغير اغلبنا ازبارهم كبيره و متوسطه

منا بقول نوع معين مش كله

طب متلبس اندر وتوريني يقلبي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت طبيعي وميولك عادية انت بس من كتر ما بتقرأ قصص او بتشوف افلام gay تفكيرك وشهوتك راحوا الحتة دى بس انت تمام متقلقش

• عجبني
التفاعلات: كيمووو
كلمني خاص

انا عايز من ده

• بيضحكني
التفاعلات: Shynice6
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%